toch weer even officieel

Gestart door beb, 07-09-2007 18:18:35

Vorige topic - Volgende topic

beb

He medeforumleden,

Zoals al eerder voorgesteld: Erik Bos, 26, woonachtig in Loosdrecht.

Ik loop al een tijdje rond te neuzen in dit forum en heb al enige tijd geleden een 850 estate gekocht. Nu heb ik er even snel een paar fototjes van geschoten.

Dus een 850 estate uit 1996, 381000 km op de teller waarvan 281d op gas, gehele historie is bekend, niet de knapste auto maar rijdt als een trein.

Geweldige auto alleen te verslavend. Super geluid rond de 3000++ toeren, vreselijk snel (ben een 1.9D 51KW VW golf gewent). Nadeel: GEEN ;D dat ie veel zuipt?? SO WHAT, bekeuringen? is een mooie foto want ik sta er lachend op....

PS: ik vind dit wel een zeer goed forum, alleen een *** zoekfunctie.

Tieske

Citaat van: thuur op 08-05-2007 23:57:58
begin achteraan bij de zoekresultaten, bugje waar aan gewerkt wordt
;)

Marc O.

Welkom Erik! Veel plezier op dit forum, maar dat gaat vast lukken ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

Volvo 850 Eindhoven

Citaat van: Tieske op 07-09-2007 18:25:57
Citaat van: thuur op 08-05-2007 23:57:58
begin achteraan bij de zoekresultaten, bugje waar aan gewerkt wordt
;)
haha miss ook maar een keer proberen :D....... (A)

welkom op het forum, jammer genoeg kan ik de foto's niet zien misschien meer mensen niet??
ben wel benieuwd naar de foto's :P
Volvo S70R (silver snail) geexporteerd naar Duitsland
hier voor een BMW f650GS 800cc special edition in de plaats gekomen.

viking_in_shorts

Welkom!

Klopt wel dat wij de foto's niet kunnen zien: ze staan nog op Erik z'n bureaublad.
Ennuh dat de 850 estate niet de knapste auto is zou ik hier niet al te hard roepen hoor   :eusa_shifty:

;D

whachamacollit

teveel zuipen is in mijn ogen slechts een pre, als dat dan ook nog in combinatie mag zijn met een in mijn ogen meer dan fantastisch
e wagen dan heb ik al heel gauw " u heeft mijn zegen" uitgesproken. Dit slechts betreffende de wagen natuurlijk want zuipende bestuurders daar plaveid ik liever de wegen mee. Veel plezier met uw geliefde en tot sprekens...Whachamacollit.

"Is het sap het knijpen waard"