Bezoek Biltema

Gestart door P. Sleutjes, 04-09-2007 16:25:44

Vorige topic - Volgende topic

P. Sleutjes

Ik ben vorig jaar naar de Biltema (zie www.biltema.se) geweest en heb daar allerlei leuke onderdeeltjes en gereedschap gehaald voor mijn DAF's en Volvo. Nu mis ik voor de restauratie van m'n DAF 55 coupé nog een paar kleine specifieke Biltema-onderdelen.

Zelf kom ik komende tijd ff niet meer in Zweden. Druk met werk en de vakantie volgend jaar gaat de andere kant op. Online bestellen en verzenden gaat helaas (nog) niet.

Wie gaat er naar Zweden dit najaar en is bereid om om een paar onderdelen mee te nemen die ik dan bij hem/haar op kom halen c.q. in Nederland verstuurd kunnen worden?

m.v.g.
Patrick Sleutjes
Volvo 850 2.0i aut LPi '95 - Volvo 66 station '76 - DAF 55 station '72 - DAF 55 coupé '68 - DAF 33 coach luxe '67

Walter

kijk eens op het Volvo Forum, daar zitten volgens mij meer in Zweden wonenden personen. Misschien heb je daar iets aan...

btw, heeft Biltema veel van dergelijke delen? Zoek soms ook nog wel eens wat spullen voor de 343 en daar is een nauwe verwantschap met de Daf's

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

P. Sleutjes

Ik heb goede ervaringen met de Biltema:
- "hufterproof" gereedschap
- lage prijzen
- onderdelen uit het schap

Voor DAF en V343 is er natuurlijk minder voorradig. Voor de DAF natuurlijk bougies, oliefilters en wiellagersets. Voor de Volvo 343 is er nog meer te krijgen zoals remonderdelen, dynamo en ik dacht uitlaten.

Voor de 850 hebben ze natuurlijk een grote voorraad aan spullen van remschijven (ook gewoon in het schap) tot koplampwissers en kofferbakgasveren.

Ik heb laatst een groot aantal accessoires voor d'n electriek in m'n DAF meegenomen, waar ik erg content mee ben. Alleen te weinig....

Het prettigst van de Biltema vind ik nog steeds het gereedschap voor weggeefprijzen. Probeer maar 's. en als je gaat...neem je dan wat voor mij mee  :laugh:
Volvo 850 2.0i aut LPi '95 - Volvo 66 station '76 - DAF 55 station '72 - DAF 55 coupé '68 - DAF 33 coach luxe '67