rubberen afvoeren onder de motorkap.

Gestart door lipton, 04-09-2007 18:49:48

Vorige topic - Volgende topic

lipton

hey, ik heb gemerkt dat bij mij de afvoeren van de voorruit redelijk kort zijn. ( normaal )
maar dus als het regent valt het water op mijn ophanging.

nu ik vind het gezonder als ik de rubberen afvoer iets langer maak over vervang door een ander die tiental cm boven de grond hangt maar dan net onder het plateau van de wagen.

en de 2de rubbere leiding die aan mijn linkerkant (net naast de abs) heeft een gat.
nu hebik aan deze darm getrokken maar ik krijg hem niet los. wat zou dit kunnen zijn en ik kan ook niet vinden waar hij uitkomt onderaan.

hulp...

gio

-D©©©L-

Ze hangen beide gewoon naar beneden, zitten vast met 1 clip. Verlengen kan leiden tot bijgeluiden omdat de rijwind langs de opening van de slang gaat. Een beetje water op die plek kan echt geen enkel kwaad, 't is een volvo van "ouderwets degelijke" kwaliteit.
Relax  ;)

thuur

Als je geen water op je rubbers wilt, hoe ga je dan opspattend water tegenhouden (vervuild met zand, teer, etc.etc.)?

Gr :evil:

lipton

ik heb toch niet verteld dat ik geen water op mijn rubbers wil...

Misha

Citaat van: lipton op 04-09-2007 18:49:48
hey, ik heb gemerkt dat bij mij de afvoeren van de voorruit redelijk kort zijn. ( normaal )

???
Als het regent komt er sowieso wel water op de ophanging hoor ?
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

lipton

Citaat van: Misha op 05-09-2007 00:43:14
Citaat van: lipton op 04-09-2007 18:49:48

???
Als het regent komt er sowieso wel water op de ophanging hoor ?

ja maar er komt wel minder water op als ik de darm verleng.

Ludo

is maar net wat je wil.
dichtmaken kan ook.  ;D
de ophanging kan wel tegen wat water hoor.

Antonio

dat er bij jullie nog water door kon. bij mij zaten ze dichtgeslibd. Achter bij de kofferklep dito. Doorgespoten met den tuunslange.

Vooral achter bleek hardnekkig. Binnen 2 maanden weer dicht. Inmiddels een miniscuul rvs roostertje over het gat geplaatst. Geen bladerenprut meer in de pijpjes. ::)

HanV70

Bij mijn v70 zitten beide slangen onderaan met een tirerap door gaten in de slang vast aan de carrosserie, deze zijn van het herbruikbare type.
Even los halen en dan vooral de linkerslang met beleid omhoog trekken als je hem los wil hebben.
Bij eventuel hardnekkige verstopping kan de linkerslang, door de bochten die er in zitten niet "doorgepookt" worden.