Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Taranis

Iedere sleutelplaats hoort steriel te zijn, sleutelt een stuk fijner.

LeonW

Ik hoop dat ie binnenkort weer loopt, ik volg dit topic iig goed.

Succes!
Volvo S70 2.5T

jan piet


en dan ben je ook weer klaar om jan piet van zijn troon te stoten qua kilometerstand!
[/quote]

Wacht maar es af..  :evil: :evil: Ga op korte termijn gewoon weer van voren af beginnen en haal jullie allemaal weer in!! 8)

Gr, JP ;D

( hij die over de zeik is van die Polo en vanmiddag voor Jan L*L in Friesland stond voor een auto...)

elianmars

Er waren ook nog twee dode gloeibougies gevonden, trouwens. Die worden ook vervangen. Start-ie misschien weer beter dan voorheen. Als-ie ooit weer wil starten  :eusa_shifty:

VolvoDeMio

Is dit een 'goed' moment om je verstuivers te laten reinigen?

Sbv

Citaat van: elianmars op 20-01-2009 22:22:40
Er waren ook nog twee dode gloeibougies gevonden, trouwens. Die worden ook vervangen. Start-ie misschien weer beter dan voorheen. Als-ie ooit weer wil starten  :eusa_shifty:
Positief denken !

elianmars

Citaat van: VolvoDeMio op 20-01-2009 22:27:53
Is dit een 'goed' moment om je verstuivers te laten reinigen?

Ik vind van wel, m'n portemonnee vindt van niet..........  :eusa_wall: :eusa_wall:

VolvoDeMio

Citaat van: elianmars op 20-01-2009 23:01:22
Citaat van: VolvoDeMio op 20-01-2009 22:27:53
Is dit een 'goed' moment om je verstuivers te laten reinigen?

Ik vind van wel, m'n portemonnee vindt van niet..........  :eusa_wall: :eusa_wall:

Aah, escuso.....dacht dat je die in een ultrasoonbad kon leggen....en dat dat weinig zou hoeven kosten.
Mijn vergissing.

Freakybaby

Citaat van: elianmars op 20-01-2009 22:22:40
Er waren ook nog twee dode gloeibougies gevonden, trouwens. Die worden ook vervangen. Start-ie misschien weer beter dan voorheen. Als-ie ooit weer wil starten  :eusa_shifty:

Balen als dat aanvoelt als een gebed zonder einde he  :eusa_wall:

Sterkte Marcel
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

Citaat van: VolvoDeMio op 20-01-2009 23:03:57
Citaat van: elianmars op 20-01-2009 23:01:22
Citaat van: VolvoDeMio op 20-01-2009 22:27:53
Is dit een 'goed' moment om je verstuivers te laten reinigen?

Ik vind van wel, m'n portemonnee vindt van niet..........  :eusa_wall: :eusa_wall:

Aah, escuso.....dacht dat je die in een ultrasoonbad kon leggen....en dat dat weinig zou hoeven kosten.
Mijn vergissing.

Ik heb geen flauw idee hoor, wat dat zou kosten. Ik vind alleen dat het op dit moment wel even genoeg geld gaat kosten.
Eerst de rekening maar eens afwachten. Dan later maar weer kijken wat te doen.

arjenT5R

noou als het hele spul weer netjes loopt
lekker kilometers maken
en dan weer eens kijken voorlopig ( als ie klaar is) nix meer aan doen  ;)
lekker roeten/roffelen met die handel  :)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

V70 classic

Citaat van: elianmars op 20-01-2009 23:07:55
Citaat van: VolvoDeMio op 20-01-2009 23:03:57
Citaat van: elianmars op 20-01-2009 23:01:22
Citaat van: VolvoDeMio op 20-01-2009 22:27:53
Is dit een 'goed' moment om je verstuivers te laten reinigen?

Ik vind van wel, m'n portemonnee vindt van niet..........  :eusa_wall: :eusa_wall:

Aah, escuso.....dacht dat je die in een ultrasoonbad kon leggen....en dat dat weinig zou hoeven kosten.
Mijn vergissing.

Ik heb geen flauw idee hoor, wat dat zou kosten. Ik vind alleen dat het op dit moment wel even genoeg geld gaat kosten.
Eerst de rekening maar eens afwachten. Dan later maar weer kijken wat te doen.

Dat reinigen heeft weinig zin.
ze doen het of niet (goed).
Je kunt wel de druk opnieuw afstellen,dat kan al veel schelen.
Verder is het gevoon de norzel vernieuwen paar tientjes per stuk ex montage en afstellen.
Dat kreng heeft een schuifpassing van een paar micron als daar vuil tussen zit is i toch wijlen.

overgens zijn de meeste van die reinigings middelen fabeltjes je knt ook een uurtje autobhann pakken is leuker
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

elianmars

Citaat van: V70 classic op 21-01-2009 08:51:50

overgens zijn de meeste van die reinigings middelen fabeltjes je kunt ook een uurtje autobhann pakken is leuker

Ik was 'm lekker aan het schoon branden. Alleen had-ie er dus ineens geen zin meer in....::)

V70 classic

Citaat van: elianmars op 21-01-2009 09:00:53
Citaat van: V70 classic op 21-01-2009 08:51:50

overgens zijn de meeste van die reinigings middelen fabeltjes je kunt ook een uurtje autobhann pakken is leuker

Ik was 'm lekker aan het schoon branden. Alleen had-ie er dus ineens geen zin meer in....::)
Na de vakantie italie dus 2 x autobhann heb ik een paar weken geen roet meet achter me  ;D
Dat reinigen heeft meer invloed op de koolaanslag in de cilinder.
ik vindt mijn optie leuker  :eusa_whistle:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

mitchelli

It`s alive..... :)

Jammer alleen dat ik negatieve dingen lees over de diagnose.Hooftman heeft vanaf het eerste moment haar best gedaan om het zo goed mogelijk op te lossen..

Om eerst alleen de klepstoters te vervangen was een goed alternatief  om te proberen om het zo goedkoop mogelijk op te lossen.Uiteraard was dit met instemming van Marcel.Helaas waren verschillende kleppen toch een heel klein beetje krom,zodat alsnog de kop eraf moest.Maar goed,gaat maar om 1.5uur extra werk,en daar wordt nu moeilijk over gedaan door sommige mensen...Verder kost het geen extra onderdelen,want die moesten toch vervangen worden.

Dat wilde ik even kwijt.........en oja,hij loopt weer als een zonnetje!
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....