Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

elianmars

#975
Citaat van: mitchelli op 21-01-2009 23:31:27
It`s alive..... :)

Jammer alleen dat ik negatieve dingen lees over de diagnose.Hooftman heeft vanaf het eerste moment haar best gedaan om het zo goed mogelijk op te lossen..

Om eerst alleen de klepstoters te vervangen was een goed alternatief  om te proberen om het zo goedkoop mogelijk op te lossen.Uiteraard was dit met instemming van Marcel.Helaas waren verschillende kleppen toch een heel klein beetje krom,zodat alsnog de kop eraf moest.Maar goed,gaat maar om 1.5uur extra werk,en daar wordt nu moeilijk over gedaan door sommige mensen...Verder kost het geen extra onderdelen,want die moesten toch vervangen worden.

Dat wilde ik even kwijt.........en oja,hij loopt weer als een zonnetje!


Het is niet mijn bedoeling om negatief te zijn, Mitchell. Het is alleen dat ik weet dat elke minuut die er aan de wagen wordt gewerkt behoorlijk wat geld kost bij een dealer.

Ik ben gisteren langs geweest en heb duidelijke uitleg gekregen, wat ik wel ok vond. Misschien is het wel zo, dat ik gewoon baalde dat het niet alleen de klepstoters waren.

Het is wel een beetje jammer dat ik geen prijsopgave heb gekregen voor de laatste werkzaamheden. Ik weet nu niet echt waar ik aan toe ben.
Maar ik zou het sowieso wel hebben laten doorgaan. Ik wil de wagen gewoon weer in orde hebben. Toen ik 'm zag staan besefte ik dat ik 't karretje best wel mis  :eusa_shifty:

Als ik het goed begrijp, is-ie nu in orde? Ik heb namelijk vandaag niks gehoord van Hooftman.

Enne........... Je mag de volgende keer best wel gedag terug zeggen hoor. Toen ik je gedag zei, keek je me aan met een blik van "Ken ik jou?"  ;D ;)

Sbv

Het klinkt hoopvol dat de roetmobiel nu weer loopt. Op naar de volgende 360000 km dan maar zonder al te veel storingen

MJH

[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

elianmars

#978
De V70R is niet echt mooi meer om te zien, trouwens.

Toen we 'm opgehaald hadden, zaterdag 10 januari, zag-ie er nog zo uit:



Nu staat-ie er zo bij:



Heel leuk om te doen, dat demonteren. Zo leer ik (bijna) elk stukje van de wagen kennen.

De motor loopt nog steeds  ;D

Sbv

Heb je de dorpels er ook al afgehaald ? Met een spijker of doorslag tik je de pennetjes missen in de clis naar binnen en dan heb je alles zo los.

elianmars

Citaat van: Sbv op 22-01-2009 00:59:07
Heb je de dorpels er ook al afgehaald ? Met een spijker of doorslag tik je de pennetjes missen in de clis naar binnen en dan heb je alles zo los.


Ja, moet ik nou echt alles alleen doen? :eusa_snooty:


;D ;D

Ik zal ze er morgen eens af halen. Had wel al gekeken hoe ze vast zitten.

Vertigo

:eusa_clap:

Gefeliciteerd Marcel.

Je zei wel eens dat de roetmobiel niet echt "jouw" auto was na de T-5. Blijkbaar hebben jouw aanpassingen aan de wagen er voor gezorgd dat hij nu wel echt "jouw karretje" is aangezien je hem best wel mist ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 22-01-2009 01:10:07
Citaat van: Sbv op 22-01-2009 00:59:07
Heb je de dorpels er ook al afgehaald ? Met een spijker of doorslag tik je de pennetjes missen in de clis naar binnen en dan heb je alles zo los.


Ja, moet ik nou echt alles alleen doen? :eusa_snooty:


;D ;D

Ik zal ze er morgen eens af halen. Had wel al gekeken hoe ze vast zitten.

Hihi,
Laat weten als je hulp kunt gebruiken, dan kom ik graag helpen. Ik help wel even met de dorpel dan.  :P

Sbv

Citaat van: Vertigo op 22-01-2009 07:13:22
:eusa_clap:

Gefeliciteerd Marcel.

Je zei wel eens dat de roetmobiel niet echt "jouw" auto was na de T-5. Blijkbaar hebben jouw aanpassingen aan de wagen er voor gezorgd dat hij nu wel echt "jouw karretje" is aangezien je hem best wel mist ;D

Vergeet niet de aanpassingen die er nog aan zitten te komen. Dan wordt het helemaal ene leuke wagen

mitchelli

CiteerHet is niet mijn bedoeling om negatief te zijn, Mitchell. Het is alleen dat ik weet dat elke minuut die er aan de wagen wordt gewerkt behoorlijk wat geld kost bij een dealer.

Ik ben gisteren langs geweest en heb duidelijke uitleg gekregen, wat ik wel ok vond. Misschien is het wel zo, dat ik gewoon baalde dat het niet alleen de klepstoters waren.

Het is wel een beetje jammer dat ik geen prijsopgave heb gekregen voor de laatste werkzaamheden. Ik weet nu niet echt waar ik aan toe ben.
Maar ik zou het sowieso wel hebben laten doorgaan. Ik wil de wagen gewoon weer in orde hebben. Toen ik 'm zag staan besefte ik dat ik 't karretje best wel mis 

Als ik het goed begrijp, is-ie nu in orde? Ik heb namelijk vandaag niks gehoord van Hooftman.

Enne........... Je mag de volgende keer best wel gedag terug zeggen hoor. Toen ik je gedag zei, keek je me aan met een blik van "Ken ik jou?"   

De auto is bijna klaar,maar hij loopt iedergeval wel weer Marcel.Mijn berichtje was ook niet zozeer speciaal voor jouw bedoelt hoor.En heb je eigenlijk helemaal geen gedag zien of horen zeggen,zal het wel druk gehad hebben  :)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

UserID6342

Ben blij voor je dat ie weer loopt Marcel. En ik snap zowel jouw reactiie als ook die van Mitchelli.  Ook ik heb je het advies gegeven alleen eerst de stoters te vervangen en dan te proberen.  Voor hetzelfde geld was het daarmee opgelost en was je daarmee klaar geweest. Dat achteraf blijkt dat het niet zo is, is een doelbewuste gok geweest. Het "als, had, was" verhaal kan dan verder achterwege blijven m.i. Volgens Mitchelli is het 1.5 uur meerwerk geweest om alleen de kop te lichten en te kijken wat er nog meer kapot is/was.  Op dat bedrag maakt die ca. 125 euro niet meer uit.  Je moest de stoters toch vernieuwen of de kop er nu af ging of niet.  Het is alleen allemaal erg vervelend geweest, qua tijd, qua geld.  Probeer het vertrouwen in de auto terug te krijgen nu ie weer loopt en doe je best om er weer een flink aantal km's erbij te zetten.  Aan de kop kan het in ieder geval niet meer aan liggen. Die kan er weer helemaal tegenaan :)

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 22-01-2009 07:54:21
  Probeer het vertrouwen in de auto terug te krijgen nu ie weer loopt en doe je best om er weer een flink aantal km's erbij te zetten.  Aan de kop kan het in ieder geval niet meer aan liggen. Die kan er weer helemaal tegenaan :)

Nu de kop er af is geweest, heb ik er veel meer vertrouwen in.

Ik ben benieuwd wanneer ik 'm mag ophalen  :eusa_pray:

Flipjes 850 R

Citaat van: elianmars op 22-01-2009 09:04:53

Ik ben benieuwd wanneer ik 'm mag ophalen  :eusa_pray:

Als je betaald hebt  ;D

iig mooi dat ie het weer doet, en nu maar gaan genieten en kilometers maken !
855 R Automaat Dark Olive Pearl

R o b


VolvoDeMio

Citaat van: mitchelli op 21-01-2009 23:31:27
It`s alive..... :)

...........

Dat wilde ik even kwijt.........en oja,hij loopt weer als een zonnetje!

Gelukkig.

Neem je de beschadigde onderdelen mee?