crashsensor? graag advies met spoed

Gestart door T-man, 02-09-2007 12:12:55

Vorige topic - Volgende topic

T-man

Hallo
Ik heb een volvo 850 van 93 voor de rodeo gebruik, maar naar paar goeie klappen wou hij niet meer blijven lopen. loopt hij 3 seconden en dan valt hij weer uit. zit er één of andere crashsensor op? of weet iemand wat het anders kan zijn?
Ik heb al wel een externe benzinepomp die ging niet via contact dus die kon hij niet afsluiten en heb de + van de bonbine ook al rechtsstreeks gemaakt maar dat hielp ook niet.

graag hulp :)

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Of nokkenas/vliegwielsensor zou ook nog kunnen.

Heb je foutcodes?

Gr 8)

PS: Ben ik nu hulpverlenend aan een Volvo sloper ???

rody

ECU of ECU- aanstuurrelay beschadigt door de klappen?

Ronbroek

Zal ik vragen om foto's ? of doen jullie het.

Vraag me af ofdat het wel verstandig is in deze, foto's... :eusa_think:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

T-man

relais 103 kan dus? deze volvo was het wel waard hoor.
ecu die had ik verplaatst van rechts voor naar links boven versnellingsbak..foto's heb ik niet..

T-man

ow ja en foutcodes weet ik niet, heb het dashboard er uit en kan hem niet uitlezen.

-D©©©L-

Citaat van: T-man op 02-09-2007 12:39:22
ow ja en foutcodes weet ik niet, heb het dashboard er uit en kan hem niet uitlezen.

Daar heb je geen dashboard voor nodig...

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Marc O.

Getuigt wel van lef om op een 850-liefhebbers forum te vragen hoe je het slopen van je 850 kunt continueren  :eusa_shifty: ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

T-man

Dat ding om die foutcode's uittelezen of resetten volgens mij was die compleet van plastic zat niks in kan dat? of loze stekkers..

kan iemand nog zeggen waar relais 103 voor is? wat die doet? die kan ik anders wel door verbinden.
ja dat ik hier om advies vraag.. is toch de beste plek dacht ik zo:P want dealers zijn de slimste ook niet..

alvast bedankt voor de reactie's enne de volvo heeft het goed gedaan!! zekers harde auto:)
gr.tiemen

mehn

Citaat van: T-man op 02-09-2007 20:04:12
kan iemand nog zeggen waar relais 103 voor is? wat die doet?

:eusa_think:

Die zorgt ervoor dat bij een crash de brandstofpomp geen spanning meer krijgt.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rody

heb je nu wel een vonk?

krijg je benzine?

het is allemaal een beetje onduidelijk.

T-man

ja benzine krijgt hij want ik heb een losse pomp buiten het contact en alles om. en ik heb de + van bonbine ook al omgelijd maar dat hielp ook niet. hij slaat wel 3 seconden aan dus vonk krijgt hij wel.

-D©©©L-

Citaat van: T-man op 02-09-2007 20:31:27
ja benzine krijgt hij want ik heb een losse pomp buiten het contact en alles om. en ik heb de + van bonbine ook al omgelijd maar dat hielp ook niet. hij slaat wel 3 seconden aan dus vonk krijgt hij wel.
Na die 3 seconden ook nog ?