Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Wibren

1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

UserID6342

Citaat van: innocenti op 22-03-2009 11:21:14
Ben er alleen nog niet uit of ik de Clio wisser mooi vind. Maar jij gelukkig wel.
Ik persoonlijk wel dus, heb het vd week voor het eerst gezien op een 855 CY, maar ik vind het er top uitzien.  Had het al wel gelezen dat het kon, maar nog nooit irl gezien.

Black Magic

Strakke bak Marcel , z on R bumpertje doet een hoop he  :eusa_clap: :eusa_clap:

V70 classic

Citaat van: Black Magic op 22-03-2009 12:52:36
Strakke bak Marcel , z on R bumpertje doet een hoop he  :eusa_clap: :eusa_clap:

Ga je er harder door  :eusa_shifty:






Mooie bak marcel  ;D
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 22-03-2009 12:08:20
Citaat van: innocenti op 22-03-2009 11:21:14
Ben er alleen nog niet uit of ik de Clio wisser mooi vind. Maar jij gelukkig wel.
Ik persoonlijk wel dus, heb het vd week voor het eerst gezien op een 855 CY, maar ik vind het er top uitzien.  Had het al wel gelezen dat het kon, maar nog nooit irl gezien.

Ach, ieder z'n smaak, hoor. Ik vind 't in ieder geval beter staan dan het metalen geval wat er origineel op zit.

elianmars

Citaat van: V70 classic op 22-03-2009 13:01:33
Citaat van: Black Magic op 22-03-2009 12:52:36
Strakke bak Marcel , z on R bumpertje doet een hoop he  :eusa_clap: :eusa_clap:

Ga je er harder door  :eusa_shifty:

Ja, wat dacht jij dan? R wielen +10pk, R interieur +15 pk, R stuur +5 pk, R bumper +20 pk. Mán, ik hou 'm amper meer op de weg!  8)  ;D

innocenti


V70geRwin

Knappe wagen hoor, mooi zo'n resultaat na het vele werk  :eusa_clap:
Nu alleen nog een roetfilter  :evil:

Taranis

Citaat van: elianmars op 21-03-2009 13:04:05
Ook gelijk maar de veerpootbrug gemonteerd. Die had ik nog liggen (foto is niet best....):

Paste dat eenvoudig? Ik heb best wel even zitten k*tten met 1 of ander irritant zwart kastje met Audi logo bij de rechter veerpoot. Uiteindelijk maar tussen het schutbord en de veerpootbrug gepropt en geprobeerd de slangetjes niet te knikken.

Bumper staat erg netjes! Moet ik ook nog eens op de roetmeeuw schroeven 8)

hathü

#1464
Citaat van: Taranis op 22-03-2009 13:59:49
Citaat van: elianmars op 21-03-2009 13:04:05
Ook gelijk maar de veerpootbrug gemonteerd. Die had ik nog liggen (foto is niet best....):

Paste dat eenvoudig? Ik heb best wel even zitten k*tten met 1 of ander irritant zwart kastje met Audi logo bij de rechter veerpoot. Uiteindelijk maar tussen het schutbord en de veerpootbrug gepropt en geprobeerd de slangetjes niet te knikken.

Bumper staat erg netjes! Moet ik ook nog eens op de roetmeeuw schroeven 8)

Dat zwarte kastje heb ik aan de veerpootbrug vast geschroefd. Om dat kastje te verplaatsen even een slangetje ervan afhalen, omleiden er weer  aan doen, beugeltje om de veerpootbrug, kastje aan het beugeltje schroeven  en klaar.

elianmars

Citaat van: hathu op 22-03-2009 14:45:38
Citaat van: Taranis op 22-03-2009 13:59:49
Citaat van: elianmars op 21-03-2009 13:04:05
Ook gelijk maar de veerpootbrug gemonteerd. Die had ik nog liggen (foto is niet best....):

Paste dat eenvoudig? Ik heb best wel even zitten k*tten met 1 of ander irritant zwart kastje met Audi logo bij de rechter veerpoot. Uiteindelijk maar tussen het schutbord en de veerpootbrug gepropt en geprobeerd de slangetjes niet te knikken.

Bumper staat erg netjes! Moet ik ook nog eens op de roetmeeuw schroeven 8)

Dat zwarte kastje heb ik aan de veerpoot vast geschroefd. Om dat kastje te verplaatsen even een slangetje ervan afhalen, omleiden er weer  aan doen, beugeltje om de veerpoot, kastje aan het beugeltje schroeven  en klaar.

Dat gevalletje zat bij mijn wagen op de beugel, waar ook het dieselfilter zit. Ik heb een stuk van die beugel afgezaagd en het kastje met een tie wrap vastgezet. 

Taranis

Citaat van: elianmars op 22-03-2009 16:56:47
Citaat van: hathu op 22-03-2009 14:45:38
Citaat van: Taranis op 22-03-2009 13:59:49
Citaat van: elianmars op 21-03-2009 13:04:05
Ook gelijk maar de veerpootbrug gemonteerd. Die had ik nog liggen (foto is niet best....):

Paste dat eenvoudig? Ik heb best wel even zitten k*tten met 1 of ander irritant zwart kastje met Audi logo bij de rechter veerpoot. Uiteindelijk maar tussen het schutbord en de veerpootbrug gepropt en geprobeerd de slangetjes niet te knikken.

Bumper staat erg netjes! Moet ik ook nog eens op de roetmeeuw schroeven 8)

Dat zwarte kastje heb ik aan de veerpoot vast geschroefd. Om dat kastje te verplaatsen even een slangetje ervan afhalen, omleiden er weer  aan doen, beugeltje om de veerpoot, kastje aan het beugeltje schroeven  en klaar.

Dat gevalletje zat bij mijn wagen op de beugel, waar ook het dieselfilter zit. Ik heb een stuk van die beugel afgezaagd en het kastje met een tie wrap vastgezet. 

Dat kan ik inderdaad ook nog wel even doen ja, vast zetten met een tiewrap.

@ hathu: hoe kun je dat ding aan de veerpoot vastschroeven dan? Dan past je brug er toch niet netjes overheen?

hathü

#1467
Brug vergeten ???Zit dus keurig aan de Veerpootbrug vast :).


Taranis


elianmars

Hoe hebben jullie de veerpootbrug gemonteerd?

Ik heb dus de beugel, waaraan het dieselfilter zit, afgezaagd en dat op de brug gemonteerd. Aan de andere kant heb ik de beugel van de zekeringkast ook op de brug gezet. De brug zelf zit dus rechtstreeks op de veerpoten/wielkasten.