bosch super 4

Gestart door scania164, 07-09-2007 22:43:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

scania164

Hallo
Heeft er iemand ervaring met de bosch super 4 bougie?
Dit is er dus een met 4 electrodes.
Heb ze er vandaag ingedraaid!
Sta er echt versteld van hoe mooi de motor nu loopt,zowel laag als hoge toeren echt heel appart!!!!!!
Heb betere response op lpg lijkt wel...

Groeten Chris

-D©©©L-

Wat had je er voorheen in zitten, en hoe lang zat dat al ?

Ronbroek


854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Misha

Citaat van: Ronbroek op 07-09-2007 22:47:57
Grafiekje:

http://media.comrax.com/DBImages/ledico.com/12a844171ceca992fe935115acf799c4.jpg
En is conventional dan met 1 massa electrode of met 3 ?
Zal wel met 1 zijn..
Ik vind de Volvo OEM-bougies eigenlijk best, ik vervang ze alleen wat vaker dan volgens het schema zou moeten..
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

scania164

#4
had eerst volvo bougie's 3 poot.
Hebben 17000 km gezeten,auto hield in bij 4500 toeren.
Nu niet meer.


Gr chris

-D©©©L-


Ronbroek

In een Alfa Romeo met Twin Spark wordt het helemaal lache  :eusa_think:  ;D

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

scania164

Kan wel geen zak uitmaken Marco maar ik weet echt wel wat ik voel!!! :eusa_dance: :eusa_dance:

-D©©©L-

Citaat van: scania164 op 07-09-2007 22:55:54
Kan wel geen zak uitmaken Marco maar ik weet echt wel wat ik voel!!! :eusa_dance: :eusa_dance:

Dat geloof ik ook wel, nieuwe bougies doen het meestal wel lekker.  8)
Bedoelde alleen te zeggen dat de grafiek een beetje nonsense is. Veel te arm op gas wil je niet.

Scooby Doo

Ik rij op gewone NGK's in de T-5. Ze hebben me eens van die platinum bougies gegeven, maar daar houdt dat spel dus mee in.

Waren bougies van ong. 15 Euro/stuk.

Nu zitten er bougies is van 4 Euro/ stuk en dat spel rijdt zoals het hoort.

Ik hoef al die specials niet, kost veel geld, en levert gene zak op (voor een niet-getuned exemplaar).  :eusa_wall:


Puppy Power!!!

Misha

Citaat van: Scooby Doo op 07-09-2007 23:17:41
Ik rij op gewone NGK's in de T-5. Ze hebben me eens van die platinum bougies gegeven, maar daar houdt dat spel dus mee in.

Waren bougies van ong. 15 Euro/stuk.

Nu zitten er bougies is van 4 Euro/ stuk en dat spel rijdt zoals het hoort.

Ik hoef al die specials niet, kost veel geld, en levert gene zak op (voor een niet-getuned exemplaar).  :eusa_wall:



Ook voor wel getuned valt het erg tegen als ik de berichten volg...
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

HanV70

#11
Ik heb ze zelf inmiddels al 40.000 km in mijn auto. (B5252S)
Direkt na aankoop er in gezet met nieuwe verdelerkap en rotor en toen tevens de oliekering achter het verdelerhuis meteen vernieuwd.
Motor loopt zeer mooi stationair en ook over het verbruik ben ik zeer te spreken, op stevige vakantietrajecten volgens cumputer maximaal 9 liter per 100 km.
Bij vier punten de kans dat er een vonk gemist wordt, theoretisch de kans natuurlijk minder dan bij drie of een.
Ook het type schroefdraad (gerold) is geschikt voor een aliminium kop, vreet niet vast,  het type schroefdraad van champion bougies doen dit wel.

SjamaaN

hmm ik heb er nu 15 000 km platina bougies in zitten van ngk die krengen kosten normaal 35 euro per stuk, maar die gaan geweldig. geen inhouden of wat.
SjamaaN

Ludo

Citaat van: SjamaaN op 26-09-2007 21:25:13
platina bougies in zitten van ngk die krengen kosten normaal 35 euro per stuk,

hoho laat je niks wijsmaken.
dat kosten ze écht niet.


btw, iemand ervaring met Bosch yttrium en lpg?.