Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

S. Brouwer

Citaat van: elianmars op 14-01-2009 20:52:53
Populair topic op dit moment..........

Citeerelianmars, Vertigo, spekkie99, fbm, Emiel, Eugene, 850blues, Marc O., animalT5R (+ 2 verborgen) en 3 gasten bekijken dit topic.

;D

het kan nog erger  ;D S. Brouwer, innocenti, Hans Duiven, darius, Emiel, Scooby Doo, elmarconi, Jeroentjuh, 850blues, spekkie99, fearless, Marc O., animalT5R (+ 3 verborgen) en 2 gasten bekijken dit topic.

850blues

#826
Citaat van: fbm op 14-01-2009 20:54:43
We leven met je mee!  ;)

Idd, en dat je maar weer snel mag roffelen ... roeten!
2016 => ....      | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016   | 854 2.5 10v '96 | 118dkm --> 249dkm

jeroenh

Citaat van: elianmars op 14-01-2009 20:52:53
Populair topic op dit moment..........

Citeerelianmars, Vertigo, spekkie99, fbm, Emiel, Eugene, 850blues, Marc O., animalT5R (+ 2 verborgen) en 3 gasten bekijken dit topic.

;D

Heb met mijn V702.5D ook een grote schade aan de motor gehad.  Distributieriem begaf het kort na de riemwissel, de nokkenas lag in 3 stukken.   Nieuwe kop erop laten zetten, rij nu weer zo'n 60,000 km zonder problemen (exact 3 jaar geleden, zag ik zojuist in mijn postings op het dit diesel-topic).
Hoop dat je alles voor een redelijk bedrag kunt laten repareren!!
C70 cabrio T5   
P1800S   
Amazone 120- B18

razorx

Nou Marcel, er is weer licht aan het einde van de tunnel.
Vast geen naderende trein  ;) .

Wat zal jij je roffel missen.
Wanneer verwacht je je roffel terug?

Groeten,
Yits.

elianmars

Citaat van: razorx op 14-01-2009 21:14:03
Nou Marcel, er is weer licht aan het einde van de tunnel.
Vast geen naderende trein  ;) .

Wat zal jij je roffel missen.
Wanneer verwacht je je roffel terug?

Groeten,
Yits.

Als het goed is (en gaat) heb ik 'm voor het weekend weer terug. Ik mis m'n karretje wel, hoor!

En dan voorzichtig weer gaan rijden en kijken of-ie goed blijft, voordat ik er een ander interieur in ga knutselen  :eusa_pray:

UserID6342

Citaat van: elianmars op 14-01-2009 20:49:47
Ik heb Dennis al aan de telefoon gehad. We zouden beiden graag de echte oorzaak willen weten.
Heel verstandig van beide, is ook beter als het gegis hier.  Ben daar ook wel erg benieuwd naar overigens.

Citaat van: elianmars op 14-01-2009 20:49:47
Discussie over wel/niet Beun etc. is hierbij gesloten. Ik hoop dat er duidelijk gaat worden, wat er aan de hand is (geweest). Als de oorzaak ooit boven tafel komt.
Ook heel verstandig en is ook niemand mee gebaat, klaar.  Ook ik ben van mening dat er overal fouten worden gemaakt en dat dat ook geen probleem hoeft te zijn, mits men er op een fatsoenlijke manier weer uitkomt.  Ik ken genoeg beunhazen of autobedrijven in het grijze circuit die keurig werk afleveren en ook garantie op de door hun uitgevoerde klussen geven, daar in tegen zijn er ook legio officiële (merk)bedrijven met de mooiste verhalen met garantie tot de bak koffie op is.

elianmars

Als ik m'n karretje weer terug heb en de boel blijft heel, ben ik nog iets van plan, trouwens.

Ik heb altijd geschreeuwd dat ze op een estate horen, maar ik zit er hard over te denken om de roofrails er af te halen.
Vind het super staan bij de R, zonder die dingen.
En aangezien ik de dakstrips daar van af kan halen, hoeft me dat niks te kosten.

Ludo

nu moet je ook weer niet gaan overdrijven Marcel!.


:evil:

pwassink

Citaat van: elianmars op 14-01-2009 23:23:33
Als ik m'n karretje weer terug heb en de boel blijft heel, ben ik nog iets van plan, trouwens.

Ik heb altijd geschreeuwd dat ze op een estate horen, maar ik zit er hard over te denken om de roofrails er af te halen.
Vind het super staan bij de R, zonder die dingen.
En aangezien ik de dakstrips daar van af kan halen, hoeft me dat niks te kosten.

Jahaaa...


Kaal moet hij zijn op t dakske ..   :angel:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Sbv

Citaat van: elianmars op 14-01-2009 23:23:33
Als ik m'n karretje weer terug heb en de boel blijft heel, ben ik nog iets van plan, trouwens.

Ik heb altijd geschreeuwd dat ze op een estate horen, maar ik zit er hard over te denken om de roofrails er af te halen.
Vind het super staan bij de R, zonder die dingen.
En aangezien ik de dakstrips daar van af kan halen, hoeft me dat niks te kosten.
Gewoon de rest bewaren, maar als je dan de dakkoffer weer wilt gebruiken dan alles weer terug zetten ?

elianmars

Citaat van: Sbv op 14-01-2009 23:32:38
Citaat van: elianmars op 14-01-2009 23:23:33
Als ik m'n karretje weer terug heb en de boel blijft heel, ben ik nog iets van plan, trouwens.

Ik heb altijd geschreeuwd dat ze op een estate horen, maar ik zit er hard over te denken om de roofrails er af te halen.
Vind het super staan bij de R, zonder die dingen.
En aangezien ik de dakstrips daar van af kan halen, hoeft me dat niks te kosten.
Gewoon de rest bewaren, maar als je dan de dakkoffer weer wilt gebruiken dan alles weer terug zetten ?

Beetje omslachtig, niet?
Neu, dan moet ik maar andere dakdragers regelen.

elianmars

Citaat van: pwassink op 14-01-2009 23:27:44
Citaat van: elianmars op 14-01-2009 23:23:33
Als ik m'n karretje weer terug heb en de boel blijft heel, ben ik nog iets van plan, trouwens.

Ik heb altijd geschreeuwd dat ze op een estate horen, maar ik zit er hard over te denken om de roofrails er af te halen.
Vind het super staan bij de R, zonder die dingen.
En aangezien ik de dakstrips daar van af kan halen, hoeft me dat niks te kosten.

Jahaaa...


Kaal moet hij zijn op t dakske ..   :angel:

Alleen de auto dan, hè  :eusa_whistle: ;D

Sbv

Misschien maar een aanhanger meenemen dan ? Minder spullen meenemen op vakantie ? Haal er eens 1 af en kijk dan hoe het staat op je eigen auto

elianmars

Citaat van: Sbv op 14-01-2009 23:44:13
Misschien maar een aanhanger meenemen dan ? Minder spullen meenemen op vakantie ? Haal er eens 1 af en kijk dan hoe het staat op je eigen auto

Moet ik de wagen wel eerst hebben  :eusa_shifty:

Sbv

Nog een paar nachtjes slapen dan is het zover. Met wat mazzel voor het weekend toch?