[VOLVO 850 FORUM MEETING] Kerstboommeeting 27-12-2007

Gestart door Emiel, 04-09-2007 22:26:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

DeNNiS_

Mooi paar foto's  :eusa_clap:

En overgens die Lee onze oranje 850 wat een geluid komt er uit die uitlaat zeg sowdejuh

:P

Vertigo

Zo, ben ook weer thuis op mijn werk.

Was erg gezellig gisteravond, veel "nieuwe" auto's en gezichten gezien, ook wat namen bij "nieuwe" gezichten.

Die houtkachel was top! Snellebaksteen, bedankt. De terrasverwarmers die de Nuon had geinstalleerd voldeden totaal niet.

Moment van de avond: Elsossa doe toetert bij het wegrijden. (Ookal was die toeterende Suzuki (S)Alto ook wel humor)
Opmerking van de avond: Nee joh, die rijdt nog op sneeuwkettingen.

Helaas geen foto's gemaakt... ontdekte vanochtend dat mijn fototoestel nog steeds in het dashboardkastje lag. :eusa_doh:

R.Bijl

zoooo,was weer supers. ;D :eusa_dance:

geweldig al die autos langs de weg...... ;D

Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Walter

Was erg gezellig en deze keer eens niet ijzig koud :-) Maar toch was de muts op mijn kop lekker :-)

Vond wel de opkomst wat magertjes :-/ <lol>

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Laserblue

#245
Zo, ik ben ook weer geland (wakker)
moet zeggen dat ik me erg goed heb vermaakt gisteravond :eusa_dance:

Wat me wel opviel is dat er hier op het forum veel stoere mannen zitten en dat ik die gisteravond eigenlijk niet gezien heb.... :P
Het waren allemaal brave mannen die om een kachel of de kofferbak van een V70 heen stonden en gezellig stonden te kletsen. Er waren er zelfs bij die vrouw en kinderen hadden meegenomen ;D

De namen bij gezichten plaatsen blijft lastig, maar wel leuk.

Bedankt allemaal voor een gezellige avond :eusa_clap:



PS: die Turbo-Geek is in het echt "best"aardig  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Sándor01

Het was gisteravond inderdaad erg gezellig, heb ook nog wat bekende gezichten gezien van de nachtrit, dus dat was meteen ff bijkletsen.

Citaat van: Laserblue op 28-12-2007 10:27:26
Het waren allemaal brave mannen die om een kachel of de kofferbak van een V70 heen stonden en gezellig stonden te kletsen. Er waren er zelfs bij die vrouw en kinderen hadden meegenomen ;D

Ik had alleen mijn vrouw en hond mee  ;D
The car I've always wanted and now I have it. I rule!

Joachim1

#247
Gister rond 17:45 uit Enschede vertrokken samen met Paul Esveldt,eerst even bij de mac in Hengelo
DeNNiS_ met zijn S40 opgehaald.
Eenmaal lekker op weg haakte Johan nog aan met de SDM(zonder kachel),vandaar dat hij zoveel stuurde van links naar rechts....om warm te blijven  ;D
DeNNiS_met zijn S40 Haakte vlak voor eindbesteming af want hij moest nog iemand wegbrengen naar Zeist.

Aangekomen was het al aardig druk,maar we konden de roffels nog aardig kwijt in de berm/fietspad/modder/drek  :)

Eerst even een stukje langs alle mooie volvo,s gelopen en toen toch maar bij het vuur gaan staan waar
we heerlijk kopje warme choko gedronken hebben  :eusa_clap:
Het viel mij op dat er aardig wat C70,s en V70 aanwezig waren.
Nog aardig wat mensen gezien waar ik ook geen naam bij kan vinden(was ook donker he)maar het totaal
plaatje was mooi....Emiel en Jens zijn nog even langs alle volvo,s gelopen....in totaal 60 stuks!
Er was ook nog een vreemde eend in een grijze 240GLT vol deuken  :P stoere bak Marc!
Nog even met Ronbroek gesproken over de grille en msd bobine in combie met HPI kit  ;D
Mitch zijn nieuwe rieger bumper lip nog even bekeken en zag er goed uit  :laugh:
Ik meende dat we rond half negen zijn gegaan :eusa_doh: na dat we nog wat mensen de hand en de beste wensen hadden gedaan(sorry voor de mensen die ik vergeten ben...50ofzo :eusa_shifty: )

Samen met Esveldt weer richting Enschede gegaan met een tempo van 130/140....ook neg even met
een grijze estate 850/V70?op gereden die later een afslag nam na dat hij nog even paar x met groot licht
had gespeeld  ;)

Even na tienen weer in Enschede.

Geslaagde meeting met mooie opkomst :eusa_clap: en veel mooie volvo,s  8)


Esveldt

Ik wou eigenlijk nog harder, maar wist niet of je mee zou gaan.

:eusa_shifty:

Laserblue

Citaat van: Esveldt op 28-12-2007 11:40:35
Ik wou eigenlijk nog harder, maar wist niet of je mee zou gaan.

:eusa_shifty:

Hé Paul, ik heb je niet gezien?
en ik had nog wel naar je schermpjes willen kijken.. :eusa_wall:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Esveldt

#250
Te laat.  >:(

Je herkent me niet he!  :eusa_think:

Heb nog wel naast je gestaan.  hahahaha.

Ben je er de 19e?

Johann

Citaat van: Esveldt op 28-12-2007 11:58:31
Te laat.  >:(

Je herkent me niet he!  :eusa_think:

Heb nog wel naast je gestaan.  hahahaha.



Jah.. maar met zo'n muts...  ::)
;)


Esveldt


Ronbroek


854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Laserblue

Citaat van: Johann op 28-12-2007 11:59:34
Citaat van: Esveldt op 28-12-2007 11:58:31
Te laat.  >:(

Je herkent me niet he!  :eusa_think:

Heb nog wel naast je gestaan.  hahahaha.



Jah.. maar met zo'n muts...  ::)
;)




Ik heb alleen Walter met een muts zien lopen die ie volgens mij uit de sociale werkplaats had meegenomen  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*