Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Citaat van: Vertigo op 13-02-2009 21:49:06
Citaat van: elianmars op 13-02-2009 21:46:06
Citaat van: Sbv op 13-02-2009 21:44:13
Citaat van: )()()sT op 13-02-2009 21:43:07
Mooi man!
De eerste NL-V70 met een bijrijdersstoel met memorystanden  ;D
Echte liefde heet dat... Hij heeft het beste met zijn vrouw voor. 3 standen voor 3 momenten van de dag.
stand 1 ochtend, 2 middag en 3 avond/nacht


Stand 3 is dus helemaal plat  :eusa_whistle:

;D ;D ;D

Maareh, heb je nou perongeluk de oude bestuurdersstoel weet terug gemonteerd? :eusa_think:

;D ;D

Nee. 't Was de eerste en gelijk de laatste foto die ik vanavond gemaakt heb. Ik wilde stap voor stap op de foto zetten, maar heb dus alleen een foto gemaakt toen de bijrijdersstoel er net in stond  :eusa_shifty:

Sbv

En ik was niet eens in de buurt door dezelfde kabel boom die eruit kwam weer terug te monteren in Ronald zijn V70.

Gaat mooi worden zo

Jans Duiven

Citaat van: elianmars op 13-02-2009 21:37:06
Er ontbrak inderdaad een continu 12v draad. Die heb ik er bij getrokken en jawel, ook de bestuurdersstoel (voorheen bijrijdersstoel) is elektrisch verstelbaar  :eusa_dance:

De achterbank was een fluitje van een cent. Ik raak er onderhand mee gewoon  ;D

Het R interieur zit er in en ik heb eindelijk stoelverwarming. Heerlijk voor m'n pijnlijke rug  8)


Door al het getob vergeten om foto's te maken toen het er in zat. Voorlopig is dit de enige foto van het interieur:

http://www.xs4all.nl/~mverweij/v70/r%20interieur.jpg


De deurpanelen moeten er nog in, maar dat komt wel. Ik ben al lang blij dat de stoelen en achterbank er eindelijk in zitten.

Gaaf!   Extraspeciale Volvo meneer! ;D

elianmars

Toen ik de bestuurdersstoel er uit haalde, kwamen er twee "Tuned by Fasttech"-stickers tevoorschijn. Ik vond het al vreemd dat ik ze nergens meer kon vinden.....  :eusa_shifty:

V70geRwin


thuur


elianmars


elianmars

Oh ja, in eerste instantie had ik helemaal geen prik op de stekkers voor de elektrische verstelling. Na wat zoeken in Vadis, kwam ik er achter dat er nog twee grote zekeringen in de zekeringkast moesten worden gestoken.

Gelukkig had ik nog twee "automatische 20A" zekeringen (die Jens uit de R heeft getrokken)  :)

Even het deksel van de zekeringkast, onder de motorkap, afgeschroefd en de zekeringen in nr. 39 en 40 gestoken en er was stroom  :eusa_dance:

knoopie

marcel ziet er zeer goed uit!!   :eusa_clap: :eusa_clap:

wepster

dat is dalijk geen roet mobiel meer maar de eerste  R in diezel uitvoering man damn marcel dat word echt een strakke car zo (noemen ze dat nou een goede smaak hebben ??? ).
ben benieuwd wat je nog allemaal wil gaan doen

Sbv

Een R voorbumper deze is er al, maar moet nog gespoten worden en dan is het zo ongeveer wel klaar begreep ik

Vertigo

Citaat van: elianmars op 13-02-2009 23:38:52
Gelukkig had ik nog twee "automatische 20A" zekeringen (die Jens uit de R heeft getrokken)  :)

Heb ik toch nog een nuttige bijdrage geleverd :D

Citaat van: Sbv op 14-02-2009 20:31:45
Een R voorbumper deze is er al, maar moet nog gespoten worden en dan is het zo ongeveer wel klaar begreep ik

Hoe lang ken je Marcel?

Die is nooit klaar met zijn auto('s)

elianmars

Citaat van: Vertigo op 14-02-2009 20:34:55
Citaat van: elianmars op 13-02-2009 23:38:52
Gelukkig had ik nog twee "automatische 20A" zekeringen (die Jens uit de R heeft getrokken)  :)

Heb ik toch nog een nuttige bijdrage geleverd :D

Citaat van: Sbv op 14-02-2009 20:31:45
Een R voorbumper deze is er al, maar moet nog gespoten worden en dan is het zo ongeveer wel klaar begreep ik

Hoe lang ken je Marcel?

Die is nooit klaar met zijn auto('s)

R stuur moet er nog in, misschien alu inleg, een nieuwe set matten (deze zien er niet meer uit), afneembare trekhaak, of de bestaande kogel verwijderen, nieuwe volvo850club kentekenplaathouder (alwéér..... :eusa_wall:), Clio- of V90 wisser op de achterkant, XC bumperbescherming achter, enz, enz, enz......

Nee, ik ben nog niet klaar hoor  ;D

elianmars








Ik heb de R matten uit de Engelse wagen ook in Roetmobiel gelegd. Daarvoor moest ik wel even met een stanleymes aan de gang, omdat links de bijrijderskant is in de Engelse wagen  ;D
Het is dus niet helemaal zoals het hoort, maar deze matten zijn in ieder geval veel beter dan de vodjes die er in lagen.

Rutger B