R chick

Gestart door Kasik, 04-09-2007 14:38:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarcoV

Citaat van: haRtV70R op 06-09-2007 09:08:16
Zo, heeft iedereen nu gereageerd?  :eusa_think:  :eusa_shifty:

Nee ik nog niet :P
Kate, van harte met je aanwinst en hopelijk zie ik jou en je mooie R een keer in het eggie op een meeting. Veel plezier met de R,

MarcoV  8)

hathü

Nou nou de Volvo liefhebbers hebben ook wel iets met vrouwen, vooral als ze in zo,n prachtige Volvo rijden. Niets mis mee hoor maar het aantal reacties viel mij op. Kusje H

Laserblue

Citaat van: hathu op 06-09-2007 14:07:28
Nou nou de Volvo liefhebbers hebben ook wel iets met vrouwen, vooral als ze in zo,n prachtige Volvo rijden. Niets mis mee hoor maar het aantal reacties viel mij op. Kusje H

::)

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Barry_C70

#78
Citaat van: hathu op 06-09-2007 14:07:28
Nou nou de Volvo liefhebbers hebben ook wel iets met vrouwen, vooral als ze in zo,n prachtige Volvo rijden. Niets mis mee hoor maar het aantal reacties viel mij op. Kusje H

Hey, looks like you're kinda new as well; welcome to the forum, ya douch  :eusa_whistle: ;)  ;D

Michael

Oh helemaal vergeten te reageren!!  :eusa_doh: Welkom hier en gefeliciteerd met je aanwinst!  :eusa_clap: Weer een mooie saffron in het hoge noorden.  :eusa_dance: Het gaat hier de goede kant op!  :eusa_drool:

Barry_C70

Hehe, this thread reminds me a little of that segment on Robin Williams HBO stand up where he does an impression fo George W. Bush; "Our economy is... aw look at the kitty" It was a huge hype for the day, but now the dust has settled ;D

HeZz

Looking good indeed.......oh yeah nice car to...hehehe.
Looking 4 a V70N

Jans Duiven

Citaat van: Turbobiker op 04-09-2007 15:41:40
Welkom Kate, en veel plezier met je mooie wagen. (en netjes voorgesteld meteen met foto's!)

Maar thuiszorg en een V70R ??? Dan doe ik ergens toch iets fout :eusa_think:


Andermans boeken zijn duister te lezen  ;D

Hans

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn