Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Vulk

Dat is goed nieuws! Hopelijk vallen de kosten nog behoorlijk mee en kan je snel terug vertrouwen krijgen in de wagen!

Laserblue

ik moet wel zeggen dat er beduidend minder smog is in de regio de laatste weken   :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Citaat van: Laserblue op 22-01-2009 11:21:49
ik moet wel zeggen dat er beduidend minder smog is in de regio de laatste weken   :eusa_think:

Ga jij effe lekker bij Ben op de koffie.... :eusa_snooty:




;D ;)

elianmars

Ik ga om 17.00 uur Roetmobiel ophalen!! 

:eusa_dance:

thuur

Citaat van: elianmars op 22-01-2009 11:25:24
Citaat van: Laserblue op 22-01-2009 11:21:49
ik moet wel zeggen dat er beduidend minder smog is in de regio de laatste weken   :eusa_think:

Ga jij effe lekker bij Ben op de koffie.... :eusa_snooty:

Ik begrijp niet dat jullie dat nog steeds grappig vinden ???


Mooi Marcel! Op naar het half miljoen ;D


Gr 8)

Jeff

Citaat van: elianmars op 22-01-2009 11:27:22
Ik ga om 17.00 uur Roetmobiel ophalen!! 

:eusa_dance:

Gefeliciteerd man, eindelijk ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

hathü

Citaat van: elianmars op 22-01-2009 11:27:22
Ik ga om 17.00 uur Roetmobiel ophalen!! 

:eusa_dance:

Gelukkig, zo,n mooie TDI hoort op de weg en niet in een garage.
Ben benieuwd of iemand je spot.(of bewust gaat spotten) ;D

Jans Duiven

Citaat van: elianmars op 22-01-2009 11:27:22
Ik ga om 17.00 uur Roetmobiel ophalen!! 

:eusa_dance:

Ben benieuwd naar je rekening  Ik zou dat :eusa_dance: dus nog maar even weglaten  ;D
In ieder geval werkt alles blijkbaar weer!

Hans

Eugene


If it's not blown, it sucks...

Emiel

Citaat van: mitchelli op 21-01-2009 23:31:27
Jammer alleen dat ik negatieve dingen lees over de diagnose.Hooftman heeft vanaf het eerste moment haar best gedaan om het zo goed mogelijk op te lossen..

Om eerst alleen de klepstoters te vervangen was een goed alternatief  om te proberen om het zo goedkoop mogelijk op te lossen.Uiteraard was dit met instemming van Marcel.Helaas waren verschillende kleppen toch een heel klein beetje krom,zodat alsnog de kop eraf moest.Maar goed,gaat maar om 1.5uur extra werk,en daar wordt nu moeilijk over gedaan door sommige mensen...Verder kost het geen extra onderdelen,want die moesten toch vervangen worden.

Dat houd je altijd als je zo'n verhaal als dit uitgebreid op een forum neer zet.

Aangezien Marcel overal mee in heeft gestemd treft jullie geen blaam.

elianmars

Citaat van: Emiel op 22-01-2009 12:33:33
Citaat van: mitchelli op 21-01-2009 23:31:27
Jammer alleen dat ik negatieve dingen lees over de diagnose.Hooftman heeft vanaf het eerste moment haar best gedaan om het zo goed mogelijk op te lossen..

Om eerst alleen de klepstoters te vervangen was een goed alternatief  om te proberen om het zo goedkoop mogelijk op te lossen.Uiteraard was dit met instemming van Marcel.Helaas waren verschillende kleppen toch een heel klein beetje krom,zodat alsnog de kop eraf moest.Maar goed,gaat maar om 1.5uur extra werk,en daar wordt nu moeilijk over gedaan door sommige mensen...Verder kost het geen extra onderdelen,want die moesten toch vervangen worden.

Dat houd je altijd als je zo'n verhaal als dit uitgebreid op een forum neer zet.

Aangezien Marcel overal mee in heeft gestemd treft jullie geen blaam.

Klopt helemaal. Ik was eerst teleurgesteld, maar zij hebben geprobeerd om de kosten voor mij zo laag mogelijk te houden.
Dat waardeer ik en dat heb ik eergisteren ook tegen ze gezegd. 

Jeff

Citaat van: elianmars op 22-01-2009 12:39:16
Citaat van: Emiel op 22-01-2009 12:33:33
Citaat van: mitchelli op 21-01-2009 23:31:27
Jammer alleen dat ik negatieve dingen lees over de diagnose.Hooftman heeft vanaf het eerste moment haar best gedaan om het zo goed mogelijk op te lossen..

Om eerst alleen de klepstoters te vervangen was een goed alternatief  om te proberen om het zo goedkoop mogelijk op te lossen.Uiteraard was dit met instemming van Marcel.Helaas waren verschillende kleppen toch een heel klein beetje krom,zodat alsnog de kop eraf moest.Maar goed,gaat maar om 1.5uur extra werk,en daar wordt nu moeilijk over gedaan door sommige mensen...Verder kost het geen extra onderdelen,want die moesten toch vervangen worden.

Dat houd je altijd als je zo'n verhaal als dit uitgebreid op een forum neer zet.

Aangezien Marcel overal mee in heeft gestemd treft jullie geen blaam.

Klopt helemaal. Ik was eerst teleurgesteld, maar zij hebben geprobeerd om de kosten voor mij zo laag mogelijk te houden.
Dat waardeer ik en dat heb ik eergisteren ook tegen ze gezegd. 

Goed dat je dit gemeld hebt denk ik zelf.  En over het forum kwestie zullen we maar niks zeggen ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Vulk

Hoe bevalt het wachten Marcel? :)

animalT5R

Citaat van: Jeff op 22-01-2009 12:42:51
....  En over het forum kwestie zullen we maar niks zeggen ;)

Waarom begin je er dan zelf over  :eusa_think:
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

elianmars

Citaat van: Hans Duiven op 22-01-2009 11:49:15
Citaat van: elianmars op 22-01-2009 11:27:22
Ik ga om 17.00 uur Roetmobiel ophalen!! 

:eusa_dance:

Ben benieuwd naar je rekening  Ik zou dat :eusa_dance: dus nog maar even weglaten  ;D
In ieder geval werkt alles blijkbaar weer!

Hans

Ik weet al wat de kosten zijn, hoor ;)

't Is een hoop geld, maar ik had voor die centen geen andere motor er in kunnen hangen. Een gebruikte (met onaantoonbare kmstand) niet, laat staan een gereviseerde.