Bilstein, super !

Gestart door Ramon, 18-06-2003 18:20:04

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Laat ik nu altijd gedacht hebben dat die een stukkie lager zat... Weer wat geleerd, bedankt!! :D

Hedwig

Citaat van: Yellow Banana op 21-06-2003 22:25:51
Citaat van: Reitse op 21-06-2003 19:41:26
Klopt het dat de veerpoten met 1 bout vastzit? Die bout die je op de foto's ziet zitten bedoel ik.

Dat is de stabilisatorstang.
Zeker en vast niet dus ;D

Hedwig :)
There is no substitute for driving a 780

Johann

Citaat van: Reitse op 21-06-2003 19:41:26
Klopt het dat de veerpoten met 1 bout vastzit? Die bout die je op de foto's ziet zitten bedoel ik.

Die bout die je nog net boven de klauw ziet zitten is een van 2 stuks waarmee de veerpoot vast zit.
De bout die je er boven in dat dwars stuk ziet zitten is de reaktie arm die naar de stabilisator stang loopt.
Dus, onder twee bouten.

Reitse

Ramon

Net terug van een klein weekje Germany.

(Laatste keer met de 2.5 20V  :'()  - T 5 komt eraan , jawohl ! ;D)

Op de autobahn en over de slingerweggetjes  (+10 en -10 %  lekker de Bilsteins kunnen testen.

Conclusie: iets stugger, maar toch nog comfortabel en een super wegcontact en gevoel  !!!

Remmen blijft een probleem: (nagenoeg) nieuwe schijven, maar toch wordt de pedaal druk naar mijn mening te hoog na flink doorremmen. (gaat dus toch geld kosten (AP, Brembo of Porsche :-\)

Marc: no offense over de prestaties van de Koni's !

Alleen de verhalen over de lekkage "problemen"
(zie ook de reply van Johann) heb ik toch vaker gehoord en zelf een keer gezien - een nieuwe load-adjuster die lek bleek te zijn ...... )

(Overigens doet Koni NOOIT  moeilijk over garantie  - ze hebben een keer voor een oldtimer (die we gerestaureerd hebben) zelfs schokbrekers op "maat"
gemaakt - voor een zeer redelijke prijs - waar vind je dat!)

Ramon ;D

Ramon zegt : HUBRAUM statt spoiler !