Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Netjes,

Je bent weer lekker bezig geweest vandaag

Elsje

Mooi zeg met de R matten! Hebbehebbehebbe  ;D

MarcoV

Mooie combi zo Marcel, wil ik ook graag een keer in de S70 maar kom je helaas zelden tegen :(

MarcoV ;)

Rogers XC 70 2000

Citaat van: Freakybaby op 03-02-2009 17:41:56
Citaat van: Vertigo op 03-02-2009 17:32:08
Citaat van: elianmars op 03-02-2009 17:05:22
Citaat van: V70 classic op 03-02-2009 15:09:02
Citaat van: Turbobiker op 03-02-2009 15:07:22
Citaat van: elianmars op 03-02-2009 15:04:29
Citaat van: elianmars op 02-02-2009 22:26:56
Vanavond nog eventjes bezig geweest met de motor en versnellingsbak van elkaar te scheiden.

Kan het blok woensdag volgende week donderdag worden opgehaald  :D

:eusa_shifty:

Wat krijg je niet los?

;D
geld  ;D

;D

Ik heb 't niet goed begrepen.

Ze praten ook zo raar daar in de buurt van Haaksbergen :eusa_shifty:

Mensen uit de buurt van het westen zijn gewoon oost-Indisch doof. :P

Neemt niet weg dat mensen uit omgeving haaksbergen gewoon raar praten. Net als limbo's bijvoorbeeld

freek... vind dat we eens met elkaar moeten babbelen  ;D

Teddy81

Citaat van: elianmars op 15-02-2009 00:23:23

R stuur moet er nog in, misschien alu inleg, een nieuwe set matten (deze zien er niet meer uit), afneembare trekhaak, of de bestaande kogel verwijderen, nieuwe volvo850club kentekenplaathouder (alwéér..... :eusa_wall:), Clio- of V90 wisser op de achterkant, XC bumperbescherming achter, enz, enz, enz......

Nee, ik ben nog niet klaar hoor  ;D

Ik zou sowieso die Alu-inleg erin maken, dat maakt het af. We de originele natuurlijk! ;)
Maar... ziet er netjes uit.

Sbv

Citaat van: MarcoV op 17-02-2009 15:19:55
Mooie combi zo Marcel, wil ik ook graag een keer in de S70 maar kom je helaas zelden tegen :(

MarcoV ;)
Ik heb nog, maar dan moet je wel de S70 erbij nemen  ;D

elianmars

Citaat van: Teddy81 op 17-02-2009 15:36:40
Citaat van: elianmars op 15-02-2009 00:23:23

R stuur moet er nog in, misschien alu inleg, een nieuwe set matten (deze zien er niet meer uit), afneembare trekhaak, of de bestaande kogel verwijderen, nieuwe volvo850club kentekenplaathouder (alwéér..... :eusa_wall:), Clio- of V90 wisser op de achterkant, XC bumperbescherming achter, enz, enz, enz......

Nee, ik ben nog niet klaar hoor  ;D

Ik zou sowieso die Alu-inleg erin maken, dat maakt het af. We de originele natuurlijk! ;)
Maar... ziet er netjes uit.

Tijdje terug stond een complete set op eBay te koop voor niet te veel geld. Toen twijfelde ik. Nu wil ik 't toch wel hebben en ontdekte gisteren dat het vorige week verkocht is  :eusa_wall:

elianmars

Zo, maar weer eens wat posten over Roetmobiel.

Gisteren heb ik de voorbumper naar de spuiter gebracht.
Hij verklaarde me voor gek, omdat ik de achterbumper ook wilde laten spuiten.
Die laat ik dus maar zo. Komt nog wel een XC-lapje op te liggen.
 
Clio wisser ben ik mee bezig, dus die zal ook binnenkort wel komen.

Verder vanmorgen de wagen laten uitlijnen. Voor m'n gevoel wrong het een beetje.
Da's nu helemaal over. Bovendien staat het stuur weer netjes recht.

Nu maar hopen dat ik het R-stuur er goed op zet :eusa_shifty:

Ik durf ook het gaspedaal weer te gebruiken. Na de vastloper vond ik het een beetje eng om de wagen de sporen te geven.
Het vertrouwen in de wagen begint weer terug te komen.

Vanmorgen ook maar weer eens getankt. De laatste tankbeurt was een kleine twee maanden geleden ;D

MarcoV

Citaat van: Sbv op 17-02-2009 15:44:18
Citaat van: MarcoV op 17-02-2009 15:19:55
Mooie combi zo Marcel, wil ik ook graag een keer in de S70 maar kom je helaas zelden tegen :(

MarcoV ;)
Ik heb nog, maar dan moet je wel de S70 erbij nemen  ;D

Of je moet je meissie vragen of ze een greppel in wil rijden voor mij :eusa_whistle:

MarcoV ;D

Vulk

Citaat van: elianmars op 26-02-2009 13:12:43


Vanmorgen ook maar weer eens getankt. De laatste tankbeurt was een kleine twee maanden geleden ;D

Dan moet je wel heel weinig rijden. Van mij is het al lang als ik 3-4 dagen zonder tanken kan. :)

Vertigo

Citaat van: elianmars op 26-02-2009 13:12:43

Vanmorgen ook maar weer eens getankt. De laatste tankbeurt was een kleine twee maanden geleden ;D

Eerste tankbeurt dit jaar?

Jans Duiven

Euh Marcel,

Ik moest de kids vandaag ophalen van sport en zat me wat te vervelen. Beetje aan de memorystand lopen kloten en toen zou ik de bijrijdersstoel ook wat naar achteren duwen. Da ging niet..wat dacht u:

De bijrijdersstoel is ook electrisch verstelbaar mét memorystanden. Ik moet nodig naar Hans Anders  ::) Het was me nog nooit opgevallen.

Wellicht rijden er toch meer rond met twee memoryseats in ons kikkerlandje ;D
Hans

elianmars

Citaat van: Hans Duiven op 26-02-2009 20:13:28
Euh Marcel,

Ik moest de kids vandaag ophalen van sport en zat me wat te vervelen. Beetje aan de memorystand lopen kloten en toen zou ik de bijrijdersstoel ook wat naar achteren duwen. Da ging niet..wat dacht u:

De bijrijdersstoel is ook electrisch verstelbaar mét memorystanden. Ik moet nodig naar Hans Anders  ::) Het was me nog nooit opgevallen.

Wellicht rijden er toch meer rond met twee memoryseats in ons kikkerlandje ;D
Hans

Heb jij nou een R, of T-5R interieur? Appie (Liber0) heeft in zijn R ook twee memory-stoelen.

elianmars

Citaat van: Vertigo op 26-02-2009 17:47:56
Citaat van: elianmars op 26-02-2009 13:12:43

Vanmorgen ook maar weer eens getankt. De laatste tankbeurt was een kleine twee maanden geleden ;D

Eerste tankbeurt dit jaar?

Jep.

De wagen heeft een maand stil gestaan bij o.a. de dealer en daarna heb ik nog niet veel gereden  :eusa_shifty:

Jans Duiven

Citaat van: elianmars op 26-02-2009 21:11:29
Citaat van: Hans Duiven op 26-02-2009 20:13:28
Euh Marcel,

Ik moest de kids vandaag ophalen van sport en zat me wat te vervelen. Beetje aan de memorystand lopen kloten en toen zou ik de bijrijdersstoel ook wat naar achteren duwen. Da ging niet..wat dacht u:

De bijrijdersstoel is ook electrisch verstelbaar mét memorystanden. Ik moet nodig naar Hans Anders  ::) Het was me nog nooit opgevallen.

Wellicht rijden er toch meer rond met twee memoryseats in ons kikkerlandje ;D
Hans

Heb jij nou een R, of T-5R interieur? Appie (Liber0) heeft in zijn R ook twee memory-stoelen.

|dumbphuckmodus on| Ik heb eerlijk gezegd geen enkel idee |dumbphuckmodus off|
Leer op de zittingen en rugleuningen en alcantara op de zijkanten.

Hans