Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Turbo-Geek

Marco, het wordt echt tijd voor een andere wagen ;)
Dit is toch niet leuk meer zo ............
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

FGG

Ik begin nu te twijfelen. ::)


Gelukkig lees ik geen problemen bij Ramon of anderen. Zal dan toch wel goed gaan. :azn:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elianmars

Citaat van: FGG op 14-08-2009 11:49:50
Ik begin nu te twijfelen. ::)




Het is mijn eigen schuld dat dit gebeurd is. Hoort bij het normale onderhoud en ik heb er te lang mee gewacht om het filter af te tappen.

Roetmobiel kan er deze keer niks aan doen, dus ;D

V70 classic

Citaat van: elianmars op 14-08-2009 12:00:39
Citaat van: FGG op 14-08-2009 11:49:50
Ik begin nu te twijfelen. ::)




Het is mijn eigen schuld dat dit gebeurd is. Hoort bij het normale onderhoud en ik heb er te lang mee gewacht om het filter af te tappen.

Roetmobiel kan er deze keer niks aan doen, dus ;D

Het is misschien makkelijker om 1 keer per jaar b.v. met de APK alles in 1 keer te doen  :eusa_shifty: .

goede reis terug net door de Gotthard (vanuit italie) kun je trouwens goed eten.  :eusa_shhh:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Freakybaby

Goede verdere reis, maar dat lees je vast wel als je in maastricht voor de stoplichten staat ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

Citaat van: Freakybaby op 14-08-2009 13:13:42
Goede verdere reis, maar dat lees je vast wel als je in maastricht voor de stoplichten staat ;D

Deze keer gaan we over Duitsland, dus geen Maastrichtse verkeerslichten ;D



elianmars

#1896
Citaat van: V70 classic op 14-08-2009 12:15:38
Citaat van: elianmars op 14-08-2009 12:00:39
Citaat van: FGG op 14-08-2009 11:49:50
Ik begin nu te twijfelen. ::)




Het is mijn eigen schuld dat dit gebeurd is. Hoort bij het normale onderhoud en ik heb er te lang mee gewacht om het filter af te tappen.

Roetmobiel kan er deze keer niks aan doen, dus ;D

Het is misschien makkelijker om 1 keer per jaar b.v. met de APK alles in 1 keer te doen  :eusa_shifty: .

goede reis terug net door de Gotthard (vanuit italie) kun je trouwens goed eten.  :eusa_shhh:

Het is dit jaar een beetje raar gegaan. Als ik zelf de olie had verwisseld, had ik ook aan het brandstoffilter gedacht.

In januari heeft Roetmobiel vers bloed bij de dealer gekregen, nadat de boel open is geweest.

Maar goed, het gaat nu weer goed, het lampje blijft uit.

V70 classic

Citaat van: elianmars op 14-08-2009 13:54:16
Citaat van: V70 classic op 14-08-2009 12:15:38
Citaat van: elianmars op 14-08-2009 12:00:39
Citaat van: FGG op 14-08-2009 11:49:50
Ik begin nu te twijfelen. ::)




Het is mijn eigen schuld dat dit gebeurd is. Hoort bij het normale onderhoud en ik heb er te lang mee gewacht om het filter af te tappen.

Roetmobiel kan er deze keer niks aan doen, dus ;D

Het is misschien makkelijker om 1 keer per jaar b.v. met de APK alles in 1 keer te doen  :eusa_shifty: .

goede reis terug net door de Gotthard (vanuit italie) kun je trouwens goed eten.  :eusa_shhh:

Het is dit jaar een beetje raar gegaan. Als ik zelf de olie had verwisseld, had ik ook aan het brandstoffilter gedacht.

In januari heeft Roetmobiel terr bloed bij de dealer gekregen, nadat de boel open is geweest.

Maar goed, het gaat nu weer goed, het lampje blijft uit.

Ik benijd je geduld.
Ik had er al oud ijzer van gemaakt en was  met een oude sud terug gekomen  ;D
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

MICHEL306

Jongens toch, we hebben het hier toch echt over een gewone auto, ook al is het een volvo, die heeft onderhoud nodig en zo nu een dan een storinkje, net zoals ieder andere auto.
Zelf heb ik de tweeling van Marcel en doe al ruim 30.000 km niks anders dan op tijd olie verversen en diesel tanken. Behalve dat de voorramen niet meer doen wat ze zouden moeten kunnen, en ik binnenkort aan de 360000km beurt toe ben heeft ie mijn niks gekost of ooit laten staan.
dus een beetje meer respect voor Marcel vindt ik wel hoor, want ondanks alles blijft hij een liefhebber in hart en nieren en zo hoort het ook,  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Vertigo


elianmars

't Is wel goed hoor, Michel ;D

Ik steek er zelf ook de draak mee.

Zoals ik ook al zei, het 'probleem' met het filter is mijn eigen schuld en hoort gewoon bij het onderhoud.

Het geval losse bout en bijbehorende motorschade is pure pech, die voorkomen had kunnen worden.

Blijft dus alleen het probleem van af en toe niet starten over.
Ook dat zal best wel goed komen.

Ik ben gewoon helemaal gek van die wagen. Als ik 'm zie staan, maakt mijn hart nog steeds een sprongetje, dus er moet heel wat gebeuren, wil ik 'm écht zat zijn ;)

elianmars

Citaat van: Vertigo op 14-08-2009 19:59:33
Al thuis?

Nee, we zitten nog in Duitsland. Het was flink druk en na anderhalf uur file rijden hebben we besloten om nog een dagje langer vakantie te vieren. We hebben lekker een motel gepakt ;D 

Vertigo

Citaat van: elianmars op 14-08-2009 20:06:33
Citaat van: Vertigo op 14-08-2009 19:59:33
Al thuis?

Nee, we zitten nog in Duitsland. Het was flink druk en na anderhalf uur file rijden hebben we besloten om nog een dagje langer vakantie te vieren. We hebben lekker een motel gepakt ;D 

Oh gelukkig..... Dacht ff dat je een motel had gepakt omdat Roetmobiel weer kuren had.

Succes met starten morgenochtend! En goede reis verder.

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

elianmars

Citaat van: elmarconi op 15-08-2009 00:22:22
Las dit net weer: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,27563.msg668586.html#msg668586

Volhouden!


;D ;D

Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om het te doen.
Heb één keer wel op het punt gestaan....




Heerlijk geslapen vannacht. We gaan zo weer rijden.