Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Laserblue

Citaat van: elianmars op 22-12-2009 12:42:40
Wát er aan sneeuw ligt, is op het moment heel snel aan het verdwijnen. Het regent hier.............  :eusa_wall: :eusa_wall:

troost je, hier ook  :eusa_wall:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Citaat van: knoopie op 22-12-2009 13:04:20
CiteerHet hele jaar hard werken en dan met vakentie prut weer.

ronald hij gaat 6 x per jaar op vakantie + een huis aan de zeeuwse riviera zie foto hierboven......
dusssss......... ;)


We gaan twee keer per jaar op vakantie (zomer en winter) en we hebben inderdaad een caravan in Renesse staan, waar we in het seizoen om het weekend naartoe gaan.

Je hoort mij niet klagen, hoor  ;D


Omdat het volgende week te druk gaat worden hier in het huis (15 personen in een huis voor 10 personen), heb ik vanmorgen een paar dagen in Sunparks in Vielsalm geboekt.
Kunnen we in ieder geval wel weer lekker zwemmen  8) 


elianmars

Ik heb trouwens inmiddels zo'n 100 MB verbruikt met m'n Mobistar stickje. Kost met dit stickje geen drol, maar als ik 't met m'n T-mobile stick had gedaan, zou ik al 200 euro kwijt zijn geweest  :o

Taranis

Citaat van: elianmars op 22-12-2009 20:40:32
Sunparks in Vielsalm

Heb daar paar weken terug ook een lang weekend gezeten. Wel netjes verzorgd allemaal, alleen wel beetje errug commercieel ;)

Ronbroek

Marcel en mobiel internet  :eusa_think:




854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

elianmars


jan piet

verbaasd:  :evil:
A12 bij Zevenhuizen 2 rijbanen afgesloten vanwege sneeuw op de rijbaan.... 't sneeuwt niet eens  :o

gr,JP

elianmars

Citaat van: jan piet op 23-12-2009 16:33:42
verbaasd:  :evil:
A12 bij Zevenhuizen 2 rijbanen afgesloten vanwege sneeuw op de rijbaan.... 't sneeuwt niet eens  :o

gr,JP

Die ene rijbaan is al maandenlang afgesloten. Hadden ze trouwens net zo goed niet hoeven maken. Gaat toch niet werken. Bij Gouda loopt de boel gewoon weer vast  :eusa_doh:

elianmars

Roetmobiel heeft vandaag weer lekker mogen sjouwen. Zes personen, een slee en boodschappen voor 10 man voor enkele dagen  ;D

Het is af en toe flink glad. De winterbanden houden zich goed. Ik voel de wagen wel eens een beetje glijden, maar er is goed mee te rijden.
Eindelijk mag-ie weer eens een beetje kilometers maken.......

Jeff

Geweldig man, geniet van je vakantie he! ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Freakybaby

Citaat van: elianmars op 23-12-2009 20:12:30
Eindelijk mag-ie weer eens een beetje kilometers maken.......

Heb even met Jan Piet overleg gehad, wij zijn eventueel wel bereid om ieder een maandje met de roetmobiel te rijden.. Zodat ie af en toe nog warm wordt.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

Citaat van: Freakybaby op 24-12-2009 17:10:13
Citaat van: elianmars op 23-12-2009 20:12:30
Eindelijk mag-ie weer eens een beetje kilometers maken.......

Heb even met Jan Piet overleg gehad, wij zijn eventueel wel bereid om ieder een maandje met de roetmobiel te rijden.. Zodat ie af en toe nog warm wordt.


Och, jullie mogen 'm best eens huren, hoor  :eusa_whistle:

jan piet

Citaat van: elianmars op 24-12-2009 22:23:18
Citaat van: Freakybaby op 24-12-2009 17:10:13
Citaat van: elianmars op 23-12-2009 20:12:30
Eindelijk mag-ie weer eens een beetje kilometers maken.......

Heb even met Jan Piet overleg gehad, wij zijn eventueel wel bereid om ieder een maandje met de roetmobiel te rijden.. Zodat ie af en toe nog warm wordt.


Och, jullie mogen 'm best eens huren, hoor  :eusa_whistle:

beste Marcel,

Freek en ikzelf hebben in ons vergaande overleg, om ons in een diesel te gaan verplaatsen om een gewaardeerd forumlid te hulp te schieten, pertinent niét gesproken over huur. Immers wij bieden aan om iemand hulp te bieden die enorme platte vlakken op de banden krijgt vanwege het vele stilstaan. Zouden wij dit aanbod niet doen dan zou dat namelijk enorme kostenposten voor het gewaardeerde forumlid (lees jijzelf) met zich meebrengen. Immers niet rond de 40.000 km, maar ieder half jaar (lees 1500km) zou je de banden moeten vervangen omdat er mee doorrijden wagenziekte voor je gezin tot gevolg zou hebben. Een ander niet geheel onbelnagrijk punt is dat je Volvo alsnog zou sterven met een nagenoeg maagdelijke kilometerstand na reïncarnatie in januari 2009. Dat is voor Freek en mijzelf onverteerbaar, heeft mij de eetlust aan het kerstdiner ernstig ontnomen (of was die kalkoen tóch gewoon gecremeerd door trauwma) en ons bovenstaand aanbod laten doen.
Dus: we nemen 'm zo mee of gewoon niet!  :eusa_hand:

Gr, Jan Piet  8)


elianmars

Beste Jan Piet,

De wagen staat niet langer dan vier dagen achtereen stil, dus die platte banden zullen er niet komen.

Voor een diesel rijd ik eigenlijk veel te weinig, maar de wagen is me te lief om 'm voor veel te weinig weg te doen en een benzineversie aan te schaffen.

Ik ben veel te zuinig op de wagen, dus zelfs verhuren zou ik niet doen.

Sorry, maar jullie mogen er dus niet in rijden...............  :eusa_naughty:











;D ;D

Maar toch bedankt voor het aanbod om de wagen te laten doen waarvoor-ie bedoeld is: rijden  :-*

Freakybaby

Citaat van: elianmars op 26-12-2009 11:46:38
Beste Jan Piet,

De wagen staat niet langer dan vier dagen achtereen stil, dus die platte banden zullen er niet komen.

Voor een diesel rijd ik eigenlijk veel te weinig, maar de wagen is me te lief om 'm voor veel te weinig weg te doen en een benzineversie aan te schaffen.

Ik ben veel te zuinig op de wagen, dus zelfs verhuren zou ik niet doen.

Sorry, maar jullie mogen er dus niet in rijden...............  :eusa_naughty:











;D ;D

Maar toch bedankt voor het aanbod om de wagen te laten doen waarvoor-ie bedoeld is: rijden  :-*

Ik zal met Jan Piet in overleg treden of wij ons zouden willen laten chaufferen. Hierover volgt nader bericht.

:evil:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn