Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Citaat van: Taranis op 02-01-2010 19:24:42
Iedere keer dat ik zie dat Elianmars in dit topic gepost heeft, verwacht ik een post dat ie ergens in België gestrand is... :eusa_shifty:
Dan hab ik denk ik wel een belletje gekregen of Freek anders wel. Gereedschap etc lag al klaar  ;D

Vulk


Taranis

Citaat van: Sbv op 02-01-2010 19:30:15
Citaat van: Taranis op 02-01-2010 19:24:42
Iedere keer dat ik zie dat Elianmars in dit topic gepost heeft, verwacht ik een post dat ie ergens in België gestrand is... :eusa_shifty:
Dan hab ik denk ik wel een belletje gekregen of Freek anders wel. Gereedschap etc lag al klaar  ;D

;D

Kan eventueel nog een auto-ambulance regelen ook als 't nodig is :P

Freakybaby

Citaat van: Taranis op 02-01-2010 20:46:22
Citaat van: Sbv op 02-01-2010 19:30:15
Citaat van: Taranis op 02-01-2010 19:24:42
Iedere keer dat ik zie dat Elianmars in dit topic gepost heeft, verwacht ik een post dat ie ergens in België gestrand is... :eusa_shifty:
Dan hab ik denk ik wel een belletje gekregen of Freek anders wel. Gereedschap etc lag al klaar  ;D

;D

Kan eventueel nog een auto-ambulance regelen ook als 't nodig is :P

Ja, heb een lopende reservering op het lenen van een trekstang. Dan maar ineens door naar Zevenhuizen ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Laserblue

Citaat van: Sbv op 02-01-2010 18:56:05
Die heb ik niet voor je, motortje wel volgens mij

heb al een nieuwe liggen, dank je  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Vanmorgen vond ik Roetmobiel zo op de parkeerplaats:



Op de laatste dag dat we hier zijn toch nog wat sneeuw, dus  :D









Helaas vanavond weer naar huis. Dan is 't weer over met de vakantie......  :'(

knoopie

het blijft een mooie hoek de ardenen.......
roetmobil staat er keurig bij

goeie reis ene we staan paraat hé...... ;D

;)

Jeff

Maak je borst maar nat voor de terugreis, der is volgens mij in het zuiden ook aardig wat gevallen ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

jan piet

Citaat van: Jeff op 03-01-2010 16:54:22
Maak je borst maar nat voor de terugreis, der is volgens mij in het zuiden ook aardig wat gevallen ;)

Maakt 'm niks: die rondspattende diesel lost alle sneeuw op!  :evil:

Freakybaby

Das 1, en bij een vuurtje blijf je wel warm ;D

Hier ligt niet veel, een cm tot 4 cm op sommige plekken, alle wegen zijn vrij.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

Nou, Roetmobiel heeft het gered, hoor. We zijn weer thuis.

Onderweg de temperatuur zien variëren van -10 tot -2.

Sneeuw ligt hier niet, maar de straat is wel een ijsbaan.

Ik heb gelijk de stoep ijsvrij gemaakt m.b.v. strooizout, zodat men hier voor de deur in ieder geval z'n nek niet breekt ;D

elianmars

#2411
Citaat van: jan piet op 31-12-2009 10:58:10
@ Marcel: mijnsherenland, Terlouw heb ík erg goede ervaringen mee, hebben alles los van die pomp dus kunnen losse onderdelen vervangen. Waarschijnlijk alleen een afdichting die slecht is, geloof niet in écht hoge druk, want dan blijft ie lekken, ook als hij warm is. Paar honderd bar hou je niet tegen...
sterkte er mee!
Gr,JP


Ik heb net een afspraak bij Terlouw gemaakt. A.s. vrijdag ga ik er naar toe.

Het schijnt vaker voor te komen en ze kunnen het normaal gesproken zonder problemen repareren. Gewoon vanaf de bovenkant en dan een paar nieuwe afdichtingsringen monteren.

Waarschijnlijk loopt het dus met een sisser af  :eusa_pray:  :D

KUKO (Rob)


Sbv

Hopelijk is het inderdaad enkel een pakking/afdichtingsringetjes en ben je redelijk simpel en goedkoop weer klaar

hathü

#2414
Citaat van: elianmars op 04-01-2010 11:36:06
Citaat van: jan piet op 31-12-2009 10:58:10
@ Marcel: mijnsherenland, Terlouw heb ík erg goede ervaringen mee, hebben alles los van die pomp dus kunnen losse onderdelen vervangen. Waarschijnlijk alleen een afdichting die slecht is, geloof niet in écht hoge druk, want dan blijft ie lekken, ook als hij warm is. Paar honderd bar hou je niet tegen...
sterkte er mee!
Gr,JP


Ik heb net een afspraak bij Terlouw gemaakt. A.s. vrijdag ga ik er naar toe.

Het schijnt vaker voor te komen en ze kunnen het normaal gesproken zonder problemen repareren. Gewoon vanaf de bovenkant en dan een paar nieuwe afdichtingsringen monteren.

Waarschijnlijk loopt het dus met een sisser af  :eusa_pray:  :D

Jammer, moet je nog een poosje wachten op een zwarte V70 N R.  :evil: