Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Citaat van: hathü op 04-01-2010 12:33:25
Citaat van: elianmars op 04-01-2010 11:36:06
Citaat van: jan piet op 31-12-2009 10:58:10
@ Marcel: mijnsherenland, Terlouw heb ík erg goede ervaringen mee, hebben alles los van die pomp dus kunnen losse onderdelen vervangen. Waarschijnlijk alleen een afdichting die slecht is, geloof niet in écht hoge druk, want dan blijft ie lekken, ook als hij warm is. Paar honderd bar hou je niet tegen...
sterkte er mee!
Gr,JP


Ik heb net een afspraak bij Terlouw gemaakt. A.s. vrijdag ga ik er naar toe.

Het schijnt vaker voor te komen en ze kunnen het normaal gesproken zonder problemen repareren. Gewoon vanaf de bovenkant en dan een paar nieuwe afdichtingsringen monteren.

Waarschijnlijk loopt het dus met een sisser af  :eusa_pray:  :D

Jammer, moet je nog een poosje wachten een zwarte V70 N R.  :evil:


Een R zal er niet snel komen. Daarvoor heb ik simpelweg de centen niet.  Een T5 uit Duitsland halen is wel een optie, maar dat stel ik liever zo lang mogelijk uit. Ik ben zeer tevreden met Roetmobiel (als-ie het doet......  :P). Rijdt gewoon lekker. Het is alleen jammer dat er steeds weer iets voordoet.

Maar goed, het is tenslotte wel een 11 jaar oude wagen met 366K op de teller.

Ondertussen heb ik alles wel zo'n beetje gehad, dus het lijkt me dat ik er dan weer een tijdje mee vooruit kan.
Ik weet alleen niet of de nieuwe motorsteun zo blij is met de diesel op z'n koppie. Anders moet ik die ook weer gaan vernieuwen.

mevita

Dat mag je inderdaad toch hopen ,als je alles zo,n beetje gehad hebt weet je tenminste wat er allemaal vervangen is en koop je een andere is het toch altijd maar weer afwachten en als je dan weer een beetje pech hebt ben je zo een hoop geld kwijt.

gr mevita

rogerV701998

Citaat van: elianmars op 04-01-2010 12:51:59
Een R zal er niet snel komen. Daarvoor heb ik simpelweg de centen niet.  Een T5 uit Duitsland halen is wel een optie, maar dat stel ik liever zo lang mogelijk uit. Ik ben zeer tevreden met Roetmobiel (als-ie het doet......  :P). Rijdt gewoon lekker. Het is alleen jammer dat er steeds weer iets voordoet.

Maar goed, het is tenslotte wel een 11 jaar oude wagen met 366K op de teller.

Ondertussen heb ik alles wel zo'n beetje gehad, dus het lijkt me dat ik er dan weer een tijdje mee vooruit kan.
Ik weet alleen niet of de nieuwe motorsteun zo blij is met de diesel op z'n koppie. Anders moet ik die ook weer gaan vernieuwen.

:eusa_naughty: ;D

elianmars

Citaat van: rogerV701998 op 04-01-2010 14:50:01
Citaat van: elianmars op 04-01-2010 12:51:59
Een R zal er niet snel komen. Daarvoor heb ik simpelweg de centen niet.  Een T5 uit Duitsland halen is wel een optie, maar dat stel ik liever zo lang mogelijk uit. Ik ben zeer tevreden met Roetmobiel (als-ie het doet......  :P). Rijdt gewoon lekker. Het is alleen jammer dat er steeds weer iets voordoet.

Maar goed, het is tenslotte wel een 11 jaar oude wagen met 366K op de teller.

Ondertussen heb ik alles wel zo'n beetje gehad, dus het lijkt me dat ik er dan weer een tijdje mee vooruit kan.
Ik weet alleen niet of de nieuwe motorsteun zo blij is met de diesel op z'n koppie. Anders moet ik die ook weer gaan vernieuwen.

:eusa_naughty: ;D


:eusa_shhh: ;D

V70 classic

Citaat van: elianmars op 04-01-2010 15:01:07
Citaat van: rogerV701998 op 04-01-2010 14:50:01
Citaat van: elianmars op 04-01-2010 12:51:59
Een R zal er niet snel komen. Daarvoor heb ik simpelweg de centen niet.  Een T5 uit Duitsland halen is wel een optie, maar dat stel ik liever zo lang mogelijk uit. Ik ben zeer tevreden met Roetmobiel (als-ie het doet......  :P). Rijdt gewoon lekker. Het is alleen jammer dat er steeds weer iets voordoet.

Maar goed, het is tenslotte wel een 11 jaar oude wagen met 366K op de teller.

Ondertussen heb ik alles wel zo'n beetje gehad, dus het lijkt me dat ik er dan weer een tijdje mee vooruit kan.
Ik weet alleen niet of de nieuwe motorsteun zo blij is met de diesel op z'n koppie. Anders moet ik die ook weer gaan vernieuwen.

:eusa_naughty: ;D


:eusa_shhh: ;D

Volgens mij zijn die 1800 verbeter punten veranderingen nog lang niet allemaal aan de beurt geweest.

;D
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Bouke

Fijn dat je zonder al te veel pech weer naar huis hebt kunnen toeren :laugh: en nou maar hopen dat het die pakking is :eusa_pray:

Rutger B

#2421
Terlouw gaan ook wel eens wat truckjes van ons heen voor wat extra paardjes.
Ze doen het allemaal erg netjes daar.
Staat morgen een v8 op de bank als het goed is

jan piet

Verstandige zet om naar Mijnsherenland te gaan. Je kunt er gewoon bijblijven, en je zal zien dat het pro's zijn! Succes er alvast mee!
Gr,JP

elianmars

Citaat van: jan piet op 04-01-2010 22:41:57
Verstandige zet om naar Mijnsherenland te gaan. Je kunt er gewoon bijblijven, en je zal zien dat het pro's zijn! Succes er alvast mee!
Gr,JP

Dankzij jouw tip ;)

Het gesprek met de beste man beviel me al goed. Niet direct roepen dat er een nieuwe pomp in moet, maar zeggen dat het geen ramp is en dat het wel goed komt :D

marcelV70R

als je de mogelijkheid hebt
ff naar de truck afdeling gaan
ben er ook wel eens geweest met de DAF
wat een geweld zo'n ding op de rollerbank!!!
idd zeer kundige mensen daar!!

Marcel

-D©©©L-

Dus uiteindelijk staan er 7 pagina's vanwege een lekke pakking en een paar druppels dieselolie ?! goede score  ;D ;D

Laserblue

Citaat van: -D©©©L- op 05-01-2010 09:32:07
Dus uiteindelijk staan er 7 pagina's vanwege een lekke pakking en een paar druppels dieselolie ?! goede score  ;D ;D

jaloers?  :P ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Citaat van: -D©©©L- op 05-01-2010 09:32:07
Dus uiteindelijk staan er 7 pagina's vanwege een lekke pakking en een paar druppels dieselolie ?! goede score  ;D ;D


:eusa_shhh:  ;D



Het mag toch ook wel eens een keer meezitten, Marco?  :eusa_shifty:










Het is trouwens wel meer dan een paar druppels dieselolie, hoor. 't Stroomt er echt uit als-ie koud is.

Bouke

Had ik het toch gelijk bij het goeie eind met die pakking :eusa_dance: gelukkig maar dat het zo afloopt zeg :)

elianmars

Citaat van: Bouke op 05-01-2010 19:33:06
Had ik het toch gelijk bij het goeie eind met die pakking :eusa_dance: gelukkig maar dat het zo afloopt zeg :)


Niet te vroeg juichen, hoor!  :eusa_shhh:  :eusa_pray: ;D