Tips mbt de heldere lampen en knippers

Gestart door Turbo-Geek, 26-09-2007 11:20:48

Vorige topic - Volgende topic

edwin2006

Is het geen mogelijkheid om ze aan de buitenkant licht te kitten?Wel met transparante kit natuurlijk en mooi glad maken.

thuur

Citaat van: Jeroentjuh op 23-10-2007 22:04:25
Citaat van: Jeroentjuh op 23-10-2007 21:06:51
Net de oude knippers maar weer eens gepakt, proberen om de weer beej schoon te krijgen, als je ze vol water laat lopen loopt het water er aan alle kanten zo weer uit, lekker waterdicht dus  :eusa_wall:

Maar is er een manier om die dingen schoon te krijgen? Of wordt het gewoon elk jaar nieuw setje kopen?

Nou heb ze ff geprobeerd schoon te maken met water en een sopje, half uurtje trug ff lekker in het water gelegd, haal ik ze er net ff uit om te kijken, geen chroom meer te vinden in de knippers  :eusa_wall:

Ai.. :-\

Sterk sopje?

Gr :(

elsossa

ik heb ze rondom gekit met  transparante siliconekit en de lamp fittingen in getaped ik rij ai 8 maanden zonder vocht rond

Turbo-Geek

En je hebt de 'ventilatie' gaatjes dicht zitten ???
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

elsossa

nee open met stukje slang er aan geplakt

KMvrtr

Turbo-Geek

Inmiddels ook al kennis gemaakt met VEEL condens in de knippers. Leek goed te gaan maar dus niet.
Verbaasd ben ik niet aangezien vrijwel iedereen hier last van heeft en de afwerking van die dingen spreekt voor zich.
Heb wel het 1 en ander aangepast aan 1 knipper om zo bewust te vergelijken met de ander en te zien of het helpt.
Wordt vervolgt ......

cas

heb die van mij preventief voor het monteren rondom dichtgekit met sileconen vrije transparante kit. betreft onluchting. er zitten bij mij achter 3 rubberen dopjes op. daar kan de lucht tussendoor glippen, en misschien binnenkort even een kniestukje van rubber er in zetten, maar voorlopig na al enkele flinke buien en regenritjes ben ik nog helemaal condens vrij!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Dave

Cas, die van een S/V/C70 hebben dat probleem niet. Je had ze dus niet moeten dichtkitten.

Turbo-Geek

Als je de 850 knipper vult met een beetje water (niet te warm) dan kan je goed zien waar het water kan komen en zie je ook hoe 'goed' de helften op elkaar zijn gezet.
Met name aan de zijkant waar een groot deel van het 'glas' over het zwarte geheel valt zie je dat hij aan de rand dicht is gemaakt ipv aan het begin en houd je dus een hele grote (enorm dunne) ruimte waar vocht in vast blijft zitten die je er ook niet eenvoudig uitschud oid.

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

jberg

niks geen last, kvind ze schitterend

Misha

Wat ik bedoel te zeggen is dat je er toch meer dan 500 oud-hollandse guldens voor neertelt: dat het niet de originele Hella OEM kwaliteit is, ok.
maar dat mensen hier al binnen 3 maanden bezig zijn met elleboogjes, siliconenkit enzovoort, en dan nog de bakken vol condens hebben vind ik -letterlijk- Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.

Moet toch beter kunnen voor die centen.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Volvo Felipe

Hehe, ik heb er geen last van... want ik heb de originele nog zitten

;D ;D ;D

)()()sT

Citaat van: Misha op 13-11-2007 20:40:26
Wat ik bedoel te zeggen is dat je er toch meer dan 500 oud-hollandse guldens voor neertelt: dat het niet de originele Hella OEM kwaliteit is, ok.
maar dat mensen hier al binnen 3 maanden bezig zijn met elleboogjes, siliconenkit enzovoort, en dan nog de bakken vol condens hebben vind ik -letterlijk- Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.

Moet toch beter kunnen voor die centen.

Mee eens.... tis (vooral terugrekenend naar NL gulden) een hoop centen...
Neemt niet weg dat ik het ook mooi vind en best zou willen hebben.....

;)