Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

GeertG

Zo even moeten bijlezen.........

Wat vakantieperikelen (starten, filter, noodweer), wat internetperikelen (goh, wie heeft ze nog niet gehad) en wat serieuzere problemen (zieke vader)..........

Maar je ziet dat alles weer helemaal goed komt !   :D
Gelukkig en mooi toch  :eusa_dance:

Succes komende tijd met je fantastische internetverbinding, je niet 'niet willen starten', je nieuwe laptop en de gezondheid !  :D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

UserID6342

Citaat van: razorx op 01-09-2009 00:35:33
Wel wat geleerd van de vakantie: ik laat mijn geluk door niemand of niets verstieren.
Gek om dat op je 46ste te ontdekken.
Is niet gek Yits, pas dan besef je de nut van het leven in het algemeen en hoe betrekkelijk het allemaal maar is.  Ik kwam daar op me 40e pas achter ;D

UserID6342

Citaat van: nardgilsing op 04-09-2009 08:08:28
...... om na een uur stilstaan te horen krijgen dat we via de Gotthardpas mochten(moesten) rijden. Echt een straf! Zeker een leuke route om te rijden!
Hoe kom je daar nu bij joh,  De Gotthard over is een fantastische route om te rijden, vele malen mooier en leuker als de tunnel.  Het enigste voordel van de tunnel is tijdswinst, voor de rest niets maar dan ook helemaal niets.

jan piet

Citaat van: Dirk342 op 04-09-2009 11:10:56
Citaat van: razorx op 01-09-2009 00:35:33
Wel wat geleerd van de vakantie: ik laat mijn geluk door niemand of niets verstieren.
Gek om dat op je 46ste te ontdekken.
Is niet gek Yits, pas dan besef je de nut van het leven in het algemeen en hoe betrekkelijk het allemaal maar is.  Ik kwam daar op me 40e pas achter ;D

Da's dan tóch 6 jaar eerder...... :evil:

( En als bijna 46-er herken ik het wel een beetje :eusa_whistle:

Gr,JP

Domaso

Citaat van: Dirk342 op 04-09-2009 11:12:54
Citaat van: nardgilsing op 04-09-2009 08:08:28
...... om na een uur stilstaan te horen krijgen dat we via de Gotthardpas mochten(moesten) rijden. Echt een straf! Zeker een leuke route om te rijden!
Hoe kom je daar nu bij joh,  De Gotthard over is een fantastische route om te rijden, vele malen mooier en leuker als de tunnel.  Het enigste voordel van de tunnel is tijdswinst, voor de rest niets maar dan ook helemaal niets.

Ben 'n 15-tal jaar geleden eens 's nachts over de Gotthard pas gegaan. Een onvergetelijke ervaring.
De laatste jaren meestal over de Splügen en de Maloja. (is korter)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Freakybaby

Citaat van: Domaso op 04-09-2009 12:43:40
Citaat van: Dirk342 op 04-09-2009 11:12:54
Citaat van: nardgilsing op 04-09-2009 08:08:28
...... om na een uur stilstaan te horen krijgen dat we via de Gotthardpas mochten(moesten) rijden. Echt een straf! Zeker een leuke route om te rijden!
Hoe kom je daar nu bij joh,  De Gotthard over is een fantastische route om te rijden, vele malen mooier en leuker als de tunnel.  Het enigste voordel van de tunnel is tijdswinst, voor de rest niets maar dan ook helemaal niets.

Ben 'n 15-tal jaar geleden eens 's nachts over de Gotthard pas gegaan. Een onvergetelijke ervaring.
De laatste jaren meestal over de Splügen en de Maloja. (is korter)

Grossglockner hochstrasse moet je ook eens doen bij nacht.. Het linker poortje staat altijd open Alleen niet net als ik vergeten te tanken...
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

Ik was al blij dat ik 't haalde door de tunnel...........  :eusa_shifty: ;D ;D ;D

Scooby Doo

Zo'n mooi weer en nog met de lichten op rijden.  :eusa_naughty:    :eusa_wall: :eusa_wall:

File is altijd R*K!  :eusa_sick:
Puppy Power!!!

BenC70ES

Citaat van: nardgilsing op 04-09-2009 08:08:28Vorig jaar in septmeber heb ik dezelfde gemaakt om na een uur stilstaan te horen krijgen dat we via de Gotthardpas mochten(moesten) rijden. Echt een straf! Zeker een leuke route om te rijden!


:-\ Ik hoopte dat dit in september al een pak minder zou zijn...  vertrek woensdag die kant op...  maar was ook al van plan om over de bergpas te rijden, lijkt me inderdaad een pak leuker!  :)

Maar dan sta je in het eerste stuk waarschijnlijk nog in de file, indien het zo erg is als bij Marcel?

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

elianmars

Citaat van: BenC70ES op 04-09-2009 23:22:54
Citaat van: nardgilsing op 04-09-2009 08:08:28Vorig jaar in septmeber heb ik dezelfde gemaakt om na een uur stilstaan te horen krijgen dat we via de Gotthardpas mochten(moesten) rijden. Echt een straf! Zeker een leuke route om te rijden!


:-\ Ik hoopte dat dit in september al een pak minder zou zijn...  vertrek woensdag die kant op...  maar was ook al van plan om over de bergpas te rijden, lijkt me inderdaad een pak leuker!  :)

Maar dan sta je in het eerste stuk waarschijnlijk nog in de file, indien het zo erg is als bij Marcel?

Ik verwacht dat de drukte nu wel voorbij is, Ben.

Maar mocht het toch druk zijn, dan sta je toch nog bijna tot de tunnel te wachten. Pas kort voor de tunnel kun je de pas nemen.

Anyway, goede reis  ;)

elianmars

Citaat van: Scooby Doo op 04-09-2009 23:15:12
Zo'n mooi weer en nog met de lichten op rijden.  :eusa_naughty:    :eusa_wall: :eusa_wall:

File is altijd R*K!  :eusa_sick:

???

Ik rijd altijd met de lichten aan. Dag en nacht. Veel veiliger.

En file is wel ruk, maar als ik er eenmaal in sta, wacht ik geduldig af. Ik ga niet continu van baan wisselen om misschien twee minuten eerder te zijn. Dat brengt alleen maar onrust.

BenC70ES

Citaat van: elianmars op 04-09-2009 23:24:41
Citaat van: BenC70ES op 04-09-2009 23:22:54
Citaat van: nardgilsing op 04-09-2009 08:08:28Vorig jaar in septmeber heb ik dezelfde gemaakt om na een uur stilstaan te horen krijgen dat we via de Gotthardpas mochten(moesten) rijden. Echt een straf! Zeker een leuke route om te rijden!


:-\ Ik hoopte dat dit in september al een pak minder zou zijn...  vertrek woensdag die kant op...  maar was ook al van plan om over de bergpas te rijden, lijkt me inderdaad een pak leuker!  :)

Maar dan sta je in het eerste stuk waarschijnlijk nog in de file, indien het zo erg is als bij Marcel?

Ik verwacht dat de drukte nu wel voorbij is, Ben.

Maar mocht het toch druk zijn, dan sta je toch nog bijna tot de tunnel te wachten. Pas kort voor de tunnel kun je de pas nemen.

Anyway, goede reis  ;)

Ja het is dat dat ik dacht...  ik ben er al een paar keer voorbij gereden, maar 's nachts en en met regen en dan zag je de afrit voor de pas nauwelijks... maar dacht wel dat het vlak voor de ingang was.

Thanks!

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

razorx

#2022
Citaat van: Dirk342 op 04-09-2009 11:10:56
Citaat van: razorx op 01-09-2009 00:35:33
Wel wat geleerd van de vakantie: ik laat mijn geluk door niemand of niets verstieren.
Gek om dat op je 46ste te ontdekken.
Is niet gek Yits, pas dan besef je de nut van het leven in het algemeen en hoe betrekkelijk het allemaal maar is.  Ik kwam daar op me 40e pas achter ;D
@Dirk Mhh ik was altijd al een laatbloeier. ;)

Wel leuk de wending in dit topic. Ik doel op dat meer..... als titel.

Je deed het altijd al Marcel, maar dat gewone dagelijks leven is ook leuk om te lezen. Die roffels zijn leuk, maar er zijn belangrijker zaken.

Ik wilde nog een heel zwaar betoog houden, over het leven en alles, maar heb dat maar achterwege gelaten  ;)


elianmars

Citaat van: razorx op 04-09-2009 23:54:21


Wel leuk de wending in dit topic. Ik doel op dat meer..... als titel.





Ja, ik heb de titel maar aangepast. Het gaat niet meer alleen over Roetmobiel. Ik kan hier wel lekker m'n ei kwijt  ;D

MICHEL306

een ei hoort er bij.... :eusa_whistle:

Maaruh, hoeist met de roffel dan? de mijne staat vandaag met de kap open voor een volledige distributie wissel, je weet wel...
zou in een dag klaar zijn dus ik neem een dagje vrij...(nacht dienst)

gr  M