Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Citaat van: RRRRR_Ramon op 24-10-2007 23:09:42
Uitlaatsierstuk ziet er mooi uit Marcel, maar ben heel benieuwd hoe lang dat zo glimmend blijft.

Ben met je eens dat het originele ding niet de mooiste is......   :-\ Ik heb ook al gedacht aan het ovale standaard X70 sierstuk maar ben bang dat het ding binnen de kortste keren pikzwart is en dat zelfs de achterbumper en achterklep zwart worden.  ::)

Over het zwart worden is inderdaad al gesproken. De achterbumper en achterklep zullen zeker wel vies worden door het geroet, maar aangezien in sowieso een hekel heb aan een vieze auto en de wagen normaal gesproken iedere week was, zal het allemaal wel meevallen.

Op de 850 had ik hetzelfde sierstuk. Dat werd ook zwart. Met een schuursponsje is dat zo weer weg, hoor  8)

ief

Ziet er allemaal toppertje uit Marcel. En ja een lederen stuur is wel net ff mooier.
Hoever steekt dat sierstuk nu uit buiten de bumper?
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Laserblue

Mooie kachelpot Marcel ;D
maar je achterkant zal er inderdaad wel flink zwarter van worden ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

D-J

Als aspirant V70 koper is dit echt een heeeeeel leuk topic!!! Ziet er super uit allemaal!!
V70 T-5D

Rayman

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd marcel. Je rijdt de 2.5D nu een tijdje. Een totaal andere auto dan de 16T-850-T5 die je had. Vind je het jammer dat de snelle T5 het veld heeft geruimd of valt het wel mee?

Ben immers zelf ook van T-5R naar 2.5D overgestapt. ;)
Dark Side of the Force is German

elianmars

#95
Citaat van: Rayman op 25-10-2007 16:13:23
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd marcel. Je rijdt de 2.5D nu een tijdje. Een totaal andere auto dan de 16T-850-T5 die je had. Vind je het jammer dat de snelle T5 het veld heeft geruimd of valt het wel mee?

Ben immers zelf ook van T-5R naar 2.5D overgestapt. ;)

Aan de ene kant mis ik wel een beetje de snelheid van de 850, maar moet zeggen dat ik minder opgefokt achter het stuur zit nu.
Ik heb er dus zeker geen spijt van. De wagen rijdt ontzettend lekker en is toch niet echt traag.
Bovendien vind ik het heerlijk dat ik ruim twee weken op een tank kan rijden  8)

elianmars

Ik ben vandaag nog niet thuis geweest, direkt vanuit m'n werk via mijn ouders naar de schouwburg gegaan. Zit nu weer bij mijn ouders, waar onze jongens heerlijk liggen te slapen.

Thuis liggen twee pakjes op me te wachten. Eentje met de nieuwe vacuümpomp en eentje met de mistlampen.

En juist nu heb ik de komende dagen geen tijd om de boel te monteren...  :eusa_wall:

Snellebaksteen

 
Citaat van: elianmars op 25-10-2007 23:21:51
niet echt traag.
Bovendien vind ik het echt heerlijk dat ik ruim twee weken op een tank kan rijden  8)

Twee weken :o  Ik ben al blij als ik 2 dagen haal! (350km)
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

elianmars

Citaat van: Snellebaksteen op 25-10-2007 23:24:58
Citaat van: elianmars op 25-10-2007 23:21:51
niet echt traag.
Bovendien vind ik het echt heerlijk dat ik ruim twee weken op een tank kan rijden  8)

Twee weken :o  Ik ben al blij als ik 2 dagen haal! (350km)

;D ;D

Ik heb nu een periode waarin ik wat minder km's hoef te maken. Maar het is wel lekker hoor, zo weinig naar de pomp te hoeven.

Taranis

Citaat van: elianmars op 25-10-2007 23:45:37
Maar het is wel lekker hoor, zo weinig naar de pomp te hoeven.

Om die reden overweeg ik ook wel eens een diesel. Alleen vind ik ze persoonlijk niet echt snel...  :-\
LPG is leuk, maar in Scandinavië is het nog steeds slecht verkrijgbaar, en je staat elke 300 kilometer bij de pomp, als het niet eerder is met LPi... en ik heb een broertje dood aan tanken ;D

kyro

Citaat van: elianmars op 25-10-2007 23:45:37


Ik heb nu een periode waarin ik wat minder km's hoef te maken.

tjonge marcel....... kan me goed voorstellen dat je
daarvan baalt ! :-\ ;)

RRRRR_Ramon

Citaat van: Taranis op 26-10-2007 14:40:41
Citaat van: elianmars op 25-10-2007 23:45:37
Maar het is wel lekker hoor, zo weinig naar de pomp te hoeven.

Om die reden overweeg ik ook wel eens een diesel. Alleen vind ik ze persoonlijk niet echt snel...   :-\
LPG is leuk, maar in Scandinavië is het nog steeds slecht verkrijgbaar, en je staat elke 300 kilometer bij de pomp, als het niet eerder is met LPi... en ik heb een broertje dood aan tanken ;D

Maar een TDI of 2.5D laat jouw 20V alle hoeken zien ben ik bang. En met een chip wordt het alleen maar leuker.

En nog wat anders: Gea heeft van de week getankt en dus 830 km gereden en 61 liter getankt en dat is 1 op 13,6 ;D  :eusa_dance:
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Turbo-Geek

Citeer1 op 13,6

Echt zuinig vind ik dat niet voor een turbo diesel ......  :eusa_naughty:
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

Racingbrick

Neen, hij loopt niet echt zuinig, volgens mij trekt Gea de stenen uit de straat met het wegrijden ;D
We weten nu hoe lang jij met een tank doet, hoe zit het met de banden? :eusa_think:

MarcoV

Citaat van: RRRRR_Ramon op 24-10-2007 23:09:42
Uitlaatsierstuk ziet er mooi uit Marcel, maar ben heel benieuwd hoe lang dat zo glimmend blijft.

Als je hem gewoon elke keer meewast en af en toe in de was zet blijft ie supermooi!
Deze heeft er toch minimaal 1,5 jaar opgezeten bij mij!

MarcoV