Even voorstellen.......

Gestart door solexpaul, 07-09-2007 20:15:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

solexpaul

Zo, vandaag de eerste kilometer met de V70 gereden. Rijdt nieuw, loopt goed en de 5 traps automaat schakelt als boter. Is wel wat over de beurt heen dus van de week even olieverversen. Peil was aardig laag maar laatste beurt was 20000 km terug dus dan mag er wat te weinig olie inzitten (red blocks verbruiken overigens helemaal niets!).  Verder komt de motor niet goed op temperatuur dus even de thermostaat wisselen, klusje van niets zit bovenop. Nieuwe al gehaald.

Een ander probleem is dat hij soms direct na het starten afslaat, starten, aanslaan en gelijk weer afslaan. Heb al de zoekfunctie gebruikt dus morgen even de kap onder het stuur eraf en de stekkertjes van de antennering even reinigen.

Nu wachten totdat het kenteken binnen is, even naar de poetstert brengen en dan genieten van deze fraaie automobiel...............

Groet,

Paul

(nog steeds te koop 940 estate -:))
940 B230FB ZF4HP22 donkergroen metallic 1992
Prius Business edition 2006
Mercury Sable 3.8 LS (langlopend reparatieproject) 1992

Bas850

Hallo Paul,

Welkom hier, nog een lelystedeling erbij. Volgens mij heb ik je al zien rijden.

Veel plezier ermee.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

solexpaul

Wat heb jij voor wagen Bas dan zwaai ik naar je als je voorbij rijdt. Welke wijk woon jij? Ik woon in de Botter.

ps de 940 heeft een nieuwe eigenaar dus nog maar twee Volvo's in Huize Paul.

Groet,

Paul
940 B230FB ZF4HP22 donkergroen metallic 1992
Prius Business edition 2006
Mercury Sable 3.8 LS (langlopend reparatieproject) 1992

solexpaul

Zo de auto even goed gereinigd en mijn bluetooth carkit ingebouwd. Leuk de speaker zit in de hoofdsteun -:) Ook heeft de auto een verwarmde achterbank (!) wat ik niet wist alsmede een wisselaar en originele Volvo radio.

Bijgaand de foto's van vanmiddag, het leer lekker in de leerwax gezet en de auto even door een goede wasstraat gereden.

Groet,

Paul



940 B230FB ZF4HP22 donkergroen metallic 1992
Prius Business edition 2006
Mercury Sable 3.8 LS (langlopend reparatieproject) 1992

Marc O.

Zo, dat ziet er heel erg strak uit zeg!!
...The Nile isn't just a river in Africa...

solexpaul

Zitten wel wat krassen op maar er komen er nog wel meer bij -:)) Vind ik niet zo'n probleem, bij mij is de techniek belangrijk en de auto moet van binnen en buiten schoon zijn.

Gisteren heeft de auto een beurt gehad met nieuwe olie, bougies, thermostaat, luchtfilter, interieurfilter etc. Dus hij kan weer 20000 km mee. Ik heb de tip met de dagtellerknop toegepast om het servicelampje uit te krijgen en dat werkt prima. Echter alleen als de deur dicht is.

Groet,

Paul
940 B230FB ZF4HP22 donkergroen metallic 1992
Prius Business edition 2006
Mercury Sable 3.8 LS (langlopend reparatieproject) 1992

Marc O.

Citaat van: solexpaul op 13-09-2007 19:22:51
Zitten wel wat krassen op maar er komen er nog wel meer bij -:)) Vind ik niet zo'n probleem, bij mij is de techniek belangrijk en de auto moet van binnen en buiten schoon zijn.

Gisteren heeft de auto een beurt gehad met nieuwe olie, bougies, thermostaat, luchtfilter, interieurfilter etc. Dus hij kan weer 20000 km mee. Ik heb de tip met de dagtellerknop toegepast om het servicelampje uit te krijgen en dat werkt prima. Echter alleen als de deur dicht is.

Groet,

Paul

Hey, thanks! Die moet ik nog eens proberen dan. Is me nog niet gelukt, maar wellicht omdat ik de deur open had staan.
...The Nile isn't just a river in Africa...

solexpaul

Zo de eerste tank leeggereden, ritje Lelystad - Utrecht vv, Lelystad Nijkerk vv., Lelystad - Leeuwarden vv. resulteert in een verbruik van 1:11,5 (zelf gemeten, computer zegt 8,5 liter / 100 km. (1:11,76) Netjes voor een 15 kg zware 5 cilinder met automaat en airco ingeschakeld.

Groet,

Paul
940 B230FB ZF4HP22 donkergroen metallic 1992
Prius Business edition 2006
Mercury Sable 3.8 LS (langlopend reparatieproject) 1992

BartusKN

Ook welkom. Mooie bak nog even en ik kan me hand opsteken als ik jou zie rijden nog even en dan heb ik mijne, maar god wat is jouwe netjes man

mr clubs

Welkom Paul,

Het gaat goed met de aanmeldingen uit de polder.

gr Paul

Frenz

Citaat van: solexpaul op 08-09-2007 13:28:41...... Is van eerste eigenaar geweest......

Oh ja joh?

sorry, beetje flauw, jalouzie moet je maar denken, errug mooie uitvoering

bienvenido!

why-not

mooie wagen (en niet zo heel zwaar ook  ;)), veel plezier ermee.