Project SilverSand

Gestart door Eugene, 25-08-2007 21:50:27

Vorige topic - Volgende topic

Ricardo

Citaat van: Emiel op 13-09-2007 19:29:23
Citaat van: Eugene op 13-09-2007 19:00:01
Citaat van: Johann op 13-09-2007 09:02:18
Ik denk 3..  :eusa_wall:

nóg een? :-\

Of bedoel je 3 kromme stangen?  :eusa_think:

Jah, dat zijn er meerdere. Jeroen heeft er 1 krom zo te horen...dit is veel meer geklapper..

Jammer hoor, succes met de swap (en nu wegwezen! ombouwen die hap!) ;)

Zouden er ook 2 zijn volgens de monteur van de dealer. 4de en 5de cilinder.

Eugene

Citaat van: Eugene op 13-09-2007 20:05:35
Update: Ik ga zo samen met Joost (en zijn estate 8) ) een werkplaatskraan ophalen. Dus met een beetje geluk kan het ombouwen morgenmiddag beginnen :D

Zo, de werkplaatskraan is er.

Thnx Joost !! 8) (zo'n estate is soms toch best handig)

Nu hopen dat het morgen op het werk niet druk is en er de mogelijkheid is een halve dag vrij te nemen...

If it's not blown, it sucks...

Dave

Het is natuurlijk wel balen dat je vlak voor de eindsprint het zo abrupt op zijn einde komt. Zeker na al de moeite en investeringen die je hebt gedaan. Maar echt slim was het neit om niet ff een paar dagen rustig aan te doen. In elk geval, op naar anders en beter. Het zal nu wat langer duren maar ik twijfel er niet over dat het resultaat er ook naar zal zijn. Veel succes!

Eugene

Citaat van: Dolf op 13-09-2007 22:28:56
Het is natuurlijk wel balen dat je vlak voor de eindsprint het zo abrupt op zijn einde komt. Zeker na al de moeite en investeringen die je hebt gedaan. Maar echt slim was het neit om niet ff een paar dagen rustig aan te doen. In elk geval, op naar anders en beter. Het zal nu wat langer duren maar ik twijfel er niet over dat het resultaat er ook naar zal zijn. Veel succes!

Echt slim was het idd niet, maargoed...  achteraf is het altijd makkelijk praten. ;D

Het kost weer een berg tijd en geld, maar hij wordt er sneller en sterker van dan ooit tevoren 8)

Enno

in duitsland staat een 193 PK 2.5T blok toe koop?

komt uit de auto waar mijn lederen interieur uit komt.

Blok heeft 74000 gelopen.

LINK

Ricardo

Ik denk dat dit niet het blok is dat Eugene voor ogen heeft. Is nog veel te duur ook!

Turbobiker

Citaat van: Ricardo op 13-09-2007 22:32:37
Ik denk dat dit niet het blok is dat Eugene voor ogen heeft. Is nog veel te duur ook!

Misschien meer voor jou dan ??? :eusa_wall:
De Tussenpaus

Ricardo

Ook niet ik heb al een blok gevonden!!! Deze keer geen LPT meer.

Zippo

)()()sT

Citaat van: Eugene op 13-09-2007 22:28:05
Zo, de werkplaatskraan is er.

Thnx Joost !! 8) (zo'n estate is soms toch best handig)

Inderdaad handig zo'n boot hè  ;D
Succes vanmiddag, ben benieuwd of je al iets voor mekaar krijgt vandaag  :eusa_pray:

Teddy81

Sow dit is mooi klote. SUcces met de ombouw. Maar als je pas in mei voor de remap kan, betekend dat dan dat je 8mnd rustig aan moet doen?? Dat is toch zeker onmogelijk? ;D

M a r c

Hij hoeft écht geen 8 maanden te wachten hoor...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Teddy81

Eerlijk gezegd dacht ik dat al wel... ;D
Ik had met Jan afgesdproken bij jou zaterdag, wist dat Eugene dr ook zou zijn. Nou maar hopen dat het nog door gaat voor Jan. ;)

Eugene

Zo, vanmiddag weer wat werk verzet.

Hele blok en bak uitgebouwd en de bak van het blok gehaald. Het is wel een berg werk, maar niet echt moeilijk. Je moet gewoon het materiaal ervoor hebben.

Morgen de koppeling wisselen voor een R exemplaar en de keerring ook maar meteen vervangen. Dan de M59 erop zetten.
Daarna nog de koppelingscilinder, schakelmechanisme en pedalen eruit halen.

Opzich is dan het geheel klaar voor inbouw in de zilvere. De drijfstangen etc kan ook makkelijk later op de put wanneer alles al is ingebouwd.

Foto's volgen

Eugene