Meerdere mensen die voor een grotere Intercooler willen gaan ?

Gestart door Turbo-Geek, 08-09-2007 13:07:33

Vorige topic - Volgende topic

Eugene

If it's not blown, it sucks...

haRtV70R

[move][/move]

Eugene

Citaat van: haRtV70R op 09-09-2007 20:24:07
Nee hoor. Hier zelfde probleem.. :eusa_wall:

Juist ja ;D

Bedoelde het nodig hebben van een airco, niet het missen van geld. Dat laatste is namelijk weggelegd voor alle generaties ...

haRtV70R

[move][/move]

Turbo-Geek

Verder geen andere gegadigden die dit op het verlang lijstje hebbeb staan als projectje  voor deze herfst ?
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Emiel

Citaat van: Turbo-Geek op 08-09-2007 13:07:33
De IC van Rica vind ik teveel afwijken en heb geen zin om het hele radiator circus ook nog eens lager te moeten plaatsen om het passend te krijgen.

Als je mijn verhaal als bron gebruikt dan overdrijf je écht. Je bent mijn aircocondensor verhaal vergeten kennelijk. Heb afgelopen zaterdag de condensors vergeleken met Deltamil en OEM Volvo met de auto van Lindert, welke een ET IC heeft. En de verschillen zijn huge! De RICA IC hoeft niet naar beneden als je een OEM airco hebt. Als je een Deltamil condensor hebt en je er even tijd voor neemt hoeft ie waarschijnlijk ook niet te zakken.

Heel veel succes met de groupbuy heren!

Turbo-Geek

Ik heb idd op basis  van je post gekeken en een conclusie getrokken. Ik heb  verder geen ander  vergelijkings materiaal dus vandaar.
De in en uitgang heb ik vergeleken op een foto waar die  van jou op de fabrieks IC ligt, wederom omdat er verder geen tot weinig info is.
Mijn goal is simpel, met zo min mogelijk effort een modifcatie uitvoeren, dus zo min mogelijk aanpassingen genieten bij mij de voorkeur.
Als ik dus een IC kan kopen waarbij ik zo min mogelijk hoeft aan te passen dan doe ik dat, en waar die vandaan komt boeit me niet, zeker niet als het prijs verschil niet veel is.

Emiel

Volgens mij staat er in mijn posting ook dat ie omlaag is gegaan om wat clearence te krijgen voor de condensor... :eusa_think:

En dat de uitgang iets naar het center toegaat... ::) Past bij mij gewoon.

Citaat van: Turbo-Geek op 12-09-2007 22:14:40
zeker niet als het prijs verschil niet veel is.

Kan veel leuke dingen doen voor +100 euro prijsverschil...

Turbo-Geek

Dat jij een deltamill condensor hebt was me duidelijk maar ik wist niet zeker hoe de fit was/is met een normale condensor.
Vwb de in/uitlaat kan ik kort zijn, past wellicht met de relatief flexibele fabrieks rubber hose maar met mijn reverse IC hump hose gaat het hem zeker niet worden. geld wellicht ook voor een samco IC set.

Het verschil met een gb is volgens mij nog steeds 50 euro en dus geen 100.

Nogmaals, waar het vandaan komt zal me jeuken, als de prijs te doen is en ik zo min mogelijk hoef aan te passen dan kies ik die route.

Tom850

Het is idd leuk dat je 100 euro goedkoper uit kan zijn, maar tot op heden ziet het er nog niet naar uit dat het gaat lukken.

Dus mensen denk ff goed na over dit buitenkansje.

Groeten Tom

Emiel

Citaat van: Turbo-Geek op 12-09-2007 22:37:05
Het verschil met een gb is volgens mij nog steeds 50 euro en dus geen 100.

My bad...ik had minder betaald voor de RICA IC, vandaar 100 euro...

Lindert Bogers

hierbij een paar foto's om de verschillen te laten zien, Grotere IC levert bij mij 12pk op zonder remap.(zelfde omstandigeheden, zelfde bank).

Eugene

Lindert Bogers

Jip, Marc zei effetjes, zo gedaan  >:(

Wil het niet goed hebben maar perfect, dus vandaar. Je kunt er zo goed bij.

Eugene

Citaat van: thedoctor op 15-09-2007 20:26:19
Je kunt er zo goed bij.

Ja, dat dan weer wel.  :P

Ik heb de fan van de ratiator losgehaald. Toen de  bouten waarmee de radiator aan de auto zit losgehaald. De 6 boutjes los die de IC en condensor vasthouden en met een beetje duw en trekwerk haal je de IC er zo tussenuit.