wat als je auto het opeens niet meer doet?

Gestart door The Saint, 21-09-2007 19:28:25

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Gisteren in het kl*teweer bij hoge uitzondering met de auto naar het werk.

Op de terugweg stond ik al snel vast op een tweebaans voorsorteervak naar rechts. Auto's een stukje voor mij wisselden constant van baan. G'sus, wat zag het er chaotisch uit. Owwwww wag ff, er staat een Peug 205 op de linkerbaan met z'n alarmlichten aan!

De bestuurder zat te bellen (hulp inroepen naar ik aanneem), en de andere automobilisten gierden hem aan alle kanten voorbij. Zoals het een Volvo rijder betaamt dacht ik: ik ga die vent helpen, want dit is nix.
Ik toeteren. Draait de bestuurder van de 205 zich zichtbaar geirriteerd om met een wegwerpgebaar naar mij toe om vervolgens weer voor zich uit te kijken. Ik wEEr toeteren. De bestuurder draait zich weer om, waarop ik naar mezelf wijs en een duwgebaar probeer te maken  ;D Maar hij niet begrijpen. Ikke nog denken dit liggen aan mij.

Dan maar uitstappen, alarmlichten aan, naar de 205, portier opengetrokken: "Mijnheer, zal ik ff duwen?" "Ja graag, er is iets mis met mijn koppeling." Zo gezegd zo gedaan, ik duwen. Hij stuurde meteen naar de rechterbaan waardoor de linkerbaan eindelijk vrij kwam. Op dat stuk was de berm erg smal, dus hij stuurde nog even rechtdoor. Vlak voor de stoplichten werd de berm lekker breed, dus daar kon ie mooi staan. Dacht ik. Maar meneer stuurde nog steeds rechtdoor..
Ik stop met duwen, ruk die portier weer open (owkee, iets geirriteerd..): "Zal je niet es ff de berm in sturen, dan kunnen de auto's er langs!" "Ja mijnheer, maar mijn koppeling doet het niet, en ik ben BIJNA THUIS..."

WHOEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

En jij d8 dat ik je naar huis ging duwen? Mijn eigen auto staat nog lichtelijk in de weg, zeg maar. Als je 't niet erg vindt, ga ik daar weer in zitten. Ik duw je nog 1x, maar dan stuur je wel meteen naar de berm!!!!!!!!

Een gozer van een jaar of 30. Die zouden toch beter moeten weten of niet?

The Saint, die achteraf wel erg moest lachen, en een paar opgestoken duimpjes ontving van medeweggebruikers...  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Ludo

Eugene

If it's not blown, it sucks...

R.Bijl

lullig hoor! :eusa_snooty: dat je hem niet ff naar huis geduwd heb...... ;D ;D ;D

een beetje bestuurder kan zonder koppeling ook rijden........
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Gunnar

www.medusa-motorsports.be
winnoc@medusa-motorsports.com
+32488868381

Freakybaby

Daar heb ik een sleepkabel voor...

Gewoon ervoor stoppen, en even meedelen dat je gaat aankoppelen en naar de vluchtstrook gaat met ze. ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Niek

Haha grappig verhaal :D
Wel netjes overigens dat je gestopt bent om even te helpen, dat doet lang niet iedereen. Ik ben zelf een week of vier geleden in Helmond gestrand voor een stoplicht met mijn DAFje (jaja ik weet t ;)), en geloof maar niet dat er ook maar IEMAND was die effe de moeite wilde nemen om mee te duwen. En zo'n jarretelautootje duwt echt verrekkes zwaar!
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Snellebaksteen

Vooral als de aandrijving vast staat is zo'n Dafje niet vooruit te duwen, ik heb ooit een gestrande Daf weg gesleept die met piepende achterbandjes en twee lange zwarte strepen 200 meter verderop een parkeerplaats op mocht. Zelfs de 940 vondt het lastig meeslepen....
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Misha

Sorry, ook dat was blijkbaar alweer teveel tegenwoordig. :eusa_snooty:

Wat ik bedoelde te zeggen, en ik zal mijzelf naar eer en geweten trachten uit te drukken om te komen tot een sluitende conclusie waarbij ik mijn uiterste best doe om geen humoristisch element toe te voegen teneinde alle schijn van enige off-topic-achtigheid te vermijden, daar dit opgevat zou kunnen worden als een poging om met boze opzet schade aan iemands topic in het algemeen of dit gehele forum in het bijzonder toe te brengen:

Weet je zeker dat het niet om een practical joke van iemand ging ? Daar is het een ideaal scenario voor, zo lijkt me..

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

M a r c

Ik duw alleen als de bestuurder een mooie vrouw is...  :eusa_whistle:  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Eugene

Citaat van: M a r c op 22-09-2007 10:04:28

Heb je geluk dat Yvette Alfa reed, als ze een Volvo reed had je haar dus nooit ontmoet ;)

If it's not blown, it sucks...

V70geRwin

Ik zal ze voor je laten staan  ;)

M a r c

Citaat van: spekkie99 op 22-09-2007 10:08:20

Is heel makkelijk, je ziet pas dat de bestuurder een bestuurster is als je er voorbij rijdt. Daarom: "áls de bestuurder een vrouw (bestuurster) blijkt te zijn". Tenzij jij in een glazen bol al kunt zien dat het een vrouw is voordat je ze passeert  ;)

info@europeantuning.nl

Johann

Citaat van: M a r c op 22-09-2007 10:12:19
Citaat van: spekkie99 op 22-09-2007 10:08:20

Is heel makkelijk, je ziet pas dat de bestuurder een bestuurster is als je er voorbij rijdt. Daarom: "áls de bestuurder een vrouw (bestuurster) blijkt te zijn". Tenzij jij in een glazen bol al kunt zien dat het een vrouw is voordat je ze passeert  ;)

Je lult wel lekker voor je leeftijd..  ;D

M a r c

Citaat van: Eugene op 22-09-2007 10:07:29

Heb je geluk dat Yvette Alfa reed, als ze een Volvo reed had je haar dus nooit ontmoet ;)

Nee, Yvette heb ik bij de bank ontmoet... "Dag mevrouw, ik kom wat storten"  Komt u maar even mee naar achteren  ;D

info@europeantuning.nl