Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

UserID6342

Jammer want goede xenon zit niet in de sloperd Marcel ;D, maar zoals jij je vandaag voelde had ik dat gisteren met dat frotrubber.  Maar het is wel een feit dat als je eenmaal werkend xenon erin hebt zitten je echt niet anders meer wilt.  Ik denk dat de optie die je noemt helemaal nog niet zo verkeerd is hoor, gewoon 2 goede setjes zien te scoren en die inbouwen.  Dat er iets of wat lichtverschil inzit dat kan en is ook goed mogelijk, is natuurlijk hetzelfde als bij een normaal halogeenpitje, zit ook wel eens verschil tussen...

Sbv

Citaat van: elianmars op 14-07-2009 22:46:52
Citaat van: Elsje op 14-07-2009 22:43:08
Na alles wat je al hebt gedaan aan je wagen is xenon inbouwen toch een fluitje van een cent voor jou  ::)

Ik heb nu 4 maanden een pilot setje erin zitten. Werkt perfect, mooi lichtbeeld en veeeeeel meer zich en geen klagende knipperende weggebruikers. Heb 5000 K gemonteerd. Achteraf toch 4300 K moeten nemen.... zie af en toe iets van blauw :eusa_shhh:

Dus die goedkope spullen aan de kant.......


Xenon inbouwen is inmiddels geen probleem meer. Het is meer de goedkope rommel waarmee ik wat probeer te bereiken.

Misschien dat ik me ooit nog eens bedenk en dan tóch nog eens xenon wil gaan inbouwen, maar dan koop ik wel een fatsoenlijke set. Ik betaal liever 300 euro en geen ergernis, dan bijna niks betalen, maar wel hoofdpijn krijgen  :eusa_snooty:

Wat me ook nog een beetje tegen houdt, is dat het tegenwoordig niet meer mag. Zul je net zien, half Nederland rijdt illegaal met xenon rond, maar ze zullen net mij pakken. Dat geluk heb ik dan ook nog eens  ;D
lijkt 1 lamp kwa kleur op die van mij, anders steken we die er wel in

elianmars

Citaat van: Sbv op 14-07-2009 23:06:11
Citaat van: elianmars op 14-07-2009 22:46:52
Citaat van: Elsje op 14-07-2009 22:43:08
Na alles wat je al hebt gedaan aan je wagen is xenon inbouwen toch een fluitje van een cent voor jou  ::)

Ik heb nu 4 maanden een pilot setje erin zitten. Werkt perfect, mooi lichtbeeld en veeeeeel meer zich en geen klagende knipperende weggebruikers. Heb 5000 K gemonteerd. Achteraf toch 4300 K moeten nemen.... zie af en toe iets van blauw :eusa_shhh:

Dus die goedkope spullen aan de kant.......


Xenon inbouwen is inmiddels geen probleem meer. Het is meer de goedkope rommel waarmee ik wat probeer te bereiken.

Misschien dat ik me ooit nog eens bedenk en dan tóch nog eens xenon wil gaan inbouwen, maar dan koop ik wel een fatsoenlijke set. Ik betaal liever 300 euro en geen ergernis, dan bijna niks betalen, maar wel hoofdpijn krijgen  :eusa_snooty:

Wat me ook nog een beetje tegen houdt, is dat het tegenwoordig niet meer mag. Zul je net zien, half Nederland rijdt illegaal met xenon rond, maar ze zullen net mij pakken. Dat geluk heb ik dan ook nog eens  ;D
lijkt 1 lamp kwa kleur op die van mij, anders steken we die er wel in

Die is 6000K, toch?

Toen ik er 6000K in stak, viel-ie weer uit en had ik het even gehad met de xenon  :eusa_snooty: ;D

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 14-07-2009 23:04:49
zoals jij je vandaag voelde had ik dat gisteren met dat frotrubber. 

Ik moest daar ook aan denken toen ik het kookpunt bereikte  ;D

elianmars

Oh ja, hoe dan ook, ik heb in ieder geval toch een voldaan gevoel vanavond.

Voor de eerste keer het gras gemaaid, sinds de zoden gelegd zijn. Alles is blijven liggen, geen zoden vastgelopen in de maaier, dus ik ben blij  :eusa_dance: ;D ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 14-07-2009 23:17:36
Oh ja, hoe dan ook, ik heb in ieder geval toch een voldaan gevoel vanavond.

Voor de eerste keer het gras gemaaid, sinds de zoden gelegd zijn. Alles is blijven liggen, geen zoden vastgelopen in de maaier, dus ik ben blij  :eusa_dance: ;D ;D
Nu de deurpanelen nog van de roetmobiel  :eusa_whistle:

mijn lampie is 6000K inderdaad

elianmars

Citaat van: Sbv op 14-07-2009 23:18:30

Nu de deurpanelen nog van de roetmobiel  :eusa_whistle:


Ja ja, ik weet 't.......

Hoeveel keer heb je me dat nou al gezegd?  ;D ;D

MarcoV

Citaat van: elianmars op 14-07-2009 23:20:52
Citaat van: Sbv op 14-07-2009 23:18:30

Nu de deurpanelen nog van de roetmobiel  :eusa_whistle:


Ja ja, ik weet 't.......

Hoeveel keer heb je me dat nou al gezegd?  ;D ;D

Zitten die er nu nog niet in ???

MarcoV ;D

elianmars

Citaat van: MarcoV op 15-07-2009 08:15:36
Citaat van: elianmars op 14-07-2009 23:20:52
Citaat van: Sbv op 14-07-2009 23:18:30

Nu de deurpanelen nog van de roetmobiel  :eusa_whistle:


Ja ja, ik weet 't.......

Hoeveel keer heb je me dat nou al gezegd?  ;D ;D

Zitten die er nu nog niet in ???

MarcoV ;D

:eusa_shifty:

GeertG

Wanneer je niet beter weet zou je haast zeggen dat grasmaaien je beter afgaat dan aan de auto hobbyen..........  :eusa_boohoo:
Roeping gemist  :eusa_think:


;D



Komt allemaal goed met die lampjes en deurpanelen wanneer je leest wat je al allemaal paraat hebt gekregen.
Wat is het toch een prachtige auto  :eusa_drool:  (behalve die diesel dan  ;D)
Succes !
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

razorx

#1795
Ik had voor Saskia en mij ook twee goedkope Xenon setjes gekocht.

Een van de voorschakel apparaten hield er al na heel korte tijd mee op.
Uit nieuwsgierigheid het apparaat opengemaakt.

Na het wegpeuteren van het isolatiemateriaal zag ik soldeerwerk dat ik eigenlijk niet wilde zien.
Ik ben erg blij met onze Xenon verlichting (4300K), maar die goedkope rommel wil ik niet meer.

Uiteindelijk na een tip van Haasje een betere ballast besteld in Nederland.

Het zelfde geldt voor die goedkope dubbel din alleskunners uit China. Gewoon rommel.
Goedkoop blijft duurkoop.

Moest wel lachen om je "digitale" benadering oplossing van het probleem.

Krak,
Yits

UserID6342

Citaat van: GeertG op 15-07-2009 09:52:55
Wat is het toch een prachtige auto  :eusa_drool:  (behalve die diesel dan  ;D)
;D Ben blij dat Marcel juist een diesel heeft, aan wie moest ik anders de zooi kwijt die ik dadelijk in de tuin heb staan ;D  Ohja, Michel heeft ook nog zo'n ding :evil: ;D

knoopie

#1797
CiteerOhja, Michel heeft ook nog zo'n ding

ja.....en ik ook, gaat alleen als de brandweer
heb je daar ook wat voor?? ;D

UserID6342

Hap suiker / zand in de tank ? :evil: ;D

knoopie