hemel van een S70 in een 850. past dat ?

Gestart door -D©©©L-, 28-09-2007 22:01:13

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Het hemeltje van mijn auto is niet erg mooi meer, erg vies en door een dakraam lekkage uit het verleden zit hier en daar "het weer erin". Nou zag ik in een S70 ooit een hele mooie hemel, in de kleur "arena", dat is een frisse lichtgrijs. Op zich lijkt me dat wel mooi, de vraag is alleen;

past dat ?

volvo Paul

hallo ik heb zelf de hemel van de s70 eens in een 850 geplaatst maar deze is wel langer achteraan omdat je met de s70 een derde stoplicht heb je kan dit wel aanpassen  en als een een ecc hebt(airco ) moet je ook de gaatjes voorzien van de kleine ventilators in aan de  handvaten zitten maar is wel te doen

grtz :eusa_angel:

Volvo Felipe

Inderdaad en ik weet in welke dat die hemel zit

;D ;D ;D

-D©©©L-

ok, tnx. Zou dus eventueel het derde remlicht mee kunnen nemen ?
Passen alle "toebehoren" als zonnedak, handvatten, binnenspiegel, lampjes etc ook gewoon ?

volvo Paul

ja volvo felipe wij weten hoe het moet he, is wel een beetje werk

:eusa_dance: :eusa_dance:

-D©©©L-

Zou je dat eens willen neerschrijven ? Heb ooit eens een hemel uit een estate gehaald, maar een sedan is ietsje krapperderder...

volvo Paul

alles past maar de hemel is achteraan een stukje langer dus hebben we deze ingekort anders gaat het niet zelfs niet met het derde remlicht erbij
;)

volvo Paul

-D©©©L-

Citaat van: volvo Paul op 28-09-2007 22:16:55
kom jij ook naar zandvoort

Nee helaas, ben wel de dag ervoor bij het hulsbeek.

-D©©©L-

Citaat van: volvo Paul op 28-09-2007 22:14:32
alles past maar de hemel is achteraan een stukje langer dus hebben we deze ingekort anders gaat het niet zelfs niet met het derde remlicht erbij
;)

Ik zit me echt af te vragen hoe dat kan, is de dakplaat langer ? Kan de hemel er via de kofferbak uit eigenlijk  :eusa_think:

Volvo Felipe

Hey,

Ik heb een fotoke van een dakhemel van een S70 in en 850

Groetjes

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

-D©©©L-

Even de diverse Blog posts bij elkaar harken om dit topic een logisch vervolg te geven...

Citaat van: -D©©©L- op 09-02-2008 20:36:52
Al eerder stelde ik in een ander topic de vraag:
Citaat van: -D©©©L- op 28-09-2007 22:01:13
Het hemeltje van mijn auto is niet erg mooi meer, erg vies en door een dakraam lekkage uit het verleden zit hier en daar "het weer erin". Nou zag ik in een S70 ooit een hele mooie hemel, in de kleur "arena", dat is een frisse lichtgrijs. Op zich lijkt me dat wel mooi, de vraag is alleen;

past dat ?

Vandaag ben ik even wezen winkelen en ben ik thuisgekomen met:

• 4 Grijze (kleur "arena") handgrepen uit een S70
  • 2 zonnekleppen in diezelfde lichtgrijze kleur, beide met spiegel en lampjes  :eusa_dance:
  • Een S70 3e remlicht
  • Een rand voor de dakraam opening in de hemelbekleding
  • Een center console plaat boven de spiegel voor een hemel met schuifdak in Grijs (ook "arena")
  • Idem, maar dan voor een "normaal" dak zonder schuifdak, maar wel met verlichte symbolen op de knoppen ;D (knopjes ombouwen)
  • Een brandstof verdeel-rail met injectoren en drukregelaar (voor het revisieblok)
  • Een klakson ring in goede staat
  • Een binnenscherm (links lag er helaas niet)
  • Een 850 dashboard bovendek compleet met passagiers airbag

Wel gekocht maar nog niet mee thuisgekomen... (te groot om te vervoeren met een sedan, en dacht dat 'ie hem toch niet zou hebben);

• 1 nette S70 hemel met schuifkanteldak opening in "arena" grijs ;D :eusa_dance:

Nou moet ik alleen nog op zoek naar het stukje bekleding wat het op het schuif paneel onder het schuifkanteldak zit.

Citaat van: -D©©©L- op 25-02-2008 18:07:21
Citaat van: -D©©©L- op 09-02-2008 20:36:52
Wel gekocht maar nog niet mee thuisgekomen... (te groot om te vervoeren met een sedan en dacht dat 'ie hem toch niet zou hebben);

• 1 nette S70 hemel met schuifkanteldak opening in "arena" grijs ;D :eusa_dance:

Nou moet ik alleen nog op zoek naar het stukje bekleding wat het op het schuif paneel onder het schuifkanteldak zit.

Met dank aan rutger  :eusa_clap: is de hemel bekleding inmiddels netjes bij mij aangekomen.

Nou alleen nog dat stukje voor het zonnedak, al kan ik die misscxhien ook mooi overtrekken met de juiste kleur leer  8)

Citaat van: Volvo Felipe op 17-03-2008 22:02:02
En zit de dakhemel er al in ?

Staat op het lijstje. Ik ben nog steeds aan het bedenken hoe ik de oude hemel uit de auto ga krijgen en de nieuwe erin... Zonder de voorruit eruit te halen.  :eusa_think: Dat is toch een uitdaging voor m'n ruimtelijk inzicht. Hoe heb jij dat destijds gedaan ?

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: