Wie rijd er nu op winterwielen ??

Gestart door fearless, 28-11-2005 20:25:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FGG

Die van mij zitten er nog steeds onder. Wat een drama. :eusa_wall:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

BasV70

mee eens

Maar donderdag haal ik mijn gerestaureerde velgen met nieuwe zomerpantoffels op :eusa_pray:. Komend weekend maar eens een roffel-troetel-dag houden  :eusa_dance:

frekko

vanavond toch ook maar weer de zomervelgen gemonteerd  ziet er gelijk veel beter uit 17" propus tegen 16"staal met plastic dopjes
morgen nog even de bandenspanning aanpassen want 3 bar is toch net iets te veel van het goede

laat ieder lekker voor zichzelf uitmaken wanneer en hoelang je op winterbanden wilt rijden persoonlijk geeft het me een veilig gevoel of het veiliger is of niet bij mij gaan ze er onder wanneer het kouder dan ongeveer 15 graden is en dan niet voor een dag ofzo ;D ;D

slijten doen die banden toch wel zomer of winter dus waar hebben we het over

Gmid

Ook m'n winter cetussen verruild voor de zomer cetussen. Eigenlijk zouden ze eerst nog ff strak gemaakt moeten worden... maar ja...
Volvo C30 '12

Misha

Vandaag mijn Intermediates erop laten zetten... Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn...







(intermediates zitten tussen winter- en zomerbanden in, doen het goed in mei-regen, natte sneeuw en alles tussen de -4 en +16 graden)

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

moderators

Om het topic niet nóg verder te laten groeien is er een nieuw topic voor het seizoen 2007/2008 geopend.>>>>KLIK<<<<
Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum