Wat is dit voor telefoon?

Gestart door coyote1980, 30-09-2007 21:10:52

Vorige topic - Volgende topic

coyote1980

Hoi, kan iemand mij hier iets over vertellen? Ik heb de volgende telefoon bij mijn 850 T-5R gekregen, heeft iemand gewoon een autotelefoon gekocht of was dit een via de dealer leverbare optie?

Er zit een RJ-45 achtige stekker aan, maar ik heb/zie niets waarop deze telefoon kan worden aangesloten. In de hoorn staat Nokia HSE-1 als type. Het ding is qua functionaliteit niet meer van deze dag, je kunt er geen DiVX mee afspelen of navigatiesoftware op draaien, maar ik was gewoon benieuwd :)
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

Scooby Doo

Die trollen staan bij ons in de vrachtwagens +6 jaar oud.

Weet niet of je die bij Volvo ook kon laten plaatsen. Is een autotelefoon.
Puppy Power!!!

Gmid

Wat voor datum staat erin/op?
Volvo C30 '12

Vertigo

Nokia 6081.

Klik

-D©©©L-

Alles wat je ooit zou willen weten van dit ding: http://nmt.btv.ru/nokia/Nokia_450/hse-1.pdf

Volgende keer zelf even googelen, deze stond op de 1e pagina resultaten  ;D

Misha

Citaat van: Gmid op 30-09-2007 21:16:04
Wat voor datum staat erin/op?
(Eventueel in Romeinse cijfers...)
;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Ben

Dat is een telefoon. Daarmee kon je praten met andere mensen zonder dat je ze zag :D
Maar niet overal hoor. Er waren heel veel plaatsen waar je nog geen bereik had.

coyote1980

Hehe, bedankt voor de reacties. Nee, waar ik benieuwd naar was is of zoiets ook in de Volvo catalogi van weleer voorkwam, en of het apparaat voor het GSM netwerk bedoelt was, of een voorloper als Kermit ofzo...

Heb een goedwerkend SE handsfree dingetje aan m'n zonneklep hangen, daar laat ik het bij wat de telecom in de auto betreft.

Gmid

In de accessoirefolder staat wel een foto, maar geen uitleg of bestelnummers. Misschien land gebonden of zo?

Ik ben er ook erg benieuwd naar. Vooral als je 'm misschien wegdoet.  ;D
Volvo C30 '12

de geneRaal

Blackstone under construction

coyote1980

Citaat van: Gmid op 30-09-2007 21:36:35
In de accessoirefolder staat wel een foto, maar geen uitleg of bestelnummers. Misschien land gebonden of zo?

Ik ben er ook erg benieuwd naar. Vooral als je 'm misschien wegdoet.  ;D

Ik ben zo iemand die maar moeilijk dingen weg kan doen. Ik moet eens in mijn dashboard kijken, wellicht dat daar nog de 'unit' zit waarop hij aangesloten kan worden.

@Gmid: heb je een fotootje ervan?

Gmid

Citaat van: coyote1980 op 30-09-2007 21:59:50

Ik ben zo iemand die maar moeilijk dingen weg kan doen. Ik moet eens in mijn dashboard kijken, wellicht dat daar nog de 'unit' zit waarop hij aangesloten kan worden.

Ja.. Analoog.. Zal kijken of ik die kan scannen of digitaal kan vinden. Is erg onduidelijk fotootje hoor. Zie een man en profiel van links, met in rechterhand telefoon bij oor. Je ziet dus in feite alleen de kabel en de onderste 2 cm van de foon. Niet identificeerbaar.

Ben erg geïnteresseerd in hoe en wat..
Volvo C30 '12

volvo Paul

dit was geen optie werd wel eens geplaats bij de dealer maar was via andere leveranciers aangevraagd :( :(

Esveldt

Volgens mij heb ik daar de gebruiksaanwijzing nog van!

Oh nee, wel van het model wat daarna komt. Maar dat zal niet veel schelen qua functies.

coyote1980

Citaat van: Gmid op 30-09-2007 22:01:46
Citaat van: coyote1980 op 30-09-2007 21:59:50

Ja.. Analoog.. Zal kijken of ik die kan scannen of digitaal kan vinden. Is erg onduidelijk fotootje hoor. Zie een man en profiel van links, met in rechterhand telefoon bij oor. Je ziet dus in feite alleen de kabel en de onderste 2 cm van de foon. Niet identificeerbaar.

Ben erg geïnteresseerd in hoe en wat..

Ik kwam deze tegen, defect staat erbij, maar wellicht interessant? Ik ga er zelf nu niet achteraan, dus als iemand nieuwsgierig genoeg is om er 25 euro aan uit te geven :)

http://bremen.markt.de/Nokia/Autotelefon+D-Netz/keyword,hse-1/recordId,b59a5e97/show.htm