Project SilverSand

Gestart door Eugene, 25-08-2007 21:50:27

Vorige topic - Volgende topic

fbm

Citaat van: Eugene op 10-03-2008 22:27:41
http://www.greenringer.net/eugene/ProDrive/DSC04111.JPG
Citaat van: Eugene op 09-03-2008 10:59:04
Wat mij opviel aan de foto's van mijn auto gisteren is dat naar verhouding de achterkant te braaf uit ziet, en dan heb ik nieteens zo'n VST lip eronder.  :eusa_think:

Met onderlip word de achterkant nog milder :eusa_think:
Maar voor deste dikker ;)

KMvrtr

Zo, eens even je hele blog gelezen. Duurde langer dan ik verwacht had!
Prachtig project!  :eusa_clap:

Mijn complimenten!

Paar vraagjes:
- ik zou wel eens foto's van het interieur & dashboard willen zien. Zo ben ik ondermeer nieuwsgierig waar je de oliedruk/temp meter hebt geinstalleerd.
- ik mis een beetje een kooi in dit verhaal, maar die komt vast nog wel, toch?
- totaal niet relevant, maar wel interessant (vind ik), wat is nu het verbruik zo'n beetje in deze setup?

En ik zou die spiegelkapjes zo laten.
1. het staat heel erg leuk
2. passend eerbetoon aan Vleegtuug

Eugene

Verbruik ligt nu rond de 1 op 5 tot 1 op 6,  beetje afhankelijk van het gebruik.

Rolkooi komt nog wel een keertje, maar heb ik niet heel veel haast mee.

Foto's van interieur heb ik (nog) niet. Ik heb de olietemp meter in de Astijl zitten, de AFR meter op de plaats van 2 knopjes (waar ook de draaiknop van de boordcomputer zit) en de Boostcontroller die als drukmeter fungeert zit links van het stuur in het onderste ventilatierooster.

We hebben ook nog een update: Een aquamist setje ligt nu klaar voor inbouw en groene injectors zijn onderweg. Dan nog even een remapje en dan is het qua vermogen wel goed geweest voorlopig...

Op de planning staat ook nog een quaife sperdiff, om eens te weten te komen hoeveel verschil er nu zit tussen zo'n diff en een M59. De M59 gaat dan gewoon in de verkoop. Alleen ben ik nog aan het twijfelen over de koppeling... Met de huidige setup heeft de R koppeling totaal geen problemen en is inkoop bij de dealer niet héél duur. Spec kan meer vermogen aan, maar als je een gaat zoeken zijn ze erg duur en er blijken toch wel vaker problemen mee te zijn.

Dan nog de looks: Achterkant komt toch maar gewoon een R spoiler op, aangezien ik geen zijn heb om elke keer voor de NS een spoiler te moeten demonteren. Ook ben ik aan het denken om de auto in BTCC look te laten bestickeren. Geen idee van kosten of levensduur en of het uberhaupt staat op een SS, of dat ik de auto eerst wit moet laten spuiten :o

If it's not blown, it sucks...

)()()sT

Citaat van: Eugene op 08-04-2008 21:35:41
Ook ben ik aan het denken om de auto in BTCC look te laten bestickeren. Geen idee van kosten of levensduur en of het uberhaupt staat op een SS, of dat ik de auto eerst wit moet laten spuiten :o

Ja heel mooi, direct doen!!!

:eusa_shifty:

elianmars

of dat ik de auto eerst wit moet laten spuiten :o

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!  :'( :'(

Koop dan gewoon een witte!  :eusa_pray:

Johann

Ik heb nog wel een in de aanbieding voor veel..  ;D

Eugene

Citaat van: elianmars op 08-04-2008 21:40:20

Voor erbij zeker :P

De S40's waren ook zilver, dus het zal best wel mooi staan.. Alleen heb je dan niet de échte BTCC look natuurlijk.

Citaat van: Johann op 08-04-2008 21:40:53
Ik heb nog wel een in de aanbieding voor veel..  ;D

Hoeveel? :evil:

elianmars

Citaat van: Eugene op 08-04-2008 21:42:02

Uiteraard. Je hebt ruimte zat voor nog eentje  ;D

BartusKN

Citaat van: elianmars op 08-04-2008 21:43:13
Citaat van: Eugene op 08-04-2008 21:42:02
Uiteraard. Je hebt ruimte zat voor nog eentje  ;D

Maar de vraag is of het geld het toelaat :P

michiel

De M59 gaat dan gewoon in de verkoop.

Etter! Wat hadden we nou afgesproken?  ;D

Achterkant komt toch maar gewoon een R spoiler op, aangezien ik geen zijn heb om elke keer voor de NS een spoiler te moeten demonteren.

Watte?  ???

Ook ben ik aan het denken om de auto in BTCC look te laten bestickeren.

Ja!  :eusa_clap: Meteen doen! Heel gaaf! Oh ja, vet heftig heet dat tegenwoordig. Geloof ik.

Geen idee van kosten of levensduur en of het uberhaupt staat op een SS, of dat ik de auto eerst wit moet laten spuiten :o

Denk dat wit wel mooier is, of je moet een sticker nemen die de hele auto bedekt. Maar da's misschien nog wel goedkoper dan spuiten.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Eugene

Citaat van: michiel op 08-04-2008 22:24:48
De M59 gaat dan gewoon in de verkoop.

Etter! Wat hadden we nou afgesproken?  ;D

Heheheheheehehehe, junk :P

Citaat van: michiel op 08-04-2008 22:24:48
Achterkant komt toch maar gewoon een R spoiler op, aangezien ik geen zijn heb om elke keer voor de NS een spoiler te moeten demonteren.

Watte?  ???

Plan was een BTCC look spoiler, maar die zijn dus verboden op de NordSchleife en kosten bovendien een klein kapitaal als je ze al weet uit te halen.

michiel

Citaat van: Eugene op 08-04-2008 22:31:38
Plan was een BTCC look spoiler, maar die zijn dus verboden op de NordSchleife en kosten bovendien een klein kapitaal als je ze al weet uit te halen.

Ach so. Auf jenem Fahrrad.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Johann

Rijden er gewoon mee tijdens TF hoor??   ???

Eugene

Citaat van: Johann op 08-04-2008 22:47:23
http://www.hco.net/nbr/IMG_0128.JPG

Rijden er gewoon mee tijdens TF hoor??   ???

Oooooow ;D

Dacht vaker gezien te hebben dat er mensen met RX-7's en zo de spoiler moesten demonteren

M a r c

Dit is wel een Duitse wagen natuurlijk....  :eusa_whistle:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl