Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

elianmars

En ik kan weer op zoek gaan naar een onderdeel voor Roetmobiel...........


Zoals in het geërgerd topic te lezen is, heb ik van de week de bagagerolhoes ergens op een tuinmuurtje neergelegd. Ik kwam er vandaag pas achter dat ik 'm had laten liggen. Logisch dat-ie er drie dagen later niet meer ligt  :eusa_wall: :eusa_wall:

Ik ben al een beetje aan het neuzen op eBay, maar voor die dingen wordt de hoofdprijs gevraagd. Zelfs voor gebruikte.

Zal waarschijnlijk een bestelling bij estateservices gaan worden.


Zonde van het geld.....  :eusa_wall:

Bouke

Citaat van: elianmars op 28-11-2009 14:29:02
Citaat van: Bouke op 28-11-2009 13:04:08
Hej Marcel drie keer raden wat het weer niet doet bij de t-5 na datíe bij de spuiter was/is :evil:


Alweer het dakraam?  :eusa_doh:

Is dat er uit geweest voor het spuiten?

Nee alleen een stukkie open maar nou gaat het niet meer dicht,toch lastig als het regent.Maar ze gingen kijken of ze het konden oplossen vandaag maar helaas niks gehoord. Nou rij ik ff een saab95 ook leuk.

elianmars

Citaat van: Bouke op 28-11-2009 16:24:09
Citaat van: elianmars op 28-11-2009 14:29:02
Citaat van: Bouke op 28-11-2009 13:04:08
Hej Marcel drie keer raden wat het weer niet doet bij de t-5 na datíe bij de spuiter was/is :evil:


Alweer het dakraam?  :eusa_doh:

Is dat er uit geweest voor het spuiten?

Nee alleen een stukkie open maar nou gaat het niet meer dicht,toch lastig als het regent.Maar ze gingen kijken of ze het konden oplossen vandaag maar helaas niks gehoord. Nou rij ik ff een saab95 ook leuk.

Het werkte toch gewoon goed? Of heb je het zelf niet meer gebruikt, nadat we 't in orde hebben gemaakt?

Bouke

Hij deed het perfect alleen ze hebben de A-styl los gehad om het raam opnieuw te zetten omdat het raam los zat en dus lekte :-\

Turbo-Geek

Citaat van: elianmars op 28-11-2009 14:31:05
En ik kan weer op zoek gaan naar een onderdeel voor Roetmobiel...........


Zoals in het geërgerd topic te lezen is, heb ik van de week de bagagerolhoes ergens op een tuinmuurtje neergelegd. Ik kwam er vandaag pas achter dat ik 'm had laten liggen. Logisch dat-ie er drie dagen later niet meer ligt  :eusa_wall: :eusa_wall:

Ik ben al een beetje aan het neuzen op eBay, maar voor die dingen wordt de hoofdprijs gevraagd. Zelfs voor gebruikte.

Zal waarschijnlijk een bestelling bij estateservices gaan worden.


Zonde van het geld.....  :eusa_wall:

Ik begrijp dus dat jij niet altijd de hoes dich rolt/sluit  zodat je geen zicht meer hebt op achterbak ?
Ook weleens gehad (vergeten te plaatsen) maar ik vind het altijd zo lelijk als die bak zichtbaar is dus ik wilde hem dicht trekken en kwam er toen snel achter dat ik nog even iets moest plaatsen.

Dat ding is trouwens echt iets wat een Recall had moeten zijn van Volvo uit, Wat een ongelovelijk sjips kwaliteit !
Zelfs als je hem nieuw hebt kan het vrij snel kapot zijn en moet je weer gaan hobbieen ;(
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

elianmars

Citaat van: Turbo-Geek op 28-11-2009 16:44:12
Citaat van: elianmars op 28-11-2009 14:31:05
En ik kan weer op zoek gaan naar een onderdeel voor Roetmobiel...........


Zoals in het geërgerd topic te lezen is, heb ik van de week de bagagerolhoes ergens op een tuinmuurtje neergelegd. Ik kwam er vandaag pas achter dat ik 'm had laten liggen. Logisch dat-ie er drie dagen later niet meer ligt  :eusa_wall: :eusa_wall:

Ik ben al een beetje aan het neuzen op eBay, maar voor die dingen wordt de hoofdprijs gevraagd. Zelfs voor gebruikte.

Zal waarschijnlijk een bestelling bij estateservices gaan worden.


Zonde van het geld.....  :eusa_wall:

Ik begrijp dus dat jij niet altijd de hoes dich rolt/sluit  zodat je geen zicht meer hebt op achterbak ?
Ook weleens gehad (vergeten te plaatsen) maar ik vind het altijd zo lelijk als die bak zichtbaar is dus ik wilde hem dicht trekken en kwam er toen snel achter dat ik nog even iets moest plaatsen.

Dat ding is trouwens echt iets wat een Recall had moeten zijn van Volvo uit, Wat een ongelovelijk sjips kwaliteit !
Zelfs als je hem nieuw hebt kan het vrij snel kapot zijn en moet je weer gaan hobbieen ;(


Ik heb pas vanmiddag de bewuste stoel uit de wagen gehaald. Ik trek wel altijd de hoes dicht, dus wilde dat vanmiddag ook doen, toen de stoel er uit was. Toen kwam ik er dus achter dat ik 'm niet meer heb  :eusa_shifty:

Turbo-Geek

Citaat van: elianmars op 28-11-2009 17:29:34
Citaat van: Turbo-Geek op 28-11-2009 16:44:12
Citaat van: elianmars op 28-11-2009 14:31:05
En ik kan weer op zoek gaan naar een onderdeel voor Roetmobiel...........


Zoals in het geërgerd topic te lezen is, heb ik van de week de bagagerolhoes ergens op een tuinmuurtje neergelegd. Ik kwam er vandaag pas achter dat ik 'm had laten liggen. Logisch dat-ie er drie dagen later niet meer ligt  :eusa_wall: :eusa_wall:

Ik ben al een beetje aan het neuzen op eBay, maar voor die dingen wordt de hoofdprijs gevraagd. Zelfs voor gebruikte.

Zal waarschijnlijk een bestelling bij estateservices gaan worden.


Zonde van het geld.....  :eusa_wall:

Ik begrijp dus dat jij niet altijd de hoes dich rolt/sluit  zodat je geen zicht meer hebt op achterbak ?
Ook weleens gehad (vergeten te plaatsen) maar ik vind het altijd zo lelijk als die bak zichtbaar is dus ik wilde hem dicht trekken en kwam er toen snel achter dat ik nog even iets moest plaatsen.

Dat ding is trouwens echt iets wat een Recall had moeten zijn van Volvo uit, Wat een ongelovelijk sjips kwaliteit !
Zelfs als je hem nieuw hebt kan het vrij snel kapot zijn en moet je weer gaan hobbieen ;(


Ik heb pas vanmiddag de bewuste stoel uit de wagen gehaald. Ik trek wel altijd de hoes dicht, dus wilde dat vanmiddag ook doen, toen de stoel er uit was. Toen kwam ik er dus achter dat ik 'm niet meer heb  :eusa_shifty:

Ja dat zijn de mindere momenten, temeer omdat je niemand (behalve jezelf) de schuld kan geven .......
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

elianmars

En omdat het vandaag niet op kan, vond ik zojuist ook nog een paars/witte envelop in de brievenbus van de zaak.

Op zondagavond om 21.00 uur met 120 km/per uur over de snelweg "gescheurd", in plaats van de toegestane 100  ::)

)()()sT

Zo kwam ik er bij de 850 achter dat ik de rechter vloermatten bij de wasstraat had laten liggen  :eusa_eh:
Wel balen Mars, ik zou vandaag maar niet meer gaan rijden  ;D

pwassink

Citaat van: elianmars op 28-11-2009 17:53:17
En omdat het vandaag niet op kan, vond ik zojuist ook nog een paars/witte envelop in de brievenbus van de zaak.

Op zondagavond om 21.00 uur met 120 km/per uur over de snelweg "gescheurd", in plaats van de toegestane 100  ::)

Heb ik dit  "event" nu in totaal al drie of viermaal gelezen ..  ?

Zou dat op zich terecht ook weer kunnen posten in waar heb je je vandaag XXX verheugd,verbaasd,geergerd .

Nee, T staat hier wel op zijn plaats denk ik ..   :eusa_think:

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

elianmars

Citaat van: pwassink op 28-11-2009 18:31:23
Citaat van: elianmars op 28-11-2009 17:53:17
En omdat het vandaag niet op kan, vond ik zojuist ook nog een paars/witte envelop in de brievenbus van de zaak.

Op zondagavond om 21.00 uur met 120 km/per uur over de snelweg "gescheurd", in plaats van de toegestane 100  ::)

Heb ik dit  "event" nu in totaal al drie of viermaal gelezen ..  ?

Zou dat op zich terecht ook weer kunnen posten in waar heb je je vandaag XXX verheugd,verbaasd,geergerd .

Nee, T staat hier wel op zijn plaats denk ik ..   :eusa_think:



Nee, de bekeuring staat slechts twee keer op het forum.

De rolhoes-affaire drie keer (inclusief de "gezocht" advertentie).

Ik moet toch m'n aantal posts hoog houden, Peter  :eusa_shifty: ;D

elianmars

Bagagerolhoes zal binnenkort weer achterin liggen. Via het forum een paar aanbiedingen gekregen  :D

Morgen maar eens kijken wie ik er vanaf ga helpen  :P

knoopie

CiteerZo kwam ik er bij de 850 achter dat ik de rechter vloermatten bij de wasstraat had laten liggen 
Wel balen Mars, ik zou vandaag maar niet meer gaan rijden 

en die had ik net nodig joost...... ;D ;D
beetje jammer maar ze staan goed....

;)

elianmars

Nou, Roetmobiel staat nu bij de dealer.

Net werd ik gebeld. Ze hadden al twee dingen gevonden.
Oh oh.....

Het eerste was een spijker in de rechterachterband ;D 
Ik moest 'm inderdaad wel wat vaker oppompen dan de andere banden.

Tweede punt is een gloeibougie die niet goed meer is.

Ik had ze ook gevraagd te kijken waarom de wagen de laatste tijd moeilijker start.

Nu maar hopen dat ik niet meer gebeld word :eusa_pray: ;D

Ludo

Citaat van: elianmars op 03-12-2009 13:53:25
Nu maar hopen dat ik niet meer gebeld word :eusa_pray:

Wil je hem niet meer gaan halen dan?.  ;D

Succes!.