Project Grasmaaier

Gestart door Eugene, 22-09-2007 22:25:46

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: M a r c op 02-10-2007 23:14:26

ik zou willen dat het mij ook lukte om een beetje door te werken aan mijn projecten....

Gewoon de deur op slot doen, heb je geen last meer van al die vervelende klanten en kun je lekker aan het werk aan je eigen karretjes  :P ;D

Eugene

Citaat van: M a r c op 02-10-2007 23:14:26
Goed bezig!  Je houdt de vaart er goed in  :eusa_clap:

ik zou willen dat het mij ook lukte om een beetje door te werken aan mijn projecten....

Geen eigen huis, vrouw/vriendin, kinderen, enz... scheelt nogal in de kosten ;)

Maargoed elk voordeel heeft z'n nadeel....

If it's not blown, it sucks...

gydo de graaf

Die apex voor veren kunnen wel eens bij mij vandaan komen. Ik had 850 veren besteld en kreeg vorige week de voor veren van een 740 en achter veren van een 850 in een doos.

Eugene

Citaat van: Eugene op 29-09-2007 22:44:48
http://i9.tinypic.com/4udf62f.jpg

Die flapjes aan de voorbumper wil ik wel op de grasmaaier, een lipje op de achterklep en een vlag op het dak. Dan is het qua optische tuning wel klaar :evil:

Lipje is origineel Volvo niet te krijgen en de flapjes zijn niet meer leverbaar :(

)()()sT

Ach joh,

Diep, velgen en dan is ie toch ook af  :eusa_whistle:

Spaart weer centjes voor andere leuke dingen  ;D

innocenti

Dagbald "De Pers" donderdag 4 okt

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Eugene

Freakybaby

Grasmaaier van Eugene moet de meeste politie gebakjes in Z Limbabwe wel voor kunnen blijven...
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Eugene

Citaat van: Freakybaby op 04-10-2007 14:55:38
Grasmaaier van Eugene moet de meeste politie gebakjes in Z Limbabwe wel voor kunnen blijven...

Focus diesel moet nog wel lukken ja :P

Vanmiddag vrij gepakt en een beetje liggen klooien aan de grasmaaier. De electronische fan van de 850 past zonder lastige aanpassingen, dus die komt erin zodra ik een "aan/uit" temperatuurschakelaar heb.

De intercooler van vleegtuug gaat ook de grasmaaier in. Enige wat moet gebeuren is de airco eruit slopen (maar daar begin ik langzaam wel handig in te worden :evil:) en 1 aansluiting van IC moet omgelast van de achterkant naar de zijkant, dus als iemand nog een alu lasser weet ;)

Vanmiddag ook eens bezig geweest met het gewicht van de auto. Achter de voorstoelen zit helemaal niks meer, behalve de deurpanelen en het 3e remlicht. Het plafond heb ik er ook helemaal uit gesloopt. Zal wel een paar kilo's schelen zeker incl. reservewiel, krik, gordels enz...

Nadeel is dat het nu een XC740 is aan de achterkant :o

Freakybaby

Ik ga zo naar Brunsum, zie je wel voorbij driften..

Moet wel enorm makkelijk dwars gaan met nog minder gewicht achterin
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Eugene

Project Vleegtuug is gelocked dus daarom maar hier even:

Zo, vandaag samen met Wibo weer een berg werk verzet. Alle bruikbare onderdelen onder Vleegtuug vandaan gehaald, dus nu is het einde echt nabij. De carosserie moet nog worden opgehaald (iemand intresse of tips?)

Volgend weekend gaan we de racer slopen :)

Dan komt er weer een beetje overzicht en kunnen we eens vol aan de slag met de grasmaaier :evil: 

elianmars

Citaat van: Eugene op 07-10-2007 20:23:51

Mooi. Dan kan ik dus eindelijk m'n verlagingsveren verwachten?  :P

;D ;D ;D

Eugene

Citaat van: elianmars op 07-10-2007 22:17:05
Citaat van: Eugene op 07-10-2007 20:23:51

Mooi. Dan kan ik dus eindelijk m'n verlagingsveren verwachten?  :P

;D ;D ;D

Jup!

Beter telaat dan nooit ;)

Als ik em meteen gesloopt had, dan zou ik mijn eigen veren teruggekocht hebben :P

Jelmar

zo'n spoiler soms (foto's zijn van de mijne, en ja.. die afgrijselijke velgen zijn er ondertussen alweer af  ;) )?

ik vind het een heel beschaafd spoilertje al zeg ik het zelf.

die lipjes voor je voorbumper/spoiler kun je bestellen via spoilershop.se, als je ze bestelt geef maar een gil, dan kunnen we samen bestellen, ik wil ze ook namelijk.

owja, en als je jou diff dicht gaat -laten- bakken is er dan soms ruimte om nog een diff te bakken ?  :angel:

voor de rest schiet het lekker op !! ;D
850R