Schade door vernieling! Wat nu??

Gestart door Teddy81, 22-09-2007 18:34:18

Vorige topic - Volgende topic

animalT5R

Citaat van: Spin! op 22-09-2007 20:04:06
Verzekering omzetten naar all-risk ( of hoe dat heet...) 2 maand met die schade rondrijden en dan opgeven...staat toch geen datum bij de deuk.
Gaat nu niet meer op,gezien de schade gemeld is bij politie...

Blijft echt ruk,als een ander besluit om aan je spullen te komen,en al helemaal op zo een manier.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

why-not

Citaat van: Spin! op 22-09-2007 20:04:06
Verzekering omzetten naar all-risk ( of hoe dat heet...) 2 maand met die schade rondrijden en dan opgeven...staat toch geen datum bij de deuk.

gaat niet , want de auto moet eerst geschouwd (bekeken) worden door een erkend bedrijf.

Jeff

Hoe haal je het in je hoofd...  :eusa_wall: Stelletje PIEP lui....

Ik heb je mail binnen gehad Ted, als ik wat zie of merk dan neem ik contact met je op!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

mr clubs

Dat is heel slecht nieuws Ted, hoe halen die lui het in hun hoofd. Sterkte ermee.

gr Paul

@®-

Citaat van: Teddy81 op 22-09-2007 19:59:41
Ow ja, om het nog extra leuk te maken hebben ze ook nog over de auto heen gepist. Lekker ranzig! Morgen komen de foto's, ben nu niet thuis.

Ik ga het zowiezo herstellen, en als het hersteld is denk ik dat ik toch maar eens ga overwegen om de auto dan toch WA+ of All-risk te verzekeren.

Bedankt voor jullie medeleven. Als er nog mensen zijn die een ideetje hebben om toch geld ergens vandaan te krijgen hoor ik het graag. ;D
Voor dat hele kleine beetje meer, moet je altijd je auto minimaal WA+ verzekeren.

Ik heb dit altijd gedaan voor mijn auto's, al is het alleen maar om een voorruit vergoed te kunnen krijgen bij een barst.

Citaat van: elianmars op 22-09-2007 19:57:12
Citaat van: Topsport180 op 22-09-2007 19:42:52
Verschrikkelijk dit !!! Tuig is het.
Ik leef hier met je mee.

P.S. Vanwaar komt de wijsheid dat WA+ dit soort schades (wel) dekt ...? De mijne is all risks verzekerd en volgens mij wordt dit soort geintjes (alleen) bij die dekking wel vergoed

Mijn verzekeringsmaatschappij keer uit bij vernieling. Wagen is WA+ verzekerd.
De mijn deed dit niet, toen ze een paar jaar geleden alle delen behalve het dak van me hadden bekrast.

Freakybaby

Citaat van: @®- op 24-09-2007 21:20:43
De mijn deed dit niet, toen ze een paar jaar geleden alle delen behalve het dak van me hadden bekrast.

Wisselt per maatschappij en polis. Moet je altijd heel goed van tevoren nalezen. En dan bedenken wat er voor groot risico voor jou in zit, en wat niet.

Zwaar balen van je auto! Uitdeuken zonder spuiten dag?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Racingbrick

Indien je nix vergoed krijgt ( hoop ik niet voor je ), hooftman heeft nog een nagelnieuwe motorkap liggen voor 100,-
dan ben je alweer een eindje op weg.

laat ik maar niet ventileren wat ik gedaan zou hebben als ik dergelijke mongolen aan de gang zag op ( mijn) of andermans zuurverdiende auto.
Collega van mij heeft het ook eens gehad bij Ikea Amsterdam, op een bijna nieuwe Alfa... :o, tja een standaard Nike afdruk heeft weinig waarde.... zoek de eigenaar er maar eens bij.

Heel triest dat er mensen bestaan die dat doen...

Fritzie

Zwaar, zwaar kl*te!!!

In veel gevallen vergoeden verzekeraars inderdaad alleen vandalismeschade onder een all risks dekking....vaak wel ten koste van je no claim. Extra zuur dus...voelt een beetje als een trap na....

Mijn Volvo 440 is ooit op dergelijke wijze beschadigd en vervolgens in brand gestoken. Buurtbewoners hebben bij de politie verklaard dat ze jongelui bij de auto bezig heben gezien. Ze konden zelfs namen noemen!!! De politie deed NIETS....tenzij iemand kon verklaren dat ze daadwerkelijk iemand de auto in brand hadden zien steken.....helaas pindakaas, auto naar de sloop, vermoedelijke dader(s) passeren nog daglijks mijn huis....

Teddy81

Ai, in de fik gestoken?? Dan lijken die paar deukjes ineens zo erg niet meer.
Nou ja ik heb de auto net bij het schadebedrijf neergezet. Aangezien ik toch van de verzekering niets krijg ga ik ook niet wachten tot ik een ons weeg, dus maar repareren.
Ik ben bij een aantal schadebedrijven geweest die allemaal rond de €3500,- uit kwamen met hun offerte. Dat ga ik dus niet betalen. Hoewel ik eigenlijk de schade natuurlijk 100% gerepareerd wil hebben heb ik daar simpelgezegd het geld niet voor over.
Een schadebedrijf (dat ik toevallig goed ken) wilde wel proberen het uit te deuken. Nu ja niet zelf, ze kenden wel iemand die het wel kon repareren. Het 'deukenmonster' zoals ze hem zelf noemden. Dus die gaat morgen eerst eens een paar uurtjes klussen. Ik hoefde alleen zelf even het hemeltje te demonteren. Scheelt weer tijd.

Even voor de goede orde nog een foto van het dak. Die had ik nog niet gepost.

850 T5 Freak

:o watte f**k ik hoop voor je dat het morgen vrijwel weg is!!! is de lak verder niet beschadigd?
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Teddy81

Nee voor zover ik kon zien niet, en de schademan was er eigenlijk wel van overtuigd dat je er vrijwel niets meer van zou zien. Hij vertelde nog dat hij het wel kon plamuren en spuiten als ik niet tevreden was, maar plamuur op een dak lijkt me niet zo'n goed plan. 1 keer iemand die op t dak slaat (en helaas gebeurd dat soms als iemand uitstapt, je weet wel, zooooooo mateloos irritant) en de lak barst los door de plamuur die eronder zit. ;D
Als je goed kijkt kan je de voetafdruk zien staan. Soort raad je plaatje! ;)

850 T5 Freak

die voetafdruk zag ik wel staan  :-X maar als de lak verder niet beschadigd is komt het denk ik wel goed, ik zie die gasten (DLT) bij ons op de zaak wel eens bezig en sta er soms raar van te kijken wat ze wel niet voor mekaar krijgen met uitdeuken :) had je verder nog meer schade?

Teddy81

Ja, 2 deuken in de motorkap en die spiegel die er half af hangt. En mn open dak dat ineens zo lek als een mandje is. Dus daar ga ik morgen nog een oplossing voor proberen te verzinnen. Ik denk dat er wel wat kit bij komt kijken. =S Maar verder niet.

Nunki

dit is echt te ziek voor woorden! Kan me voorstellen dat je van binnen echt kookt....... Wat voor figuren zijn dat geweest dan  ???
Ik hoop dat je er straks niets meer van zult zien. In ieder geval erg veel succes gewenst!

850 T5 Freak