Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 24-12-2012 22:56:24
Die was weer online zag ik net daarom ff een schopje ;D
Ik zag het net ook in een ander topic

Beaufort

Roetmobiel doet het nog uitstekend! :-)

Naast de ritjes Utrecht <> Delft heb ik in augustus een ritje naar Sevilla en weer terug gemaakt; 5.000km in 1 week. Los van dat de airco de 47 graden niet trok geen enkel probleem. Later bleek trouwens dat de kachelradiator kaduuk was. Die kattenpis-lucht was nogal vervelend...

Ook de regelmatige ritjes naar Köln zijn een feestje; vrijdag nog heerlijk met 210 op cruise-control over de Autobahn gereden :-D

De teller staat nu op 453k, hoop 'm nog zeker op de 5 ton te zetten.

The Volvoboy

:o Das een serieuze kilometerstand!
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

grijzev70tdi

Valt ook nog wel mee Koen... Onze TDI ging met zelfde km stand weg en rijd nog steeds

Mooi dat alles goed gaat met toch bijna forumicoon ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Goed om te horen dat de wagen nog steeds bevalt, Jeroen  :)

Nu wordt-ie tenminste gebruikt waar hij voor gemaakt is, kilometers maken 8)

Beaufort

Zo, Roetmobiel is weer zonder problemen door de APK gekomen  :eusa_clap:

Met pijn in m'n hart ga ik nu helaas afscheid nemen; i.v.m. de komst van een lease-auto hebben we nu 3 zware diesels staan, als parkeren in Utrecht-Centrum geen probleem was geweest dan had ik 'm geschorst en bewaard totdat ik 'm weer nodig zou hebben... Maar helaas; dat behoort niet tot de mogelijkheden  :'(

Eén dezer dagen zal ik foto's maken en 'm allereerst hier op het forum te koop aanbieden. Roetmobiel heeft hier een geschiedenis en zou het bijzonder fijn vinden als dat zo blijft.

elianmars

Voor het uiterlijk zou ik 'm zo weer willen hebben. Maar voor de motor niet  :eusa_shhh:


Jammer dat-ie weg moet. Hopelijk komt-ie weer bij een liefhebber terecht.

Ewout Schalkwijk

Yo! Ik demonteer hem wel. Je komt toch over vier weken Mars. Kun je een laatste rit maken. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 17-05-2013 21:14:21
Yo! Ik demonteer hem wel. Je komt toch over vier weken Mars. Kun je een laatste rit maken. ;D

Als jij het met Jeroen eens wordt over de prijs,  kom ik met die wagen naar Noorwegen.









Maar slopen mag je 'm niet  :eusa_naughty:  ;D

Sbv


Taranis

Ik help met liefde. De roetmeeuw wilde ie wel slopen, maar die opgevoerde kliko mag dan weer niet gedemonteerd worden... uhu...

Serieus: succes met de verkoop ;)

elianmars

Citaat van: Taranis op 18-05-2013 17:02:16
Ik help met liefde. De roetmeeuw wilde ie wel slopen, maar die opgevoerde kliko mag dan weer niet gedemonteerd worden... uhu...

Serieus: succes met de verkoop ;)

Ja duh, geen R lookalike en kapotte distributie.  En dan ook nog een gedeukt voorscherm. Rijp voor de sloop dus  :evil:

Beaufort

Roetmobiel is eigenlijk nog lang niet rijp voor de sloop maar voor een goed bod neem ik sowieso afscheid...

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Beaufort op 20-05-2013 15:57:58
Roetmobiel is eigenlijk nog lang niet rijp voor de sloop maar voor een goed bod neem ik sowieso afscheid...

Wat vindt je een goed bod? Vergeet niet dat het een oude dure diesel is. Ik ben me laatst wezenloos geschrokken van de Nederlandse straftarieven voor diesels...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

triton

Vandaag ff 209 pagina's doorgeworsteld.
Pfffff
Professioneel raddraaier