V70 2.5D!!!!!!!!!!

Gestart door elianmars, 10-09-2007 19:11:16

Vorige topic - Volgende topic

kyro

Citaat van: elianmars op 01-10-2007 21:53:03
Citaat van: kyro op 01-10-2007 21:48:02
Citaat van: elianmars op 01-10-2007 21:36:38
Zal ik nog proberen te bedwingen dat ik wat geld achter houd totdat de papieren in orde zijn?

niks betalen, tot de papieren er zijn !
dan zoekt tie de nacht maar door !

morgen neem jij auto betaald en al mee (zonder eigendoms papieren)
staat de  :police: aan je deur  (u heeft 'n auto gestolen ?)

:eusa_think: :eusa_think:

Ik denk niet dat ik de wagen mee krijg als ik niks betaal...... Ik heb net een mailtje verstuurd met een voorstel.
Even afwachten wat zijn antwoord is......

tja, als je hem vertrouwt 

betaal 25% aan, tot de papieren er zijn !
hij blijft tenslotte in gebreke

elianmars

Zoals het er nu naar uitziet, rijd ik vanaf morgenavond 18.30 uur in een V70. Ik kan me er alleen nog niet de eigenaar van noemen.......  :eusa_shifty:

kyro

ingegaan op je voorstel ................

zet in deze wel ff wat zwart op wit !!
zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan !

veel plezier met je aanwinst ;)

Eugene

Soort van hele lange proefrit dus ;)

If it's not blown, it sucks...

elianmars

Citaat van: kyro op 01-10-2007 22:15:23
ingegaan op je voorstel ................

zet in deze wel ff wat zwart op wit !!
zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan !

veel plezier met je aanwinst ;)

Ik kan de hele rits mails zo uitprinten. Expres via de mail gedaan en niet telefonisch  ;)

Rayman

Citaat van: elianmars op 01-10-2007 20:27:28
Citaat van: Rayman op 01-10-2007 19:02:16
Citaat van: elianmars op 30-09-2007 13:37:29
Citaat van: hathu op 30-09-2007 12:37:10

EGR afdoppen en weg is het rookgordijn.

Dat geeft bij my 1999 een foutmelding, helaas.....

Ook daar is iets aan te doen ;)

Lampje uit het dashboard draaien?  :eusa_think:

Ook voor de foutmelding is er software ;)

Philip850

Citaat van: elianmars op 01-10-2007 21:27:12
Citaat van: @®- op 01-10-2007 21:18:40
Citaat van: Eugene op 01-10-2007 21:15:33
Volgens mij hoef je sinds kort geen 1 op je kenteken te voeren ondanks dat je duplicaatcode 01 op het kentekenbewijs hebt staan.
Als er op het kenteken een duplicaat code bv. 01 staat moet je een 1-tje hebben op de platen. Maar voor de APK hoeft dat weer niet op een auto van voor (ik dacht) 2003.

Heel officieel voor de wet moet het op elke auto. Maar ik zou zeggen, lekker de oude platen erop laten.

Ik heb net ff wat info opgezocht. Bij de APK wordt er blijkbaar niet gekeken naar de duplicaatcode.

Alleen riskeer je een boete als je ooit wordt staande gehouden en er staat geen "1" op de kentekenplaten.
Ik ben er nog niet achter hoe hoog die boete is, trouwens.....

Ik heb al een paar keer gehad dat dit wel degelijk gecontroleerd werd bij de apk. Dat was een wagen uit 1995 overigens.

Edit: Wat betreft afhandeling, altijd boter bij de vis. Gewoon alles in 1x afhandelen. Overeenkomstje tekenen, overschrijven, betalen, klaar. Loop je geen onnodig risico op een hoop gelazer (ookal is het nu in goed vertrouwen, het kan altijd anders lopen dan je plant). En geloof me, dat kan echt altijd gebeuren.
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

elianmars

De nieuwe papieren worden vandaag aangevraagd bij de RDW in Zoetermeer. Als het goed is, zijn de nieuwe papieren vrijdag a.s. al binnen.
Dan kan de wagen zaterdag toch al op mijn naam staan  :)

Ik ga vanavond de wagen ophalen. Er wordt een koopovereenkomst getekend, zodat er geen gelazer kan komen.

)()()sT

Nou,

Hopelijk komt alles goed dan :)
Jammer van dat 1-tje, maar troost je, gisteren zag ik al een 4  ::)

Geniet ervan vanavond!!!

GeertG

Heerlijk vooruitzicht Marcel. :eusa_clap:

En die probleempjes nu ben je zo vergeten  :eusa_whistle:

Trouwens je kunt ook de platen met "eentje" in de wagen laten liggen en met de orginele platen rijden. Enige wat vervelend kan zijn is dat ze je eens aanhouden en dat goed controleren  :police:, maar dan is het een kwestie van een goed gesprek  ;)
Mij zou het trouwens geen bal kunnen schelen
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

elianmars

Citaat van: GeertG op 02-10-2007 09:13:25

Trouwens je kunt ook de platen met "eentje" in de wagen laten liggen en met de orginele platen rijden. Enige wat vervelend kan zijn is dat ze je eens aanhouden en dat goed controleren  :police:, maar dan is het een kwestie van een goed gesprek  ;)

Volgens mij moet ik de oude platen inleveren, als ik nieuwe krijg.

Ik plak wel een gele sticker over dat 1-tje heen........  ;D

reneetje

Citaat van: elianmars op 02-10-2007 08:51:46
De nieuwe papieren worden vandaag aangevraagd bij de RDW in Zoetermeer. Als het goed is, zijn de nieuwe papieren vrijdag a.s. al binnen.

Ik ga vanavond de wagen ophalen. Er wordt een koopovereenkomst getekend, zodat er geen gelazer kan komen.

Kan je het niet voor elkaar krijgen dat je een weekje  wacht met het aanvragen van de nieuwe papieren, vaak komen de papieren vanzelf wel boven water als je wat geduld hebt.

Het gebeurt maar al te vaak dat als de nieuwe papieren er zijn , dat men dan ineens de oude papieren vindt.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

@®-

Citaat van: elianmars op 02-10-2007 09:16:15
Citaat van: GeertG op 02-10-2007 09:13:25

Volgens mij moet ik de oude platen inleveren, als ik nieuwe krijg.

Ik plak wel een gele sticker over dat 1-tje heen........  ;D
Je hoeft de oude platen niet in te leveren, omdat je een nieuw kenteken bewijs hebt. In dit kenteken bewijs staat ook geen "droge" GAIK stempel.

Ik heb het net even nagevraagd, bij de APK wordt er al sinds januari niet meer gekeken naar de duplicaatcode op de platen.

elianmars

Citaat van: reneetje op 02-10-2007 09:20:47
Citaat van: elianmars op 02-10-2007 08:51:46

Kan je het niet voor elkaar krijgen dat je een weekje  wacht met het aanvragen van de nieuwe papieren, vaak komen de papieren vanzelf wel boven water als je wat geduld hebt.

Het gebeurt maar al te vaak dat als de nieuwe papieren er zijn , dat men dan ineens de oude papieren vindt.

Dat idee had ik ook al. De verkoper zegt dat ze echt het hele huis hebben doorzocht en dat ze echt zoek zijn.
Hij vermoedt dat de papieren tijdens de verbouwing zoek zijn geraakt.

DD

je moet inderdaad de orginele kenteken platen inleveren. ik heb mijn volvo met een 1 op de kenteken platen gekocht en bij het goed bekijken van de papieren thuis bleek er al duplicaat code 2 op de papieren te staan. dus ik heb er nu reeds een 2 op staan.

mijn maat heeft ook een duplicaat code 2 op zijn van maar die heeft een kentekenplaat met dikke letters besteld bij de onderdelen leverancier. Hij kreeg zijn plaat terug zonder een duplicaat code erop.