Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Citaat van: Sbv op 24-08-2009 14:57:59
je hoeft geen windowsupdate te doen. Je kon ook laptop onder je arm meenemen en met de roetmobiel langskomen, was je in 10 min klaar geweest.


Je weet toch dat ik eigenwijs ben?  :eusa_shifty: ;D

Op de zaak was het ook zo gebeurd.
Thuis duurde het een eeuwigheid....

elianmars

#1966
Vandaag een reactie gekregen op een door mij ingediende klacht aan XS4all:

CiteerBeste heer Verweij,

Uit onze logs blijkt dat uw modem gisteren wel verbinding heeft
gehad met XS4ALL.

Ja nondedjeu...... ik ben online met mijn gebruikersnaam en wachtwoord van XS4all. Via een INBELVERBINDING!!!!!  :eusa_wall: :eusa_wall:

Citeer*KNIP*

Kijk of U Uw modem zelf kunt bereiken. Als U het modem niet kunt
bereiken ligt het probleem in Uw eigen netwerk of aan het modem. Probeer
het modem uit te zetten en na een paar minuten weer in te schakelen. Als
U het modem wel kunt bereiken kijk dan of deze via de 'verbinding' of
'connection' nog online staat. Vul daar eventueel de goede gegevens in.

Dat heb ik pas 850.000 keer gedaan!!!!!!!  ::) :eusa_wall:

Citeer*KNIP*

Wanneer u wel op internet kunt als de computer en het ADSL modem op de
bovenstaande wijze zijn aangesloten, dan ligt de oorzaak van het
probleem intern in uw netwerk.

Hád ik maar verbinding met het ADSL modem.... :eusa_wall: :eusa_wall:

CiteerMocht geen van de bovenstaande stappen een oplossing bieden, dan kunt u
het beste telefonisch contact opnemen met de helpdesk.


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!! Niet wéér!!!!!!!!!!!!!!!!  :eusa_wall: :eusa_wall:


Vanmorgen heb ik bijna mobiel internet voor de laptop aangeschaft, omdat ik het helemaal zat ben, maar ik ben eigenlijk gek als ik nóg meer kosten ga maken hiervoor  :eusa_snooty:

Sbv

Citaat van: elianmars op 26-08-2009 22:47:30
Vandaag een reactie gekregen op een door mij ingediende klacht aan XS4all:

CiteerBeste heer Verweij,

Uit onze logs blijkt dat uw modem gisteren wel verbinding heeft
gehad met XS4ALL.

Ja go..er de go..er...... ik ben online met mijn gebruikersnaam en wachtwoord van XS4all. Via een INBELVERBINDING!!!!!  :eusa_wall: :eusa_wall:

Citeer*KNIP*

Kijk of U Uw modem zelf kunt bereiken. Als U het modem niet kunt
bereiken ligt het probleem in Uw eigen netwerk of aan het modem. Probeer
het modem uit te zetten en na een paar minuten weer in te schakelen. Als
U het modem wel kunt bereiken kijk dan of deze via de 'verbinding' of
'connection' nog online staat. Vul daar eventueel de goede gegevens in.

Dat heb ik pas 850.000 keer gedaan!!!!!!!  ::) :eusa_wall:

Citeer*KNIP*

Wanneer u wel op internet kunt als de computer en het ADSL modem op de
bovenstaande wijze zijn aangesloten, dan ligt de oorzaak van het
probleem intern in uw netwerk.

Hád ik maar verbinding met het ADSL modem.... :eusa_wall: :eusa_wall:

CiteerMocht geen van de bovenstaande stappen een oplossing bieden, dan kunt u
het beste telefonisch contact opnemen met de helpdesk.


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!!! Niet wéér!!!!!!!!!!!!!!!!  :eusa_wall: :eusa_wall:


Vanmorgen heb ik bijna mobiel internet voor de laptop aangeschaft, omdat ik het helemaal zat ben, maar ik ben eigenlijk gek als ik nóg meer kosten ga maken hiervoor  :eusa_snooty:

Andere provider voor adsl aanvragen, beetje mazzel heb je deze snel

UserID6342

Meteen overstappen naar andere provider en xs4all de rekening laten betalen, en ze het fijn uitlaten zoeken daar die toko.  Het is zo zie zo een k*tbedrijf, dus ik zou daar heel snel klaar mee zijn.  Sterker nog, niet eens aan begonnen zijn :evil:

Ludo


razorx

#1970
Niet opdringerig bedoeld, maar doe wat ik je voorstel.

Voelt voor je zelf een stuk prettiger. Je bent veel te aardig.

Als je wilt, maar dan heb ik wel de data van je belletjes nodig, wil ik je wel een stevige conceptbrief die jurisich onderbouwd is sturen.

Heb je de data niet, bedenken we wel wat. Sommeren en ingebreke stellen zijn toverwoorden.
De pen is scherper dan het zwaard.

PB anders even als je zin hebt, nogmaals niets moet. Maar als je niet strijdt krijg je ook niets.

elianmars

Citaat van: Ludo op 26-08-2009 23:47:50
Citaat van: elianmars op 26-08-2009 22:15:57
Waar gáát dit in hemelsnaam over?  ::)

;D

Lezen, Ludo, lezen. 't Gaat over m'n ADSL verbinding die er geen zin in heeft  ;D ;D

elianmars

Voordat ik beslis over te stappen naar een andere provider, moet ik eerst zeker weten of het bij een andere provider wel goed komt.
Volgens XS ligt het aan de telefoonlijn. Dan heeft het dus weinig zin om over te stappen  :eusa_shifty:


@Yits: Ik wil het nog heel even afwachten, voordat ik XS een boze brief stuur.

Sbv

Citaat van: elianmars op 27-08-2009 22:12:55
Voordat ik beslis over te stappen naar een andere provider, moet ik eerst zeker weten of het bij een andere provider wel goed komt.
Volgens XS ligt het aan de telefoonlijn. Dan heeft het dus weinig zin om over te stappen  :eusa_shifty:


@Yits: Ik wil het nog heel even afwachten, voordat ik XS een boze brief stuur.
Raar dat het dan opeens aan de telefoonlijn ligt. Terwijl Xs een ander Abo heeft. Heeft men Kpn er al bijgehaald dan ? Bij mijn buren volgens mij nog zonder resultaat

elianmars

CiteerIk kan uw ongeduld in deze helemaal begrijpen. Dit is inderdaad ook niet iets
wat u van XS4ALL mag verwachten. Ondanks dat er hard aan gewerkt wordt, is het
probleem in dit geval niet eenvoudig op te lossen zo blijkt.

KPN is inmiddels aangestuurd en zijn bezig met uw lijn. Voor uw referentie, het
betreft ticket *****.

Tja.......


Jouw buurman zit ook nog steeds zonder, Sander? Is hij ook recent overgestapt naar XS4all Only, misschien?

Sbv

Ik geloof niet dat hij van abo gewisseld was, wat ik van hem begreep, en ja hij had wel zijn rekening betaald.
Hij zou XS in gebreke gaan stellen volgens mij

elianmars

Vanavond weer een mail van XS ontvangen. KPN heeft de lijn getest en in orde bevonden.

Nu zou het aan mijn modem liggen.

Ik heb 'm al 100 keer gereset en opnieuw geconfigureerd, net als mijn oude modem en ook het modem van de zaak.

Ik weet het niet meer, hoor.....

Sbv

Citaat van: elianmars op 28-08-2009 22:49:34
Vanavond weer een mail van XS ontvangen. KPN heeft de lijn getest en in orde bevonden.

Nu zou het aan mijn modem liggen.

Ik heb 'm al 100 keer gereset en opnieuw geconfigureerd, net als mijn oude modem en ook het modem van de zaak.

Ik weet het niet meer, hoor.....
Andere firmware ?
Heeft men niet toevallig wat settings aangepast ?

Modem van thuis werkt dat op de zaak ook ?(na herconfiguratie)

Misha

Laat ze dan lekker een Modem opsturen.
Als het dan werkt betaal je hem, anders niet.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elmarconi

Citaat van: Sbv op 28-08-2009 22:53:13
Citaat van: elianmars op 28-08-2009 22:49:34
Vanavond weer een mail van XS ontvangen. KPN heeft de lijn getest en in orde bevonden.

Nu zou het aan mijn modem liggen.

Ik heb 'm al 100 keer gereset en opnieuw geconfigureerd, net als mijn oude modem en ook het modem van de zaak.

Ik weet het niet meer, hoor.....
Andere firmware ?
Heeft men niet toevallig wat settings aangepast ?

Modem van thuis werkt dat op de zaak ook ?(na herconfiguratie)

Zo moet dat om alles uit te sluiten... 
--
Autogas Inside . . .