Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Jans Duiven

Citaat van: Turbo-Geek op 02-01-2009 11:11:42
Een koopje, want duitse (Bosch) hogedruk dieselpompen kunnen soms rustig 1000+ euro's kosten. Met name in Opel's vind je ze weleens terug.

Wat dacht u van een slordige €1800,00 voor een audi pomp voor de V6 TDI?   :o

Hans

Freakybaby

Als ze maandagmiddag open zijn wil ik wel langsrijden en de sleutels op de post doen.. Maar het is net de vraag of jij dat wil en ze maandag open zijn..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Vertigo

Citaat van: Freakybaby op 02-01-2009 22:20:54
Als ze maandagmiddag open zijn wil ik wel langsrijden en de sleutels op de post doen.. Maar het is net de vraag of jij dat wil en ze maandag open zijn..

Alles om eerder bij de 500.000 te zijn he :evil:

Ik wil er maandag anders ook wel voor je langs rijden hoor Marcel ;)

elianmars

Dat is wel een heel fijn aanbod, mannen!  :D

Van mij mogen jullie allebei langs rijden, hoor. Alleen maar om te zien wie er het snelst op de 5 ton zit  ;D

Als één van jullie het wil doen, graag. M'n vader zag vanmorgen een briefje op de deur zitten dat ze gisteren en vandaag gesloten zijn/waren. Heb ik niet gezien  :eusa_shifty:


Turbo-Geek

Citaat van: Hans Duiven op 02-01-2009 21:19:06
Citaat van: Turbo-Geek op 02-01-2009 11:11:42
Een koopje, want duitse (Bosch) hogedruk dieselpompen kunnen soms rustig 1000+ euro's kosten. Met name in Opel's vind je ze weleens terug.

Wat dacht u van een slordige €1800,00 voor een audi pomp voor de V6 TDI?   :o

Hans

Serieus ?  Gaat helemaal nergens over die prijzen. Het is per slot van rekening maar een pomp ...........
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

thuur

Dat geld ben je ook kwijt voor een 4 cilinder Vectra diesel pompje hoor...


Gr :-X

Jans Duiven

Citaat van: Turbo-Geek op 03-01-2009 00:00:12
Citaat van: Hans Duiven op 02-01-2009 21:19:06
Citaat van: Turbo-Geek op 02-01-2009 11:11:42
Een koopje, want duitse (Bosch) hogedruk dieselpompen kunnen soms rustig 1000+ euro's kosten. Met name in Opel's vind je ze weleens terug.

Wat dacht u van een slordige €1800,00 voor een audi pomp voor de V6 TDI?   :o

Hans

Serieus ?  Gaat helemaal nergens over die prijzen. Het is per slot van rekening maar een pomp ...........

Én dat ben ik absoluut met je eens. Wat een waanzin zijn die prijzen. Je zou bij aanschaf best wel een flinke HDMI Flatscreen kunnen bedingen, zo langzamerhand  ;D

Hans

Freakybaby

Citaat van: Vertigo op 02-01-2009 22:36:32
Citaat van: Freakybaby op 02-01-2009 22:20:54
Als ze maandagmiddag open zijn wil ik wel langsrijden en de sleutels op de post doen.. Maar het is net de vraag of jij dat wil en ze maandag open zijn..

Alles om eerder bij de 500.000 te zijn he :evil:

Ik wil er maandag anders ook wel voor je langs rijden hoor Marcel ;)


Voor mij is het 20 km om... voor jou wat meer volgens mij ;D

Maar waarom haal jij ze niet en rij dan via Gouda terug.. Ik ben over de 498 heen, dus dan kun je het weer spannend maken...
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Vulk

Citaat van: thuur op 03-01-2009 00:01:58
Dat geld ben je ook kwijt voor een 4 cilinder Vectra diesel pompje hoor...


Gr :-X

Voor dat geld kan je dan wel  beter een rijdende 850 kopen.

MICHEL306

zit even te denken....zou het kunnen dat je chippie een los contact heeft  je hebt m toch laten chippen? zou kunnen toch?

elianmars

Citaat van: MICHEL306 op 03-01-2009 12:30:39
zit even te denken....zou het kunnen dat je chippie een los contact heeft  je hebt m toch laten chippen? zou kunnen toch?

De wagen is gechipt, ja. Bij dezelfde als waar jij gisteren bent geweest.

Volgens mij zit de chip er in geprikt en niet gesoldeerd (Als ik het goed heb, hoor). Lijkt me haast niet dat die onderweg ineens los zou schieten, maar als er niks anders wordt gevonden, zou daar toch wel naar gekeken kunnen worden. Je weet 't nooit.

elianmars

#551
Freek wilde voor mij de sleutels uit de wagen halen. Gisterenavond heeft hij een heel "plan" bedacht om het te regelen  8)
Omdat ik ineens dacht dat de wagen misschien al onderweg naar Nederland zou kunnen zijn, eerst maar vanmorgen SOS international gebeld met de vraag of er al iets bekend is.

Als het goed is, staat de wagen a.s. vrijdag bij Hooftman. Dan ga ik daar de sleutels wel halen. Hoeft Freek niet zoveel moeite te doen, dus hem net maar opgebeld om te zeggen dat het niet nodig is (Hij was bezig om z'n wagen ijsvrij te maken. Lag een laag ijzel op  :eusa_shifty:).

Ik hoop dat er snel bekend is, wat er aan de hand is. Ik kan er bijna niet meer tegen dat ik nu niks weet.......  :-\ :eusa_shifty:

Sbv

Dat valt dan weer mee dat de auto mogelijk komende vrijdag al bij Hooftman is. Zal je zien dat het dan starten en lopen is.

VolvoDeMio

Citaat van: elianmars op 05-01-2009 09:31:03
Ik hoop dat er snel bekend is, wat er aan de hand is. Ik kan er bijna niet meer tegen dat ik nu niks weet.......  :-\ :eusa_shifty:

Erg is dat.
Alle mogelijke oorzaken komen voorbij, en niets is uit te sluiten!

Het grootste deel van wat je nu bedenkt en uitzoekt (zoals die contacten van dieselpomp ónder vacuümpomp) blijkt straks niet van toepassing, maar is wél kennis waar je later plezier van zult hebben.

Intussen veel sterkte!

GeertG

Citaat van: elianmars op 05-01-2009 09:31:03
Freek wilde voor mij de sleutels uit de wagen halen. Gisterenavond heeft hij een heel "plan" bedacht om het te regelen  8)
Omdat ik ineens dacht dat de wagen misschien al onderweg naar Nederland zou kunnen zijn, eerst maar vanmorgen SOS international gebeld met de vraag of er al iets bekend is.

Als het goed is, staat de wagen a.s. vrijdag bij Hooftman. Dan ga ik daar de sleutels wel halen. Hoeft Freek niet zoveel moeite te doen, dus hem net maar opgebeld om te zeggen dat het niet nodig is (Hij was bezig om z'n wagen ijsvrij te maken. Lag een laag ijzel op  :eusa_shifty:).

Ik hoop dat er snel bekend is, wat er aan de hand is. Ik kan er bijna niet meer tegen dat ik nu niks weet.......  :-\ :eusa_shifty:

Denk dat Freek het niet helemaal erg vind gezien de weersomstandigheden.......... :eusa_whistle:

En maar hopen dat ie inderdaad vrijdag in NL is en ook hopen dat nog eens snel bekend wordt wat het is en ook hopen dat ie nog eens snel gerepareerd wordt en ook hopen dat het nog eens mee valt qua kosten.........
Jee, wel veel te hopen merk ik  ::)

Succes ermee !
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)