Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Walter

zit ook 1 rare bout in, daar hebben we niet eens een sleutel voor...

Goede reis Marcel!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

elianmars

Citaat van: VolvoMafia op 30-12-2009 16:44:57


Goede reis Marcel!


Dank je!


En ook nog bedankt voor de koffie!  :D ;D ;)

Ludo

Man man, je zou haast zeggen dat het een maandagmorgen auto is.   :eusa_doh:
Hopelijk valt de schade deze keer een beetje mee, dat mag onderhand ook wel eens.



Citaat van: elianmars op 30-12-2009 14:46:12
Ik ga morgen naar de Ardennen, of-ie nou lekt of niet.

Wel een voordeel alstie lekt, je vind de weg makkelijker terug.  ;D
;)

elianmars

Citaat van: Ludo op 30-12-2009 18:48:56
Wel een voordeel alstie lekt, je vind de weg makkelijker terug.  ;D
;)


;D ;D


Ik heb net de wagen weer even gestart en inderdaad, weer een beetje lekken. Het gebeurt (tot nu toe) dus alleen als de pomp koud is. Als-ie warm wordt, zal-ie wel een beetje uitzetten en het lek dicht duwen, denk ik.

Hopelijk gaat het niet erger worden, zodat ik toch nog een beetje onbezorgd weg kan morgen.

V70 classic

Citaat van: elianmars op 30-12-2009 18:53:31
Citaat van: Ludo op 30-12-2009 18:48:56
Wel een voordeel alstie lekt, je vind de weg makkelijker terug.  ;D
;)


;D ;D


Ik heb net de wagen weer even gestart en inderdaad, weer een beetje lekken. Het gebeurt (tot nu toe) dus alleen als de pomp koud is. Als-ie warm wordt, zal-ie wel een beetje uitzetten en het lek dicht duwen, denk ik.

Hopelijk gaat het niet erger worden, zodat ik toch nog een beetje onbezorgd weg kan morgen.

Is verder naar het zuiden door rijden geen oplossing  :eusa_think: .
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

elianmars

Citaat van: V70 classic op 30-12-2009 18:55:02
Citaat van: elianmars op 30-12-2009 18:53:31
Citaat van: Ludo op 30-12-2009 18:48:56
Wel een voordeel alstie lekt, je vind de weg makkelijker terug.  ;D
;)


;D ;D


Ik heb net de wagen weer even gestart en inderdaad, weer een beetje lekken. Het gebeurt (tot nu toe) dus alleen als de pomp koud is. Als-ie warm wordt, zal-ie wel een beetje uitzetten en het lek dicht duwen, denk ik.

Hopelijk gaat het niet erger worden, zodat ik toch nog een beetje onbezorgd weg kan morgen.

Is verder naar het zuiden door rijden geen oplossing  :eusa_think: .

Ritje naar Waddinxveen was al voldoende, dus dat zal wel loslopen  :P

V70 classic

Citaat van: elianmars op 30-12-2009 18:59:39
Citaat van: V70 classic op 30-12-2009 18:55:02
Citaat van: elianmars op 30-12-2009 18:53:31
Citaat van: Ludo op 30-12-2009 18:48:56
Wel een voordeel alstie lekt, je vind de weg makkelijker terug.  ;D
;)


;D ;D


Ik heb net de wagen weer even gestart en inderdaad, weer een beetje lekken. Het gebeurt (tot nu toe) dus alleen als de pomp koud is. Als-ie warm wordt, zal-ie wel een beetje uitzetten en het lek dicht duwen, denk ik.

Hopelijk gaat het niet erger worden, zodat ik toch nog een beetje onbezorgd weg kan morgen.

Is verder naar het zuiden door rijden geen oplossing  :eusa_think: .

Ritje naar Waddinxveen was al voldoende, dus dat zal wel loslopen  :P

Ik bedoelde eigenlijk een gebied waar de pomp niet zou afkoelen.
Het schijn in de goby s'nachts lekker warm te blijven  :evil: .
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

elianmars

Citaat van: V70 classic op 30-12-2009 19:09:31
Citaat van: elianmars op 30-12-2009 18:59:39
Citaat van: V70 classic op 30-12-2009 18:55:02
Citaat van: elianmars op 30-12-2009 18:53:31
Citaat van: Ludo op 30-12-2009 18:48:56
Wel een voordeel alstie lekt, je vind de weg makkelijker terug.  ;D
;)


;D ;D


Ik heb net de wagen weer even gestart en inderdaad, weer een beetje lekken. Het gebeurt (tot nu toe) dus alleen als de pomp koud is. Als-ie warm wordt, zal-ie wel een beetje uitzetten en het lek dicht duwen, denk ik.

Hopelijk gaat het niet erger worden, zodat ik toch nog een beetje onbezorgd weg kan morgen.

Is verder naar het zuiden door rijden geen oplossing  :eusa_think: .

Ritje naar Waddinxveen was al voldoende, dus dat zal wel loslopen  :P

Ik bedoelde eigenlijk een gebied waar de pomp niet zou afkoelen.
Het schijn in de goby s'nachts lekker warm te blijven  :evil: .


Ah, op die fiets  ;D


reneetje

Het is net als met kiespijn , beter gaat het echt niet worden........ :-\


Door de hoge druk is een grotere lek echt niet uitgesloten , met alle risico´s van dien.......... :-\
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

elianmars

Citaat van: reneetje op 30-12-2009 20:22:15
Het is net als met kiespijn , beter gaat het echt niet worden........ :-\


Door de hoge druk is een grotere lek echt niet uitgesloten , met alle risico´s van dien.......... :-\

Ik ben er ook bang voor, daarom hoop ik dat-ie het nog een paar dagen wil uithouden.

Ik ga er morgen gewoon mee weg. Mocht-ie er helemaal mee stoppen, dan heb ik het gehad met Roetmobiel en komt er wat anders  :eusa_snooty:

Vulk

Nou Marcel, van een slechte afsluiter van het jaar gesproken.

Succes met de afhandeling en hopelijk is het een kleinigheid.h

Freakybaby

Citaat van: elianmars op 30-12-2009 14:46:12
Ik ga morgen naar de Ardennen, of-ie nou lekt of niet. Sleepkabel ligt achterin, dus ik kan altijd Freek ff bellen  ;D

Je kan gerust bellen.. Ben in limbabwe, en buiten bijslapen niet heel veel te doen morgen. Heb ook wel een stallingsplaats voor het ding in Maastricht.

Als je er een hebt, gooi ook effe een brandblussertje in de auto voor het geval het uiterste doem scenario met lekkende diesels (nee niet die 20 motorrijders in je spiegel die plat gaan) maar een brandje zich voordoet. Dan ben je bij een beginnend brandje vaak snel klaar.. Terwijl je langs de snelweg geen brandblussers vind.

Zal als JP terug is uit Parijs eens met hem overleggen of wij het verantwoord vinden om ons te laten chaufferen in een brandbaar roetmobiel ;D

Maar effe persoonlijk.. Ze stelt je wel heel erg op de proef marcel.. Sterkte. En oprecht, bel gerust, al kan ik alleen maar een thermoskan koffie brengen terwijl je ergens staat te wachten mocht er iets fout gaan.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

Citaat van: Freakybaby op 30-12-2009 22:28:34
Als je er een hebt, gooi ook effe een brandblussertje in de auto voor het geval het uiterste doem scenario met lekkende diesels een brandje zich voordoet. Dan ben je bij een beginnend brandje vaak snel klaar..

Ik hoop niet dat het zo ver gaat komen, maar mocht het wel gebeuren, laat 'm dan maar affikken. Ben ik er gelijk vanaf.

Sbv

Citaat van: elianmars op 30-12-2009 22:31:34
Citaat van: Freakybaby op 30-12-2009 22:28:34
Als je er een hebt, gooi ook effe een brandblussertje in de auto voor het geval het uiterste doem scenario met lekkende diesels een brandje zich voordoet. Dan ben je bij een beginnend brandje vaak snel klaar..

Ik hoop niet dat het zo ver gaat komen, maar mocht het wel gebeuren, laat 'm dan maar affikken. Ben ik er gelijk vanaf.
Anders kom ik jullie wel halen indien noodzakelijk. Maar laten we positief denken dat het een licht zwetend pakkingkje is

Marc O.

Citaat van: elianmars op 30-12-2009 22:31:34
Citaat van: Freakybaby op 30-12-2009 22:28:34
Als je er een hebt, gooi ook effe een brandblussertje in de auto voor het geval het uiterste doem scenario met lekkende diesels een brandje zich voordoet. Dan ben je bij een beginnend brandje vaak snel klaar..

Ik hoop niet dat het zo ver gaat komen, maar mocht het wel gebeuren, laat 'm dan maar affikken. Ben ik er gelijk vanaf.

En daarbij, uitbranden of blussen met een poederblusser heeft hetzelfde effect: Auto is total loss.

Prettige vakantie en ik hoop oprecht dat het nu eens een keer meezit met roetmobiel!  :-\
...The Nile isn't just a river in Africa...