Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

elianmars

 :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:


Zojuist thuis gekomen vanuit Renesse, na eerst nog even bij m'n pa langs geweest te zijn en gelijk het modem weer gereset en geconfigureerd en jawel, eindelijk kan ik weer normaal internetten  :D

Het heeft lang geduurd, maar het is dan toch eindelijk voor elkaar. XS4all blijft mij toch als klant houden. Ik had juist vandaag besloten om met ze te kappen, als de verbinding nog steeds niet in orde zou zijn.


@ Sander: langskomen voor koffie mag natuurlijk nog steeds  ;D


En met m'n pa gaat het relatief goed, gelukkig. Hij moet nog wel in het ziekenhuis blijven, maar er is verbetering  :)

elianmars

En iedereen bedankt voor de steun, natuurlijk  ;) :)

Sbv

Citaat van: elianmars op 30-08-2009 21:06:24
:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:


Zojuist thuis gekomen vanuit Renesse, na eerst nog even bij m'n pa langs geweest te zijn en gelijk het modem weer gereset en geconfigureerd en jawel, eindelijk kan ik weer normaal internetten  :D

Het heeft lang geduurd, maar het is dan toch eindelijk voor elkaar. XS4all blijft mij toch als klant houden. Ik had juist vandaag besloten om met ze te kappen, als de verbinding nog steeds niet in orde zou zijn.


@ Sander: langskomen voor koffie mag natuurlijk nog steeds  ;D


En met m'n pa gaat het relatief goed, gelukkig. Hij moet nog wel in het ziekenhuis blijven, maar er is verbetering  :)

Ik kom wel even langs morgen. 20 uur ?

elianmars

Ik kreeg net een telefoontje van m'n pa. Hij mag, als alles goed gaat, woensdag weer naar huis :)

Om dat te vieren heb ik voor mezelf een nieuwe laptop besteld ;D

Mijn huidige schuif ik door naar mijn vrouw. Die heeft er nu eentje van voor de oorlog :eusa_shifty:

)()()sT

Mooi man!! Dat ie maar snel op mag knappen.

Maarre.... wat was er dan nou eigenlijk mis met die &%*%#%&%% internetverbinding?

Laserblue

Citaat van: elianmars op 31-08-2009 11:07:30
Ik kreeg net een telefoontje van m'n pa. Hij mag, als alles goed gaat, woensdag weer naar huis :)

Om dat te vieren heb ik voor mezelf een nieuwe laptop besteld ;D

Mijn huidige schuif ik door naar mijn vrouw. Die heeft er nu eentje van voor de oorlog :eusa_shifty:

en nu krijgt ze er 1 van net er na  ;D




goed om te horen dat alles weer goed gaat daar  :)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Citaat van: )()()sT op 31-08-2009 11:12:45
Maarre.... wat was er dan nou eigenlijk mis met die &%*%#%&%% internetverbinding?

De fout lag toch bij XS4all. Wel een inkomend ADSL signaal, maar geen internet. De storing is nu eindelijk opgelost, staat ook niet meer bij de lopende storingen.
Alleen jammer dat ze niet echt willen toegeven dat de fout bij hun lag. Had me een hoop ergernis bespaard ::)

elianmars

Citaat van: Laserblue op 31-08-2009 11:26:03
Citaat van: elianmars op 31-08-2009 11:07:30
Ik kreeg net een telefoontje van m'n pa. Hij mag, als alles goed gaat, woensdag weer naar huis :)

Om dat te vieren heb ik voor mezelf een nieuwe laptop besteld ;D

Mijn huidige schuif ik door naar mijn vrouw. Die heeft er nu eentje van voor de oorlog :eusa_shifty:

en nu krijgt ze er 1 van net er na  ;D



Als die oorlog een jaar geleden is geëindigd wel, ja ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 31-08-2009 11:34:47
Citaat van: )()()sT op 31-08-2009 11:12:45
Maarre.... wat was er dan nou eigenlijk mis met die &%*%#%&%% internetverbinding?

De fout lag toch bij XS4all. Wel een inkomend ADSL signaal, maar geen internet. De storing is nu eindelijk opgelost, staat ook niet meer bij de lopende storingen.
Alleen jammer dat ze niet echt willen toegeven dat de fout bij hun lag. Had me een hoop ergernis bespaard ::)
Kan je nu je claim maken voor alle extra kosten etc

elianmars

Citaat van: Sbv op 31-08-2009 13:09:27
Citaat van: elianmars op 31-08-2009 11:34:47
Citaat van: )()()sT op 31-08-2009 11:12:45
Maarre.... wat was er dan nou eigenlijk mis met die &%*%#%&%% internetverbinding?

De fout lag toch bij XS4all. Wel een inkomend ADSL signaal, maar geen internet. De storing is nu eindelijk opgelost, staat ook niet meer bij de lopende storingen.
Alleen jammer dat ze niet echt willen toegeven dat de fout bij hun lag. Had me een hoop ergernis bespaard ::)
Kan je nu je claim maken voor alle extra kosten etc

Ik neem aan dat je buurman ook weer normaal kan internetten?


Sbv

Heb hem nog niet gesproken, al vanavond eens aanbellen

elmarconi

Citaat van: elianmars op 31-08-2009 11:36:46
Als die oorlog een jaar geleden is geëindigd wel, ja ;D

De derde Golfoorlog?
--
Autogas Inside . . .

elianmars

Eindelijk maar eens een paar foto's van de vakantie. Ik zal jullie niet te veel vervelen en zal er slechts een paar plaatsen  ;D

In de file voor de Gotthardtunnel:



Links het huis wat mijn ouders gehuurd hebben (mooi uitzicht!):



Van een dagje wandelen word je best wel moe:



Italië heeft veel mooie gebouwen (waar nog mooiere Volvo's voor staan  ;D):



En het akkefietje op de terugweg. Vocht in het brandstoffilter  :eusa_doh::









razorx

Als ik die beelden zie:

Ik zou zo weer op vakantie willen.
het steeds wisselende lanschap onderweg.
Genieten van een no budged lunch onderweg die meer dan heerlijk is.
Je zoontje die alleen maar rondkijkt of slaapt.
Het lekkere weer.

En dan die terugrit waar je heel rustig kan wennen aan een wat minder klimaat.
Jij hebt net als ik een wat moeizamere rit gehad, maar ik heb genoten van de ervaring.

Wel wat geleerd van de vakantie: ik laat mijn geluk door niemand of niets verstieren.
Gek om dat op je 46ste te ontdekken.

nardgilsing

Citaat van: elianmars op 31-08-2009 22:36:53
Eindelijk maar eens een paar foto's van de vakantie. Ik zal jullie niet te veel vervelen en zal er slechts een paar plaatsen  ;D

In de file voor de Gotthardtunnel:

http://www.familie-verweij.nl/v70/filegotthtnl.jpg


Dit is zo'n bekende foto...... hmmmm
Vorig jaar in septmeber heb ik dezelfde gemaakt om na een uur stilstaan te horen krijgen dat we via de Gotthardpas mochten(moesten) rijden. Echt een straf! Zeker een leuke route om te rijden!