V70 2.5D!!!!!!!!!!

Gestart door elianmars, 10-09-2007 19:11:16

Vorige topic - Volgende topic

Rayman

Grappig, van een flinke T-5 naar een TDI. Ik maakte een paar maanden geleden dezelfde soort overstap ;). En ondanks dat je qua pk's flink moet inleveren, valt zo'n TDI nog echt niet tegen. Eénmaal warm klinkt zo'n TDI stationair gewoon goed vind ik. Auto voelt gewoon lekker solide aan. 1 groot voordeel; het rijdt heerlijk relaxed  8)

Laserblue

Citaat van: Rayman op 03-10-2007 23:08:56
Grappig, van een flinke T-5 naar een TDI. Ik maakte een paar maanden geleden dezelfde soort overstap ;). En ondanks dat je qua pk's flink moet inleveren, valt zo'n TDI nog echt niet tegen. Eénmaal warm klinkt zo'n TDI stationair gewoon goed vind ik. Auto voelt gewoon lekker solide aan. 1 groot voordeel; het rijdt heerlijk relaxed  8)

ik vind diesel ook lekker ruiken (vloeibaar dan)  :eusa_shifty:

gefeliciteerd Marcel, mocht je een keer in de buurt zijn kom je maar een rookwolkje leggen ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Citaat van: Rayman op 03-10-2007 23:08:56

Zo'n diesel valt zeker niet tegen!

Ik ben zojuist thuis gekomen van een ritje richting Arnhem (en terug  :P) en heb me echt verheugd aan de wagen!  8)

Hier de beloofde foto's!

reneetje

Waar ik het minst aan kon wennen met de overstap van 850 naar V70 was de plek van de elektrische ruit bediening, heeft maanden geduurd voordat ik daar aan gewend was ::)
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

Enno

Citaat van: reneetje op 04-10-2007 20:15:14
Waar ik het minst aan kon wennen met de overstap van 850 naar V70 was de plek van de elektrische ruit bediening, heeft maanden geduurd voordat ik daar aan gewend was ::)

Andersom geldt hetzelfde ;).......kan ik je vertellen......

Scooby Doo

Marcel felies met de wagen! 8) 8)
Afhankelijk van de rijstijl 1000-1200 KM met een tankje. :eusa_dance:
Heb er ook eentje gehad. Rijden relaxed.

Veel lezier en suc6 ermee.

Gr.  Kenny
Puppy Power!!!

Quota

Gefeliciteerd! Mooie wagen (als ik eerlijk ben vind ik hem zelf iets mooier dan de mijne....)!

Rijdt inderdaad heerlijk, en 1000 km per tank haal je alleen als je echt continue doortrapt, of alleen in de stad rijd.  Anders kom je nog wel een paar honder km verder (bij mij staat na bijna 600 km de indicator nog iets boven de 50 ltr.)...
Alhoewel dat morgen wel zal veranderen (vriendinlief heeft cursus in Arnhem, dus snelweg op voor de motor lekker warm is)

Anyways!, mooie wagen en veel plezier ermee!

p.s. ik wil die vacuumpomp ook een keertje vervangen, maar heb begrepen dat de pomp alleen bij de dealer al goed is voor 500 euro... :eusa_sick:

Rayman

Goed zo Marcel.

Ben blij dat je zo in je sas bent met je diesel :)

:)

kyro

Citaat van: kyro op 14-09-2007 23:24:22
Citaat van: innocenti op 14-09-2007 22:38:23
Er staat ook een bronze op marktplaats met 270000 voor 7950. Met t5r velgen, wat eigenlijk V70r AWD velgen zijn. Zit ook navi in.

Zoeken op t5r zonder streepje, linkje lukt niet zo snel

deze ?
http://auto.marktplaats.nl/volvo/115483490-volvo-v70-2-5-tdi.html 

Citaat van: kyro op 14-09-2007 23:43:33
alleen zie ik 12 km verderop 'n naamgenoot zitten in rossum,
die in schade wagens zit !

moet je dan toch met iets meer rekening houden ??

http://www.schadeautos.nl/dealer_2006.php?id=57&sort=a

staat niet meer op MP, maar wel op autotrack nog steeds
daar te koop !

is er eigenlijk al iemand is voor wezen kijken ?
vind 'm wel erg mooi zo op 't oog iig

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=95131220&p_type_lijst=RL&o_id=4582418