iPhone of iPod?

Gestart door Barry_C70, 07-09-2007 01:47:56

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Citaat van: Barry_C70 op 10-06-2008 10:25:16
bummer for him cuz this one's gonna be cheaper and cooler :)

Nou,

Het hele bedrijf kreeg dat ding voor de kerst toen  ;D

Autogek

iPhone. Ik heb er al een tijdje een, die sinds gisteren verouderde is (versie 1). Geeft niks, want mijn auto is ook zwaar verouderd, gelukkig maar ;).
244 DL > 244 GL aut. > 855 GLE > 855R automatic > 855 GLE > 854 GLT 1992 > 244 DL, en dan nog iets Frans op diesel.

BartusKN

zelf trouwe iPod fan heb zelf de touch 16gb, telefoon wil ik toch altijd iets kleiners hebben, gaat binnenkort maar kijken naar de nieuwe LG Secret met carbon en gehard glas.

thuur

Citaat van: Barry_C70 op 10-06-2008 10:25:16
bummer for him cuz this one's gonna be cheaper and cooler :)

anyone know official iPhones bought in Holland will have visual voicemail?

Waarom niet? Voicemail is een dienst van de provider, dat staat geheel los van je toestel. Of ja toestel: hele kleine iPod waar je mee kunt bellen ???

Gr ;D

Teddy81

Ik heb al een aantal maanden een iPhone en heb een beetje tegenstrijdige gevoelens over het apparaat.
Als hij het doet is het echt een GEWELDIG apparaat, maar ik zeg heel duidelijk ALS... Hij loopt met enige regelmaat vast. Helaas ben ik niet de enige want de iPhone van mijn vriendin loopt nog vaker vast als die van mij.
Gelukkig heb ik altijd wel een back-up phone bij me maar het is gewoon super vervelend!!

Ben heel benieuwd wat die nieuwe gaat doen. Heb al gehoord dat je ze niet meer uit de US mee kan krijgen. AT&T eist momenteel dat je direct een abbo afsluit bij het aanschaffen van een iPhone 3G.
$199,- zou ook eigenlijk te mooi voor woorden zijn. Maar ik wil m wel. Nogmaals, als hij werkt is het de beste telefoon die ik ooit gehad heb. =P