Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Freakybaby

Goed om te lezen dat het je een keer meezit met een reparatie Marcel!
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Reitse

Soms moet je niet te moeilijk denken ;)

UserID6342

Citaat van: razorx op 01-10-2009 19:26:07
En erger je je nu PAS aan jezelf? ;)
;D Mooi dat het is opgelost Marcel en nee, eeuuh, ik bedoel... ik zeg niks ;D

rogerV701998

Mooi Marcel dat het euvel gevonden is. Het leven kan soms zo simpel zijn.... ;D

Gr. roger

elianmars

#2089
Zo, de R deurpanelen zitten er ook eindelijk in. Ik heb er zelf niks aan hoeven doen. Sander is er druk mee bezig geweest (waarvoor dank!)  :D

Ik ben met de wagen van Richard (Knoopie) bezig geweest. Hoogteverstelmotortjes gemonteerd, nieuwe afdekdop, interieurpaneel vastgezet en nog wat kleine dingetjes.

Daarna ben ik nog even aan de slag gegaan met de audio van m'n eigen wagen. Ik had geen speakerkabels los getrokken (wat ik dus dacht). De linker voorspeakers waren geschakeld via de carkit, die ik er uit had gesloopt. Daardoor deden ze het niet meer. Ik heb de stekkers van de carkit, die nog achter de radio zaten, vervangen door een Volvo-iso stekker en toen kwam er weer geluid uit alle speakers  :eusa_dance:


Die arme Roetmobiel heeft een hoop gemopper van mij moeten aanhoren omdat-ie niet startte. Achteraf was er dus helemaal niks aan de hand.
Ik vermoed dat het stekkertje bij Hooftman iets is verbogen, waardoor het niet meer goed op de startmotor bleef zitten. Het probleem begon ook nadat de wagen daar gestaan had. Na 8 maanden ben ik er dan eindelijk achter  :eusa_shifty:

Maar goed, nu kan ik weer volop van gaan genieten van de roetbak (deed ik toch wel, maar was toch steeds een beetje bang dat-ie niet wilde starten)  8)

Sbv

geniet lekker van je deurpanelen. nu nog een andere pookknop en alu inleg en je bent klaar.

Was weer een gezellig avondje sleutelen

elianmars

Citaat van: Sbv op 02-10-2009 00:14:27
Was weer een gezellig avondje sleutelen

Ja, zeker! Helemaal vergeten te zeggen in m'n vorige post  :-[ ;D

Cesar

Tijd voor een foto-update  ;D

elianmars

Ik zal de wagen binnenkort weer eens een beetje schoon maken van binnen (op de "nieuwe"deurpanelen lag een dikke laag stof  :eusa_shhh:) en wat foto's schieten.

Sbv

Citaat van: elianmars op 02-10-2009 00:21:52
Ik zal de wagen binnenkort weer eens een beetje schoon maken van binnen (op de "nieuwe"deurpanelen lag een dikke laag stof  :eusa_shhh:) en wat foto's schieten.

doe dat de roetmobiel zat onder het stof

elianmars

Citaat van: Sbv op 02-10-2009 00:41:12
Citaat van: elianmars op 02-10-2009 00:21:52
Ik zal de wagen binnenkort weer eens een beetje schoon maken van binnen (op de "nieuwe"deurpanelen lag een dikke laag stof  :eusa_shhh:) en wat foto's schieten.

doe dat de roetmobiel zat onder het stof

Ik weet 't. Geen idee wat er afgelopen weekend in de lucht hing in Zeeland. Mijn ogen, neus en keel waren er ook niet blij mee.........

arjenT5R

Citaat van: elianmars op 02-10-2009 00:49:55
Citaat van: Sbv op 02-10-2009 00:41:12
Citaat van: elianmars op 02-10-2009 00:21:52
Ik zal de wagen binnenkort weer eens een beetje schoon maken van binnen (op de "nieuwe"deurpanelen lag een dikke laag stof  :eusa_shhh:) en wat foto's schieten.

doe dat de roetmobiel zat onder het stof

Ik weet 't. Geen idee wat er afgelopen weekend in de lucht hing in Zeeland. Mijn ogen, neus en keel waren er ook niet blij mee.........

Het was auto cross  ;)
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

GeertG

Nou Marcel, het zit je deze keer gelukkig eens mee.
Vervelend van al die startproblemen maar o zo blij, neem ik aan, dat het iets heel simpels was  :D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Claudia

Als je nou maar niet in een zwart gat valt.... ;D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

V70 classic

Citaat van: Claudia op 02-10-2009 07:46:36
Als je nou maar niet in een zwart gat valt.... ;D

Je bedoeld de onbekende leegte ;) .
Marcel za hopenlijkl een andere hobby moeten zoeken
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.