verlagen v70 2.5t awd 99

Gestart door bram1972, 16-09-2007 19:08:26

Vorige topic - Volgende topic

bram1972

Ik wil graag mijn v70  2.5 t awd verlagen,  hij kantelt teveel als ik hard de bocht in ga,  staat ook zeer hoog op zijn poten. Is dit mogelijk door alleen veren te vervangen, of moet ik ook de dempers vervangen. Heeft  iemand nog adviezen voor welk merk veren goed is, hij moet iig wat sportiever worden.

Turbobiker

Ligt er aan of je achter nivomats hebt. Dan wordt het even lastiger. Verder kun je gewoon diverse veren krijgen. Ik ben heel tevreden met mijn Intrax, comfort blijft goed behouden, rijgedrag is duidelijk beter. En de wagen zakt 4cm. Precies goed.
De Tussenpaus

bram1972

bedankt voor je reaktie waaraan kan ik zien of ik nivomats heb?

Turbobiker

Citaat van: bram1972 op 16-09-2007 19:26:34

Behoorlijk dikke, geribbelde schokdemper(hoes) (niet een klein, lullig hoesje) achter je achterwiel. En de wagen pompt zichzelf op als je 'm zwaar belaad, moet je merken.
De Tussenpaus

haRtV70R

Citaat van: bram1972 op 16-09-2007 19:26:34

Ff je hoofd onder je auto steken en kijken of er hele dikke dempers op zitten. Zo ja dan zijn het nivomats. Ook die kun je goed verlagen, met behoud van hoogte regeling. Je kunt er custom-make bussen tussen plaatsen zodat ie verder zakt. Lastig uit te leggen. kijk eerst maar of er nivomats op zitten. ;D En dan hoef je alleen verlagingsveren voor de voorkant te kopen. ;)

[move][/move]

mehn

Normale schokdemper:

Nivomat:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

bram1972

Ga dit morgen even checken,  heb net met zaklamp gekeken maar kom er niet helemaal uit even bij daglicht proberen.

bram1972

heb fototje gemaakt denk nivo mat?

bram1972

bram1972

nog eentje

Ricardo

Idd nivomats. Die heb je ook in verlaagde versie hoor. Kosten wel heel veel.

haRtV70R

Citaat van: Ricardo op 18-09-2007 18:18:36
Idd nivomats. Die heb je ook in verlaagde versie hoor. Kosten wel heel veel.
Ik heb nog een 2e hands setje liggen van een R awd.. Die zijn ook wat lager..
[move][/move]

ed

Heu, ben ik nu kippig, maar ik zie toch echt een aandrijfas op de foto. Is dat wel een foto van de achterkant, maar ik heb eerder het idee dat het geen 850 oid is. Eerder een achterwiel aangedreven auto.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Marc O.

Citaat van: ed op 18-09-2007 19:52:07
Heu, ben ik nu kippig, maar ik zie toch echt een aandrijfas op de foto. Is dat wel een foto van de achterkant, maar ik heb eerder het idee dat het geen 850 oid is. Eerder een achterwiel aangedreven auto.

Is een V70 2.5T AWD ;)

Citaat van: bram1972 op 16-09-2007 19:08:26
Ik wil graag mijn v70  2.5 t awd verlagen,  hij kantelt teveel als ik hard de bocht in ga,  staat ook zeer hoog op zijn poten. Is dit mogelijk door alleen veren te vervangen, of moet ik ook de dempers vervangen. Heeft  iemand nog adviezen voor welk merk veren goed is, hij moet iig wat sportiever worden.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ludo

zoek de verschillen. ???
vergelijk de foto eens met die van mehn.