Mooi uitzicht..

Gestart door Johann, 17-06-2003 12:59:09

Vorige topic - Volgende topic

Zippo

Ik heb met Johann nog een rondje gereden (wel rustig natuurlijk) ik moet zeggen, heeeeeeeeeeel erg apart.
Dwz je kunt de wegligging bepalen en daarbij past de auto zich ook aan met de turbodruk! Echt supeRRRRRRR
Het schakelen is wel ff wennen, je kunt nu tot 6!!!  ::)
Hier een foto van die drukknopjes.......

Nogmaals Johann, gefeliciteerd!!!
En heeeel veeeeeel veilige/getunde kilometers ;) ;D

Zippo

Ps ik zal de V70R wel een keertje wassen ;D ;D ;D

DE_DAR

Voor de liefhebber:
Furness car almelo heeft een hele mooie S60 T5 te koop staan, geloof dat hierboven ergens een foto van die auto staat....

Boom

Citaat van: DE_DAR op 21-06-2003 11:24:56
Voor de liefhebber:
Furness car almelo heeft een hele mooie S60 T5 te koop staan, geloof dat hierboven ergens een foto van die auto staat....

Je meent het ???
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

BenC70ES

R op grille 850...

S70:

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Harm_T5

Johann SUPER strakke auto mag je trots op zijn ;) en tsjah

Ik ben toch ook wel jaloers  :o
veel veilige snelle kilometers toegewenst !!
Keep on roffeling :D

denkweb

Citaat van: DE_DAR op 21-06-2003 11:24:56
Voor de liefhebber:

Daar brengen we maandag ook weer een aantrekkelijke schade-850 naartoe.. voorschade.

Rudi

Wellicht ten overvloede Zippo/Johann http://images.flitsservice.com/cm_php/nieuws/nieuwsbericht.php?id=985 Zelfs op zondag moet je 70 terwijl er niet gewerkt wordt,niet te geloven :(  Zelfs zondag,s moet je oppassen voor die volksverraders.....
Dr.Go-Fast...

Reitse

Ludo: rond bordje met rode rand, witte binnenkant en cijfertjes 7 en 0 betekenen hier toch echt dat het de bedoeling is 70 te rijden (tenzij je de staatskas wil spekken natuurlijk..)

denkweb

of het bord moest andersom staan?

Hedwig

Citaat van: Reitse op 21-06-2003 21:36:47
Ludo: rond bordje met rode rand, witte binnenkant en cijfertjes 7 en 0 betekenen hier toch echt dat het de bedoeling is 70 te rijden (tenzij je de staatskas wil spekken natuurlijk..)
Ik vermoed dat Ludo bedoelt (maar ik ben niet zeker ;)) dat je ook trager mag maar niet moet.

Hedwig  ;D
There is no substitute for driving a 780

Reitse

dat kan natuurlijk ook nog ja... :D

Roy_Heitzer

Citaat van: Johann op 17-06-2003 12:59:09
En wat kom je zoal 's morgens op de snelweg tegen?

Ik kom voor m`n werk veel bij een bedrijf in Gent pal naast de Volvo fabriek,en ook nog aan de weg waar al de autotransporters voorbij razen.Is erg mooi om Al die R`etjes voorbij te zien gaan,op elke transporter staan er wel 1 of 2 :P

Blackstone

:luxhello: Johann
van harte en veel rij fun met je nieuwe R
Reinoud

Boom

dan wil je er zelf natuurlijk ook wel erg graag een ofnie?  ;)
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Rudi

Volvo komt alweer met een sportpakket voor de S60R.Zou die ook op die van jou passen Johann?wat een achterlijke streek van Volvo trouwens,zo ga je toch niet met je klanten om? :( Zet dat spul er dan meteen op denk ik dan....
Dr.Go-Fast...