FLA's R...

Gestart door FLA, 11-10-2007 19:46:15

Vorige topic - Volgende topic

hathü

Staat er strak bij en die velgen staan hem goed, ik wens je veel fijne km,s. 

Wibren

Weer een mooie R in het noorden  :eusa_dance: Veel plezier ermee  ;D
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

FLA

Ben er héél blij mee en zuinig op. Hondennetje zit er inderdaad in, achter het klepje, alleen mist er bij het linker netje een stangetje denk ik...?

En behalve het grilletje en de gasbom wil ik hem optisch en onderhuids lekker orgineel laten. Dus geen verlaging oid.

Citaat van: Laserblue op 12-10-2007 09:18:10donkere projectors erin

Wat bedoel je daarmee? Toch niet die donkere "made in china" koplampunits? :eusa_snooty: Ieder z'n smaak, maar ik krijg er geen warm gevoel bij...

V70R-obert

Een hele mooie R, gefeliciteerd met deze aankoop. Bij Koets in Hoogkerk kun je idd snel nieuwe platen halen. Ze kosten ongeveer €30,- per setje, wel je autopapieren meenemen.

Zoveel zilvergrijze heb ik nog niet gezien in het Noorden, sterker nog, niet één. Ik zal je vast wel eens tegenkomen.

killerbee

@ V70R-obert moet je echt beter kijken en opletten.
Ze rijden wel in het noorden hoor  ;D

mehn

Citaat van: FLA op 12-10-2007 13:28:40
alleen mist er bij het linker netje een stangetje denk ik...?

Nee, je moet het rechter stangetje uitschuiven. Daar bevestig je dan het linker netje aan.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

HeZz

FF over dat hondennetje...volgens mij ook gewoon standaard hoor. En idd je moet het stangetje ff uittrekken.
Mooie bak heb je iig.
oja die gril is gewoon standaard, maar hij is zwart....hoe is dat gedaan?
Die blokjes grille hoort op een XC70, maar is wel errug mooi....wil hem ook hebben.
Kost bij de dealer €200,- d8 ik. Vind ik een beetje veel.
Veel plezieR R mee
Looking 4 a V70N

mehn

Citaat van: HeZz op 12-10-2007 15:00:31
volgens mij ook gewoon standaard hoor.

Forget it. Erg dure optie.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FLA

Citaat van: mehn op 12-10-2007 14:45:37
Citaat van: FLA op 12-10-2007 13:28:40
alleen mist er bij het linker netje een stangetje denk ik...?

Nee, je moet het rechter stangetje uitschuiven. Daar bevestig je dan het linker netje aan.

Ok, ik vermoede wel zoiets maar durfde er niet verder aan te friemelen.

Citaat van: HeZz op 12-10-2007 15:00:31oja die gril is gewoon standaard, maar hij is zwart....hoe is dat gedaan?
Die blokjes grille hoort op een XC70, maar is wel errug mooi....wil hem ook hebben.
Kost bij de dealer €200,- d8 ik. Vind ik een beetje veel.
Veel plezieR R mee

De grill is zwart gespoten. Dit is wel mooi gedaan, en ook mooier dan de orginele zilverkleurige. Een blokjesgrill is niet orgineel, maar wel sportiever. Maarja 170 - 200 pleuro voor een beetje plastic en een chromerandje is idd wel veel.

CBR

En behalve het grilletje en de gasbom wil ik hem optisch en onderhuids lekker orgineel laten. Dus geen verlaging oid.

K' kan moeilijk de gasbom c/q vuldop op de foto zien. Vind het wel een hele mooie auto. Is precies gelijk aan de mijne, alleen een uitlaat meer!

Brambo67

Heb de auto gezien afgelopen vrijdag. Mooie auto met prima km-stand en niet te duur! Ik wens je er veel plezierige en veilige km's mee.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

FLA

Citaat van: CBR op 12-10-2007 15:25:50

K' kan moeilijk de gasbom c/q vuldop op de foto zien. Vind het wel een hele mooie auto. Is precies gelijk aan de mijne, alleen een uitlaat meer!

Vanaf volgende week vrijdag zal deze pas zichtbaar zijn... Ik rij nu nog op benzine, pfff...

jero

Mooie wagen ! gefeliciteerd