Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Dat bedoel ik dus. Allemaal dingen die zomaar zouden kunnen (al lijkt me de oorzaak van Haasje toch wel de mooiste  ;D).


VolvoDeMio

Citaat van: elianmars op 09-01-2009 09:26:58
Dat bedoel ik dus. Allemaal dingen die zomaar zouden kunnen (al lijkt me de oorzaak van Haasje toch wel de mooiste  ;D).

Maar oorzaak onbekend, dat lijkt me dan ook niet prettig. Kan het je zomaar wéér overkomen...

elianmars

Citaat van: VolvoDeMio op 09-01-2009 09:34:24
Citaat van: elianmars op 09-01-2009 09:26:58
Dat bedoel ik dus. Allemaal dingen die zomaar zouden kunnen (al lijkt me de oorzaak van Haasje toch wel de mooiste  ;D).

Maar oorzaak onbekend, dat lijkt me dan ook niet prettig. Kan het je zomaar wéér overkomen...

:eusa_doh:

Da's ook weer waar.

Jeroentjuh

-Marcel: brandstof/dieselpomp
-MJH: Vervuilde klepstoters
-Jens: Verstopt brandstoffilter
-VolvoDeMio: Lmm/Lhm (gelukkig heb ik meer verstand verzekeren)
-Freek: Verkeerde brandstof
-haasje: onbekend, hij start gewoon
-Elmarconi: Bug in gechipte software  ;D
-Jeroentjuh: Pompriem versprongen/eraf door defecte/losgelopen spanrol...

Sbv

en....... is er al wat bij Hooftman ?

elianmars

Citaat van: Sbv op 09-01-2009 10:14:47
en....... is er al wat bij Hooftman ?

Nee....

Sbv

en nu en nu en nu.................

elianmars

#577
ik heb eindelijk mijn sleutels weer!

Er is even naar de wagen gekeken/geluisterd en de eerste diagnose is gebroken nokkenas.....    :'(

Volgende week gaan ze 'echt kijken' wat er aan de hand is.

VolvoDeMio

Citaat van: elianmars op 09-01-2009 15:36:47
ik heb eindelijk mijn sleutels weer!

Er is even naar de wagen gekeken/geluisterd en de eerste diagnose is gebroken nokkenas.....    :'(

Volgende week gaan ze 'echt kijken' wat er aan de hand is.

Maar is de geluidisolatie dan zó goed dat de geluiden die een gebroken nokkenas veroorzaakt je niet opgevallen zouden zijn (op het moment dat het gebeurde)?


elianmars

Citaat van: VolvoDeMio op 09-01-2009 15:45:17
Citaat van: elianmars op 09-01-2009 15:36:47
ik heb eindelijk mijn sleutels weer!

Er is even naar de wagen gekeken/geluisterd en de eerste diagnose is gebroken nokkenas.....    :'(

Volgende week gaan ze 'echt kijken' wat er aan de hand is.

Maar is de geluidisolatie dan zó goed dat de geluiden die een gebroken nokkenas veroorzaakt je niet opgevallen zouden zijn (op het moment dat het gebeurde)?



Blijkbaar. Juist omdat ik geen rare geluiden heb gehoord, ging ik er van uit dat er met het blok niks aan de hand zou zijn.... 

hathü

#580
Hoef je misschien niet te horen. Mijn schoondochter had dit euvel vorig jaar met een bijna nieuwe (Sl)opel corsa in Frankrijk. Ze had getankt en na 500 meter  op een rotonde stopte de corsa er zo maar mee, geen bijgeluiden, niks nakkes. Na een maand kwam de corsa eindelijk richting Nederland en bleek bij de garage dat de nokkenas het had begeven, was iets vanaf gebroken.  :eusa_doh:

Taranis

Citaat van: elianmars op 09-01-2009 15:36:47
Er is even naar de wagen gekeken/geluisterd en de eerste diagnose is gebroken nokkenas.....    :'(

Postte Emiel een aantal maanden geleden ook al niet een 2.5D met gebroken nokkenas?  :eusa_think:

Sbv

Citaat van: elianmars op 09-01-2009 15:36:47
ik heb eindelijk mijn sleutels weer!

Er is even naar de wagen gekeken/geluisterd en de eerste diagnose is gebroken nokkenas.....    :'(

Volgende week gaan ze 'echt kijken' wat er aan de hand is.

Auwwwww.
En nu ? Het is dan afwachten wat er eventueel nog meer defect zal zijn. Nieuw nokkenas erin en rijden maar ?

Eugene

Citaat van: elianmars op 09-01-2009 15:36:47
ik heb eindelijk mijn sleutels weer!

Er is even naar de wagen gekeken/geluisterd en de eerste diagnose is gebroken nokkenas.....    :'(

Volgende week gaan ze 'echt kijken' wat er aan de hand is.

:-\

If it's not blown, it sucks...

Turbobiker

Citaat van: elianmars op 09-01-2009 15:36:47

Er is even naar de wagen gekeken/geluisterd en de eerste diagnose is gebroken nokkenas.....    :'(

Ombouwen naar T-5... :evil:


Maar serieus, dat klinkt ernstig. Wat zouden de implicaties zijn? Compleet nieuw blok?

We balen met je mee :'(
De Tussenpaus