225/35 19 banden vraag

Gestart door Barry_C70, 17-09-2007 16:51:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Barry_C70

Going to be replacing two of my tires which are currently Falken FK452 and they've been raelly great till now, feel like the life span was a little short (had them only a few months) but then I have driven a lot and I have driven quite hard, so checking the web, I was wondering about other tire brands as well (how bad is it to have two different tire brands on one car?)

Does anyone have any experience with Nokian Z


or Federal SS-585s?


how careful should I be about lower priced tires? like say those that cost around the 100 euro area? Is it really a case of you get what you pay for?

michiel

Try some Kumho's KU19. I like 'm so far (1.5 month) plus they're fairly cheap (around 100 euro's). Don't think longevity is 1 of their strong points but at this price who's complaining? I got them in 18 " though.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Lindert Bogers

#2
Falken FK 452  :eusa_silenced:

WYD

Toyo Proxis T1-R, in tegenstelling tot de voorloper de T1-S, is deze band ook heel geschikt in natte omstandigheden.
Banden hebben heel veel grip en maken geen lawaai. Enige nadeel is dan wel dat de band iets harder slijt dan de goedkopere banden die langer meegaan maar met regen totaal geen grip meer hebben.
Heb een jaar met deze banden gereden en geen dag spijt van gehad dat ik ze gekocht heb.  :)
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?


Laserblue

Citaat van: Barry_C70 op 17-09-2007 16:51:16
Going to be replacing two of my tires which are currently Falken FK452 and they've been raelly great till now, feel like the life span was a little short (had them only a few months) but then I have driven a lot and I have driven quite hard, so checking the web, I was wondering about other tire brands as well (how bad is it to have two different tire brands on one car?)

had je geen burn outs geoefend? :eusa_think:  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

M a r c

Geen Federal nemen...  zelfde "kwaliteit" als bijvoorbeeld Antyre.... gewoon bocht  :eusa_shhh:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Freakybaby

Die federals zijn echt een ramp. Lagen op mijn auto toen ik hem kocht.

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Basbb

Met Nokian Z heb ik matige ervaringen, ze zaten onder me auto bij aflevering.

Slijten snel en grip in de regen is vrij slecht. Rijden verder wel lekker, ik zou ze zelf nooit kopen.
s70 2.5 20v aut

pwassink

Citaat van: Freakybaby op 26-09-2007 10:03:14
Die federals zijn echt een ramp. Lagen op mijn auto toen ik hem kocht.



Op een 740 doen ze het wel lekker, achter dan ..  ;)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

astetic

kumho exta supra goede band, veel grip en slijt niet zo hard, mooi V profiel,