Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

jan piet

Citaat van: V70 classic op 21-12-2009 18:26:03
Citaat van: Laserblue op 21-12-2009 18:08:51
Lekker rustig op het forum als Marcel in the middle of nowhere zit zeg  :eusa_dance:

Met een beetje geluk geeft zijn roffel de geest, zijn we er nog langer vanaf  :evil: .

hij is ook wel erg aan het opscheppen de laatste 3 maanden dat Roetmobiel 't zo goed doet... en dan 1 jr na dato wéér dezelfde locatie opzoeken. 'T is de goden ook wel tot het uiterste verzoeken  :eusa_think:

elianmars

Citaat van: jan piet op 21-12-2009 18:30:56
Citaat van: V70 classic op 21-12-2009 18:26:03
Citaat van: Laserblue op 21-12-2009 18:08:51
Lekker rustig op het forum als Marcel in the middle of nowhere zit zeg  :eusa_dance:

Met een beetje geluk geeft zijn roffel de geest, zijn we er nog langer vanaf  :evil: .

hij is ook wel erg aan het opscheppen de laatste 3 maanden dat Roetmobiel 't zo goed doet... en dan 1 jr na dato wéér dezelfde locatie opzoeken. 'T is de goden ook wel tot het uiterste verzoeken  :eusa_think:



Oh, oh, wat zijn jullie weer lief voor me, zeg...........  :eusa_snooty:







;D ;D


Vanmiddag zijn we over het punt, waar we vorig jaar gestrand zijn, gereden. Op dat moment heb ik Freek nog een sms gestuurd dat het gelukt is  ;D



@Lasserblauw: je bent helemaal niet van me af!  :evil:





Wegens veranderingen van de plannen gaan we deze week niet naar huis tussendoor. Daardoor kan ik dus ook niet m'n Mobistar stickje van de mat plukken.
Daarom heb ik vanmiddag hier maar zo'n pakketje aangeschaft. M'n pa wil de andere wel van me overnemen, dus da's geen weggegooid geld geweest. Alleen stom dat ik 'm besteld heb. Ik had de hoop dat-ie op tijd zou zijn, maar helaas.
Gewoon even hier langs een Mobistar shop is natuurlijk veel makkelijker.........  :eusa_doh:



We zijn nu in Rahier. Geen WiFi signaal te vinden hier, zoals ik al verwachtte  ;D

elmarconi

Citaat van: elianmars op 21-12-2009 21:00:25
Alleen stom dat ik 'm besteld heb. Ik had de hoop dat-ie op tijd zou zijn, maar helaas.
Gewoon even hier langs een Mobistar shop is natuurlijk veel makkelijker.........  :eusa_doh:

Ongeopend retour, uitleg erbij dat het te lang duurde, en je in BE een ander hebt gekocht , evt nrs erbij. Bij gemekker beroepen op wet kopen op afstand. (Geldt dat ook in BE?)
--
Autogas Inside . . .

jan piet

Citaat van: elianmars op 21-12-2009 21:00:25

Wegens veranderingen van de plannen gaan we deze week niet naar huis tussendoor.


Kijk, marcel neemt onze goed bedoelde adviezen wel tot zich. Hij gaat niet nóg es over dat punt  ;D

elianmars

Citaat van: jan piet op 21-12-2009 21:17:45
Citaat van: elianmars op 21-12-2009 21:00:25

Wegens veranderingen van de plannen gaan we deze week niet naar huis tussendoor.


Kijk, marcel neemt onze goed bedoelde adviezen wel tot zich. Hij gaat niet nóg es over dat punt  ;D


Ja hoor. Ik ga de komende weken nog minstens drie keer daar langs  :eusa_pray:  ;D

elianmars

De foto's op de vorige pagina doen 't nu weer goed.

En hier nog twee van Roetmobiel in de sneeuw:






Ik heb gisteren en vandaag goed gebruik gemaakt van de winterbanden. 't Wagentje ploegt zonder problemen door de sneeuw  :)

jan piet

Citaat van: elianmars op 21-12-2009 22:38:23
De foto's op de vorige pagina doen 't nu weer goed.

En hier nog twee van Roetmobiel in de sneeuw:

http://www.familie-verweij.nl/v70/Zutendaal3.jpg

http://www.familie-verweij.nl/v70/Zutendaal4.jpg


Ik heb gisteren en vandaag goed gebruik gemaakt van de winterbanden. 't Wagentje ploegt zonder problemen door de sneeuw  :)

Sneeuw, noem jij dát sneeuw???? Dat is hier de afgelopen dagen in 5 minuten gevallen!  :eusa_wall: :eusa_wall:

elianmars

Citaat van: jan piet op 21-12-2009 22:40:02
Citaat van: elianmars op 21-12-2009 22:38:23
De foto's op de vorige pagina doen 't nu weer goed.

En hier nog twee van Roetmobiel in de sneeuw:

http://www.familie-verweij.nl/v70/Zutendaal3.jpg

http://www.familie-verweij.nl/v70/Zutendaal4.jpg


Ik heb gisteren en vandaag goed gebruik gemaakt van de winterbanden. 't Wagentje ploegt zonder problemen door de sneeuw  :)

Sneeuw, noem jij dát sneeuw???? Dat is hier de afgelopen dagen in 5 minuten gevallen!  :eusa_wall: :eusa_wall:

Ik weet 't, JP. Maar ik ben al blij dat er wat gevallen is  ;D

Foto's zijn eergisteren gemaakt, trouwens. Daarna is er nog een klein frutbeetje gevallen.

Hier in de Ardennen ligt ook niet echt veel. Vergeleken met Nederland is 't helemaal niks, maar ja, 't is niet anders. Ik kom er toch écht niet voor terug  :eusa_naughty:

jan piet

Citaat van: elianmars op 21-12-2009 22:59:00
Citaat van: jan piet op 21-12-2009 22:40:02
Citaat van: elianmars op 21-12-2009 22:38:23
De foto's op de vorige pagina doen 't nu weer goed.

En hier nog twee van Roetmobiel in de sneeuw:

http://www.familie-verweij.nl/v70/Zutendaal3.jpg

http://www.familie-verweij.nl/v70/Zutendaal4.jpg


Ik heb gisteren en vandaag goed gebruik gemaakt van de winterbanden. 't Wagentje ploegt zonder problemen door de sneeuw  :)

Sneeuw, noem jij dát sneeuw???? Dat is hier de afgelopen dagen in 5 minuten gevallen!  :eusa_wall: :eusa_wall:

Ik weet 't, JP. Maar ik ben al blij dat er wat gevallen is  ;D

Foto's zijn eergisteren gemaakt, trouwens. Daarna is er nog een klein frutbeetje gevallen.

Hier in de Ardennen ligt ook niet echt veel. Vergeleken met Nederland is 't helemaal niks, maar ja, 't is niet anders. Ik kom er toch écht niet voor terug  :eusa_naughty:

Moeten we anders wat opsturen? ;D
Als we allemaal een doos doen met zeg pak m beet 800 man, hebben jullie tenminste ook wat!

elianmars

Citaat van: jan piet op 21-12-2009 23:08:00
Citaat van: elianmars op 21-12-2009 22:59:00
Citaat van: jan piet op 21-12-2009 22:40:02
Citaat van: elianmars op 21-12-2009 22:38:23
De foto's op de vorige pagina doen 't nu weer goed.

En hier nog twee van Roetmobiel in de sneeuw:

http://www.familie-verweij.nl/v70/Zutendaal3.jpg

http://www.familie-verweij.nl/v70/Zutendaal4.jpg


Ik heb gisteren en vandaag goed gebruik gemaakt van de winterbanden. 't Wagentje ploegt zonder problemen door de sneeuw  :)

Sneeuw, noem jij dát sneeuw???? Dat is hier de afgelopen dagen in 5 minuten gevallen!  :eusa_wall: :eusa_wall:

Ik weet 't, JP. Maar ik ben al blij dat er wat gevallen is  ;D

Foto's zijn eergisteren gemaakt, trouwens. Daarna is er nog een klein frutbeetje gevallen.

Hier in de Ardennen ligt ook niet echt veel. Vergeleken met Nederland is 't helemaal niks, maar ja, 't is niet anders. Ik kom er toch écht niet voor terug  :eusa_naughty:

Moeten we anders wat opsturen? ;D
Als we allemaal een doos doen met zeg pak m beet 800 man, hebben jullie tenminste ook wat!

Gewoon allemaal een paar scheppen achterin de roffel en hier komen brengen.

Gezellig!  :D

knoopie

er ligt inderdaad niet veel sneeuw bij jou



;D ;D


elianmars

Wát er aan sneeuw ligt, is op het moment heel snel aan het verdwijnen. Het regent hier.............  :eusa_wall: :eusa_wall:

V70 classic

Citaat van: elianmars op 22-12-2009 12:42:40
Wát er aan sneeuw ligt, is op het moment heel snel aan het verdwijnen. Het regent hier.............  :eusa_wall: :eusa_wall:

Das balen Marcel.
Het hele jaar hard werken en dan met vakentie prut weer.
Ik hoop dat het weer omstaat zodat de mannen lekker kunnen ravotten.

greets Ronald
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

knoopie

CiteerHet hele jaar hard werken en dan met vakentie prut weer.

ronald hij gaat 6 x per jaar op vakantie + een huis aan de zeeuwse riviera zie foto hierboven......
dusssss......... ;)

V70 classic

Citaat van: knoopie op 22-12-2009 13:04:20
CiteerHet hele jaar hard werken en dan met vakentie prut weer.

ronald hij gaat 6 x per jaar op vakantie + een huis aan de zeeuwse riviera zie foto hierboven......
dusssss......... ;)

Ik vindt die roffel naar je vakantiehuis duwen hard werk  :eusa_whistle:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.