Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Ronbroek


854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

elianmars


V70 classic

Citaat van: elianmars op 31-01-2009 15:20:40
Vandaag weer een beetje geklust.

Ronald (V70classic op het forum) heeft twee deuren en een spatbord van de Engelse R overgenomen. Dat hebben we, met hulp van Sander, gemonteerd op de wagen.

Tussendoor koffie gedronken met lekkere puddingbroodjes erbij, die Ronald had meegenomen  :eusa_drool:

Hier hangen de schadedeuren er nog in, maar bumper en spatbord zijn al gedemonteerd:

http://www.xs4all.nl/~mverweij/v70/schade%20ronald1.jpg

En hier is de wagen weer (zo goed als) schadevrij:

http://www.xs4all.nl/~mverweij/v70/schade%20ronald2.jpg

Van de voordeur hebben we de kabelboom moeten wisselen, omdat het in de Engelse wagen anders is. Ik had samen met Ronald de kabelboom uit de deur gehaald. Samen met Sander de andere kabelboom er weer in getrokken.
Of was het nou toch weer de Engelse kabelboom, waar Sander mee kwam aanlopen?  :eusa_shifty: :eusa_wall:
Dan maar weer de kabels loshalen en uiteindelijk toch de juiste kabels in de deur gehangen  ;D

Tussendoor kwam er nog een forumlid (Elsje) langs om wat onderdelen op te halen. Omdat bij hem het vacuümgebeuren niet helemaal zit zoals het hoort, heeft hij samen met Sander een blik onder de kap geworpen.

http://www.xs4all.nl/~mverweij/v70/minimeeting.jpg

Sorry voor die Mazda tussen de Volvo's  :eusa_shifty:



Het was weer een leuk klusje om te doen.


Gisterenavond heb ik mijn zoons iets laten doen wat ze hopelijk nooit bij papa's wagen gaan doen:

http://www.xs4all.nl/~mverweij/v70/dansen%20op%20het%20dak.jpg

Hier staan ze netjes stil, maar ze hebben op het dak staan dansen en stampen  ;D


Huuuuu
Die hamer op de 2e foto is ook nog van mij  :eusa_shifty:  :eusa_shifty:  :eusa_shifty:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

elianmars

Citaat van: V70 classic op 01-02-2009 12:15:36



Huuuuu
Die hamer op de 2e foto is ook nog van mij  :eusa_shifty:  :eusa_shifty:  :eusa_shifty:


:eusa_whistle:  ;D

knoopie

Citeer
E.M Tuning   


http://www.familie-verweij.nl/volvo/flush/flush%20ronald.jpg

http://www.xs4all.nl/~mverweij/v70/schade%20ronald1.jpg


Alléén Nautic Blue, hè   

heb je niet de verkeerde volvo??  ;D ;D
leuk om te zien....daarbij lekker de ruimte om dit soort dingen te doen met elkaar!

groetjes richard  ;)

elianmars

Het was me al eerder opgevallen dat het wat langer duurt voordat de koelvloeistof op temperatuur is. Vanmorgen wilde de wijzer niet eens meer op 3 uur komen.
Tijd voor een nieuwe thermostaat, dus......

Ook gaf het alarm tóch weer een foutmelding. Omdat bij het uitlezen bleek dat de sirene een foutmelding gaf, moet ik maar een keer het spatbord los halen. Dan zet ik de sirene van de R er op.
Hopelijk is het dan weer in orde. 

Sbv

Gelijk maar met alarm doen dan. Eventueel heb ik ook nog een accu liggen.

V70 classic

Citaat van: Sbv op 02-02-2009 11:47:38
Gelijk maar met alarm doen dan. Eventueel heb ik ook nog een accu liggen.

Ik heb ook nog wel ergens een paar accu's uit de roffel staan  :eusa_whistle:
Maar ik denk niet dat je dit type bedoeld  ;D
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Freakybaby

Zag vanmiddag nog een NBP V70 zonder linkervoorscherm rijden.. Geen idee of het iemand van hier is maar je kan ernaar kijken of je daar je andere voorscherm aan kan slijten
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Sbv

#1194
Citaat van: Freakybaby op 02-02-2009 14:49:27
Zag vanmiddag nog een NBP V70 zonder linkervoorscherm rijden.. Geen idee of het iemand van hier is maar je kan ernaar kijken of je daar je andere voorscherm aan kan slijten
Rij de persoon dan klem en bied het scherm aan. Ik heb bij schade voor je nog wel 4 deuren in 019 black  ;D

V70 classic

Citaat van: Sbv op 02-02-2009 14:59:58
Citaat van: Freakybaby op 02-02-2009 14:49:27
Zag vanmiddag nog een NBP V70 zonder linkervoorscherm rijden.. Geen idee of het iemand van hier is maar je kan ernaar kijken of je daar je andere voorscherm aan kan slijten
Rij de persoon dan klem en boed het scherm aan. Ik heb bij schade voor je nog wel 4 deuren in 019 black  ;D

ik2 in blauw rechts (opknappertjes)
lichte schade altijd een oud vrouwtje mee gereden  ;D
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Emiel

Het ledje van je alarm knippert iedere keer als je instapt bedoel je?

Als je het alarm nu een keer af laat gaan en daarna een paar keer open/sluiten doet, auto op contact zet, dan is het knipperende ledje uit. IMHO zinloos om de sirene ervoor te vervangen. 9 van de 10 X70's hebben die storing erin zitten.

Turbobiker

Citaat van: Emiel op 02-02-2009 15:52:06
9 van de 10 X70's hebben die storing erin zitten.

Ah, 1 van de 1800 verbeterpunten...
De Tussenpaus

elianmars

Citaat van: Emiel op 02-02-2009 15:52:06
Het ledje van je alarm knippert iedere keer als je instapt bedoel je?

Als je het alarm nu een keer af laat gaan en daarna een paar keer open/sluiten doet, auto op contact zet, dan is het knipperende ledje uit. IMHO zinloos om de sirene ervoor te vervangen. 9 van de 10 X70's hebben die storing erin zitten.

Als ik zo van dat knipperende ledje af ben en het alarm verder goed werkt, vind ik het geen probleem om dit eens te proberen.

Ik vind het alleen vreemd dat ik er nooit eerder last van heb gehad, totdat de wagen bij Hooftman in de garage heeft gestaan  :eusa_think:

Sbv

Citaat van: elianmars op 02-02-2009 19:08:09
Citaat van: Emiel op 02-02-2009 15:52:06
Het ledje van je alarm knippert iedere keer als je instapt bedoel je?

Als je het alarm nu een keer af laat gaan en daarna een paar keer open/sluiten doet, auto op contact zet, dan is het knipperende ledje uit. IMHO zinloos om de sirene ervoor te vervangen. 9 van de 10 X70's hebben die storing erin zitten.

Als ik zo van dat knipperende ledje af ben en het alarm verder goed werkt, vind ik het geen probleem om dit eens te proberen.

Ik vind het alleen vreemd dat ik er nooit eerder last van heb gehad, totdat de wagen bij Hooftman in de garage heeft gestaan  :eusa_think:
zit de bedrading nog aan de motorkap vergrendeling. Degene aan de bestuurderszijde is volgens mij ook onderdeel van het alarm